A varázsló (4/5)

16 3 13
                                    

            Két héttel később, már együtt mentek küldetésre. A veszekedések nem maradtak el, bár emellett a társaság mellett mire másra is számított az ember? A fő gond pedig a csapaton belüli ragok eldöntése volt. De ezt a vitát akkor kell eldönteni, mikor éppen harcolnak, igaz?

- Én leszek a vezető! – kiabálta Szato, miközben épp arcon talált egy ellenséget.

- Mégis ki akarna téged vezetőnek?! – kérdezte idegesen Tatara, miközben eldobott valakit a búsba.

- Olyan idiótaságot szoktál művelni, hogy a fenének sem kell a vezetésed! – válaszolta, miközben elgörbítette az egyik alak kardját, majd elrúgta őt.

- Én inkább nem mondok semmit! – mondta a lány, miközben szétrepítette az alakokat.

- Akkor ki legyen, tudtok jobbat?! – kérdezte a szőke, miközben tüzet alkotott maga körül, így nem zavarták a velük harcolók.

- Tatara! – válaszolták mind a ketten, mire a két testvér kissé ledermedt.

- Biztos, hogy nem! – válaszolták szinkronban, mire egymásra néztek.

- Miért nem? – kérdezte a vas sárkány, miközben lecsapta az utolsót is.

- Nem kell nekem az ilyesmi, inkább leszek a tervekért felelős, de biztos nem fogok vezetőt játszani – magyarázta a fekete hajú. – Sose voltam jó vezető, nem tudok olyan felbuzdító beszédet tartani, vagy ilyesmiket csinálni.

- Akkor a rangidős legyen a vezető! – vetette fel az ötletet a vas sárkány.

- Akkor 20 évesen, én leszek a vezető! – vigyorodott el a szőke.

- Én is annyi vagyok! – szólt közbe a vas sárkány.

- Melyik napon születtél?! – kérdezte idegesen.

- Augusztus 24.-kén – válaszolta.

- Pont akkor, mint Szato, jó tudni – jegyezte meg a fekete hajú.

- Akkor ezzel sem megyünk sokra... - sóhajtott fel Natasha.

Közben a háttérben egy személy éppen a kiütött embereket piszkálta egy nagy bottal, miközben csodálkozva nézett végig rajtuk. A nőnek szőke haja volt, ami a lapockájáig ért, a feje tetején pedig egy sötétrózsaszín süveg, és egy ugyanolyan színű rózsaszín ruhában járkált.

- Ez meg ki? – figyelt fel rá Tatara, aki értetlen tekintettel figyelte, hogy mit csinál az illető.

- Mi? Kicsoda? – figyelt fel a szőke is az ismeretlenre. – Hölgyem, vigyázzon ezekkel! Még felkelhetnek! – kiabálta oda neki, mire a másik szőke hajú felé nézett.

- Nem kell féltenie engem! Majd ha felkelnek, akkor elvarázsolom őket! – felelte, ami enyhe meglepettséget váltott ki az ott lévőktől.

- Lehet, inkább azzal a bottal kellene lecsapnia őket! –kezdett el felé sétálni. – De szívesen megnézem, ahogy elvarázsolja őket! – vigyorgott pimaszul.

- Szívesen bemutatom – mondta komoly arccal. – Fogja meg ezt az embert itt! – nyomta a kezébe az egyik szerencsétlent a földről. Szegény Szato, azt sem tudta mibe keveredett.

- Na, erre én is kíváncsi vagyok! – vigyorodott el Titán, majd elindult feléjük.

- Segítsééég! – mondta halkan, miközben még mindig a pasast fogta, és szemben állt a süvegessel.

SárkányokDonde viven las historias. Descúbrelo ahora