Hiába lettek emberré a sárkányok, nem találták a helyüket világban egy ideig. Mindenhonnan elzavarták őket, ha rájöttek mik is valójában. Ezért, a királyok különböző helyeket teremtettek, ahol a sárkányok képesek kihasználni az erejüket és tudásukat. Olyan helyet, ahol dolgozhatnak, és megbecsülik őket. Ezeket a helyeket ma Sárkány Keretnek hívják. Ez az elnevezés abból született, hogy vonalat húznak a sárkányoknak, mégis azokban a vonalakban azt csinálhatnak, amit csak akarnak. Hagyták őket, hogy maguk fessék meg a képet magukról, és a helyről. Bár ez a név már feledésbe merült, mivel megjelentek a saját nevek, ahogy kezdtek növekedni a sárkányok és az ilyen helyek száma. Sok név már elárulja, milyen is az a bizonyos hely, esetleg milyen sárkányok vannak benne. Rengeteg nagyobb ilyen Sárkány Keret van, de a legnagyobbal az Öt Alap nevű helyek, ahol csak egy bizonyos fajta sárkány faj van jelen. A tagok hatalmas méltósággal rendelkeznek, és a legnehezebb bejutni oda. Keverék vagy esetleg félvér sárkányoknak esélyük sincs arra, hogy bejussanak oda.
De most nem ezekről a helyekről lesz szó, hanem egy kisebb, sokak számára ismeretlen kis Keretről. Egy délen elfekvő, nagyobbacska városban, Dikki-ben lévő keretről. Az Arany Pikkely Sárkány Keretről. Tagjai száma nem haladja meg a százat, és nem is nagy rangú sárkányok a tagjai. Szinte nem is lelni tiszta vérűt közöttük. Az egyedüli, mások számára is tekintélyes dolog az, hogy az eddigi összes vezetője elérte a második alakot. Mert bizony ez a hely, már évszázadok óta azon a helyen áll, kiállva az idő próbáját. Még ha nem is egyszer lett újjá építve, az alap ugyan ott van, az sose változott, és sosem fog. A nevét onnan kapta, hogy az alapítónak második formájában aranyszínű pikkelyei voltak, és az egyik legrégebbi Keret volt az egész világon.
Hiába volt fényes és tekintélyes múltja, sosem volt népszerű, csak kevesen akartok ott dolgozni, és általában hamar kiléptek az újoncok. Ez annak volt az oka, hogy szörnyen nehéz volt szintet lépni ott. A tagokat általában öt szintbe osztják be. D-, C-, B-, A- és S-szintbe. Szintet lépni akkor lehet, ha egy bizonyos számú munkát sikerrel elvégeztek, vagy a képességeid sokkal jobbak lettek, és ez látszik is egy évente megrendezésre kerülő felmérésen. Itt viszont sokkal nehezebb volt feljebb jutni a ranglétrán. Amíg nem teljesítettél száz, szinte nem is munkának mondható feladatot, nem is lehettél D-szintű. Másik helyeken ezzel már C-szintűvé válhattál. Itt viszont a C-szint ötszáz sikeresen elvégzett munka után volt elérhető. A B-szint ezer után, az A-szint pedig ezerötszáz után jött. Az S-szint, kettőezer elérése után volt lehetséges. Legtöbben az után léptek ki, hogy meghallották a követelményeket, ezért a tagok nagyon ritkán bővülnek, de aki megállja ott a helyét, és elfogadja ezt a kihívást, szinte sose megy el, és csak nagyon ritkán csapnak ki egy-egy személyt.
Ha már a tagokról van szó, illene megemlítenünk a vezetőt. Haito Rogura, 72 éves, tűzsárkány. A második szintet 35 éves korában érte el. Egy fia, és két unokája van. Fiát, aki alig volt 30, elvesztette, menyével együtt. Egyedül nevelte két unokáját. A fiatalabb alig volt 1 éves mikor ez történt, az idősebb pedig 3 volt. Legnagyobb büszkesége a Keret, amit az előző vezető hagyott rá, és a két, mára már szépen felcseperedett unokája, akiknek majd, ha eljön az ideje, átadja a gyeplőt. A háta mögött, mindenki nagyapónak szólítja.
Rogura két unokája közül, az idősebb Haito Szato. 20 éves, viszont felnőni fejben képtelen volt. Folyamatosan a nőket hajkurássza, viszont képtelen akár egy mellett is megmaradni hosszabb távon. Bár nem is lehet csodálkozni, hogy ennyi nő bele van habarodva. Jó kiállású, magas férfi. Szőke hajkorona virít a fején, és csillogó zöld szemeivel képes bárkit rabul ejteni. Csábos mosolya csak tesz rá egy lapáttal. Az izomzatról, amivel rendelkezik ne is beszéljünk. Viszont a személyisége már nem ilyen meggyőző. Eléggé gyerekes, és imád piszkálódni, testvére idegesítése számára hobbi. Ha harcra kerül szó, csak úgy vág az agya, de általában hülye, és nehezen esnek le neki a dolgok.
Az apja egy tűzsárkány volt, míg az anyja fa sárkány (egy föld és egy víz sárkány gyermeke) volt. Ez miatt viszont nem teljesen lehet megmondani milyen fajta is ő valójában. Az ereje hasonló egy tábortűzéhez, amíg van tüzelő anyag, nem alszik ki. Szato a saját energiáját égeti el, mikor használja a tüzét. Ezért nem egyszer történt meg, hogy két teljes napig aludt, annyira sok energiát égetett el.
Szato öccse, Tatara. Teljesen elüt a bátyjától mind viselkedésben, mint kinézetben. Alacsonyabb a testvérétől, és fekete haja van, ami mellé éjfekete szemek társulnak. Visszahúzódó, csendes, de annál okosabb emberről van szó. Haját hosszabbra növesztette, amit általában összefog, ez miatt viszont, főleg a bátyja, azzal jön, hogy inkább a férfiak felé vonzódik, mint a nők felé. Ez az egyik dolog, amivel ki lehet verni nála a biztosítékot, pedig legtöbbször nyugodt. A másik dolog az, ha valaki lenézi az Arany Pikkely tagjait. Ilyenkor jobb nem a közelében lenni.
Őt már inkább lehet besorolni. Parázs sárkánynak tartja magát. Nagy hőt tud magából kiereszteni, ami akár olyan erős is lehet, hogy felgyújthat egy egész erdőt. Ha nem figyel oda, a saját ruháit is leégetheti. Emellett képes a testét füsté változtatni.
Ez lenne az Arany Pikkely Sárkány Keret. Egy apró, de annál csodásabb hely, telis tele érdekes emberekkel. Ezen a helyen kezdődik el minden, majd fejeződik is be.
STAI LEGGENDO
Sárkányok
Fanfiction"A világon két faj létezett. A sárkányok és az emberek. Viszont a sárkányokat nem úgy kell elképzelni, mint a mesékben lévő hatalmas pikkelyes tűzokádó lényeket, attól jóval emberiebbek. Kívülről nem is lehet őket megkülönböztetni. Amiben különbözne...