- Te, vasas gyerek! – szólította meg, eléggé lekezelő hangnemben Mike. – Neked is van ilyen valamid? – kérdezte, miközben a Rotára mutatott.
- Igen van! – válaszolta.
- Hallani akarom, mielőtt még kinyírlak! – mondta.
- Az nem fog menni, már előre mondom – igazította meg a szemüvegét. – A nevem NagatoRoka. Két vas sárkány gyereke. Az Arany Pikkely Sárkány Keret tagja, és meg fogom védeni tőletek ezt a helyet! – nézett rá elszántsággal.
- Hát ez tényleg elég vakarék, de legalább van önbizalmad! De hadd lássam azt, hogy betartod ezt az ígéreted! – tárta szét a karjait. Roka már tudta, hogy ez is egy támadás lesz, még, hogy milyen támadás.
Rosa állt a legrosszabbul. Nem csak a sérülések szempontjából. Már kevés ereje maradt, és ez előtte álló pedig szinte sértetlen volt. Be kell vetnie a aduászát, de még így sincs semmi sem biztosítva.
- Szuka! Mondjad már el te is ezt a cuclidat! – köpte oda neki a szavakat.
- Milyen „cucli"? – kérdezte értetlenül, de hamar rá jött, miről beszél. – Szóval azt a bemutatkozásos dolgunkra gondolsz!
- Arra! De siess, nincs végtelen időnk! – sürgette meg.
- Hát rendben! - vett egy mély levegőt. – A nevem Rosa De Valentino, az Arany Pikkely Sárkány Keret tagja. Két fa sárkány gyereke vagyok, egy virág sárkány. És... Sárkányevő virág! – kiabálta a végét, majd megcsinálta az ehhez a támadáshoz szükséges mozdulatokat.
Druka teljesen lesokkolódott. Erre az egyre nagyon nem számított. A lábai köré indák tekeredtek, és a levegőbe emelték, fejjel lefelé. A földből egy hatalmas fogas virág nőtt ki, amely felé tátogatta a száját. Végül a növények elengedték a lábát, és egyenesen a virág szájába esett, amely összezárult utána.
- Sikerült? – kérdezte magától, miközben várakozóan figyelte az eseményeket.
Nem sikerült. A virág elsőnek elkezdett furcsán mozogni, majd széthasadt, és rengeteg víz kezdett kifolyni belőle. Nem sokkal később pedig a kék hajú fickó is kimászott belőle, miközben az arcát törölgette.
- Ezért most megöllek! – kiáltotta a dühösen.
Az eseményekre a futóhomok sárkány is felfigyelt. A másik férfi társára nézett, és ekkor támadott egy ötlete. Amilyen gyorsan csak tudta, otthagyta ez ellenfelét, és egyenesen Rokáét vette kezelésbe, aki nem értett semmit sem.
- Intézd el a vízképűt! – mondta neki. Az acél sárkány odapillantott. Elsőnek nem értette mire gondol a társa, majd meglátta a rengeteg vizet körülötte. Eszébe jutott, hogy mi történt, mikor víz érte a villám elemű sárkányt. – Addig, szerzek neked kis időt! – válaszolta, miközben lefogta a sárga hajút. Erősen szorította a nyakát és a testét is. Addig Roka elkezdett egy nyilat készíteni.
Rosa viszont már nem tudott harcolni. Egy víztámadás olyan sebet ejtett rajta, amitől mozdulni sem tudott. Oldalát fogta, miközben a lábából is folyt a vér. Druka felnevetett, ő nyert.
- Engedj el, te barom! – próbált szabadulni a szorításból a villám elemű. – Te akartad! Sokkolás! – kiabálta.
- Roka most! – szorította jobban az ellenfelét, akinek a testéből elektromosság jött ki, ezzel szinte kiütve az őt fogva tartót, de nem engedte el továbbra sem.
ESTÁS LEYENDO
Sárkányok
Fanfic"A világon két faj létezett. A sárkányok és az emberek. Viszont a sárkányokat nem úgy kell elképzelni, mint a mesékben lévő hatalmas pikkelyes tűzokádó lényeket, attól jóval emberiebbek. Kívülről nem is lehet őket megkülönböztetni. Amiben különbözne...