Viszont mielőtt elérhette volna, egy kéz megállította azt. Megrökönyödve nézett fel a kar tulajdonosára. Ekkor szeme találkozott, egy igazán dühös arcú Kiriennel. Erősen megszorította a férfit, majd meg is égette, mire az megpróbált szabadulni, ezért elengedte a fiút, aki a földre esett.
- Miért vagy ilyen fafejű George? – kérdezte, miközben felvette a földről a barátját.
- Tőled lestem el – mondta pimaszul vigyorogva.
- Ha van erőd viccelődni, akkor nem lesz semmi bajod – mosolyodott el a láva sárkány, majd a lányhoz sétált. – Vidd őt egyenesen Léda asszonyhoz. Én addig elintézem ezt a pasast.
- Értettem! – válaszolta, majd testvérével együtt elindult. – Köszönöm, Kirien! – fordult vissza.
- Intézd el, ahogy szoktad! – mondta George, majd azonnal tovább is indultak.
- Most, hogy nem kell senkire sem vigyáznom, kezdjünk is bele! – fordult a sárkány felé.
- Most elrontottad a szórakozásom! – válaszolta, miközben a kezét fogta, ahol megégette.
- Mindjárt lesz jobb szórakozásod, tatus! Ilyen monoklis, bajuszos, ősz hajú bácsiknak már a koporsóban a helyük, nem pedig itt!
- Milyen felvágott nyelvű vagy, Kirien? Igen, így nevezett az előbbi ember! – elmélkedett el, majd levette az előbb említett monokliját és megtörölte. – Milyen Sárkány Keret az, aki embereket is felvesz? – kérdezte, miközben felemelte a kezében tartott tárgyat, hogy megnézze elég tiszta-e, majd visszarakta a helyére.
- Szerintem sokkal jobb hely, mint ahol ti vagytok. Ti csak a király seggét nyaljátok tisztára!
- Szerintem nem vagy olyan helyzetben, hogy szidj minket – vonta fel a szemöldökét. – Nektek, mocskos vérűeknek saját királyotok sincs. Azt sem tudjátok, pontosan melyik fajhoz tartoztok! – válaszolta.
- Minek kellene nekem egy király? Ő csak olyan sárkányok, akik bentről bámulnak ki az ablakon, és arról a világról ítélkeznek, amit akkor látnak! – válaszolta, túl sok emléket felidézve ezzel. – Nem kell senkinek sem egy ilyen alak! Inkább leszek szabad, és azt csinálok, amit én akarok, mintsem egy semmit tudó sárkány alattvalója legyek!
- Vigyázz a szádra! Semmit sem tudsz még a dolgok folyásáról!
- Nem-e? – kérdezte vissza. – Mond ezt akkor, ha te is ugyanazt éled át, mint én, rendben?
- Ezen nevetni támadt kedvem! – nevetett fel hangosan. – Mégis mit éltél te át? Háborút? Kötve hiszen, mert már harminc éve nem volt egyetlen háború sem! Semmit nem éltél még át! Csak a szád nagy, de most megmutatom, hogy senki sem vagy! – nézett rá lenézően.
- Viszont sokkal több minden van ezen a világon, mint csak háború. Viszont az ilyen befásult vénemberek ezt nem érthetik!
- Az ilyen kölykök pedig nem érthetik meg, milyen az igazi szenvedés, harc vagy kétségbeesés!
- Kétlem, de persze neked mondhatom, úgy sem hallgatsz rám – forgatta meg a szemeit.
- Nem azért vagyunk itt, hogy beszélgessünk, igaz? – kérdezte a férfi.
- Igazad van! Viszont egyetlen egy dolgot mondj el még. Mégis mi a neved? – kérdezte, miközben elkezdte nyújtani a karjait.
- Lumus. Rei Lumus – válaszolta.
CZYTASZ
Sárkányok
Fanfiction"A világon két faj létezett. A sárkányok és az emberek. Viszont a sárkányokat nem úgy kell elképzelni, mint a mesékben lévő hatalmas pikkelyes tűzokádó lényeket, attól jóval emberiebbek. Kívülről nem is lehet őket megkülönböztetni. Amiben különbözne...