Kaçınılmaz Son

263 9 3
                                    

Havuzdan sonra Kevin'la buluşmak için Kordon'a gidiyordum. Tabi Kenan Kevin'la buluşacağımı öğrenince aşırı gerilmişti ama Arda meselesini açacağımı tahmin ettiği için susmayı tercih etti. Havuzdaki olaydan sonra Kenan'la aramız düzelmiş gibi olsa da içimde hala kurt vardı. İçten içe Kenan'ın Arda'yı beğendiğini düşünüyordum. Hatta emin gibiydim. Çünkü Kenan dış görünüşe aşırı önem veren ve etkilenen biriydi. Benimle gelip tanışması da beni aşırı beğenmesi ile olmuştu. Beni tanımıyordu. İyi biri miyim? Nelerden hoşlanır ve eğlenirim bilmiyordu. Ama beni beğendiği için gelip açılmıştı bana. Sonra da bana aşık olduğuna inanmıştım ama şuan kafam çok karışıktı. Yaklaşık yarım saat sonra Kordon'a gelmiştim. Daha buluşma saatine yarım saat vardı. Gidip çiğdem, bira falan aldım ve Kevin'ı beklemeye başladım. Az sonra Kevin aradı ve nerede olduğumu sordu. Yerimi tarif ettim. Etrafa bakına bakına bana doğru geliyordu. Elimi kaldırmamla beni gördü ve hızlanıp yanıma geldi. Ayağa kalktım ve hoşgeldin dedim. O da hoşbulduk dedi ve sıkıca sarıldı bana. Ardından tekrar çimlere oturduk ve çekirdek bira eşliğinde muhabbete başladık. Halini hatırını, neler yaptığını falan sordum. 1-2 gündür görüşememiştik Kevin ile. Biraz muhabbet ettikten sonra Kevin merak ettiği meseleye geldi ve "Bana ne soracaktın?" dedi. İç çektikten sonra dün spor salonunda yaşananları, Arda'yı, Kenan'la tartışmalarımızı ve havuzda olanları bir bir tüm ayrıntıları ile anlattım. Kevin olanlar karşısında çok şaşırmıştı ve sadece "Yazıklar olsun. Kenan nasıl seni bir müşterisi için kırabilir?" dedi. Artık dayanamadım ve Sarp'a bile söylemediğim hislerimi Kevin'a anlattım.

- Kevin ben Kenan'ın Arda'dan fazlası ile etkilendiğini düşünüyorum. Aklımda hep bir soruydu acaba Kenan beni mi seviyordu yoksa vücudumu ve yüzümü mü diye. Sen ve Sarp'ın beni uyarmasına rağmen kapılmıştım ama galiba haklısınız. Kenan bana ilk yaklaştığında beni tanımıyordu. Tipime göre karar verip açıldı bana. Belki sonradan aşık oldu bilmiyorum ama kafam karışık işte.

- Bu konudaki fikrimi biliyorsun. Daha fazla dillendirmek istemiyorum. Çünkü Kenan'la yıldızımız barışmadığı için taraflı bir yorum olur ama eğer içinde böyle bir düşünce kırıntısı bile varsa Kenan'la yüzleşmelisin.

- Ne diyeceğim? Bana mı aşıksın yoksa dış görünüşüme mi? Sence dış görünüşüme aşık olsa bile inkar etmez mi? Ayrıca yüzleşmek istemiyorum artık. Şayet bir ilişki yürüteceksek son zamanlarda çok yıprandık. Daha fazla yıpratmamalıyız birbirimizi.

- E napacaksın?

- Bekleyeceğim. Kenan'a güvenmekten başka bir şey gelmiyor elimden. Her an spor salonunda olamam veya sosyal medyada kimlerle yazışıyor takip edemem. Eğer Arda varsa kafasında eninde sonunda ona gidecektir zaten. Öylesi bir durumda Arda zafer kutlaması için beni zevkle arar zaten ben de öğrenirim.

- Belki günlerce aptal yerine koyulacaksın o zaman. Seni gerçekten sevmeyen birini günlerce sevecek misin yani?

- Ama bir yandan da, hayır gitmeyecek Arda'ya. Kenan sana aşık. Havuzda herkesin gözünün önünde öptü ve aşkını ilan etti diyorum kendi kendime. Ama Kenan'a da sevgilim olduğu halde tamamen güvenemiyorum. Kalbim ve aklım farklı konuşuyor. Bana bir çıkar yol göster ya.

- Ben ne yapabilirim ki?

- Sence nasıl bir yolu olabilir günlerce aptal yerine koyulmadan beklemeden öğrenmenin yolu?

- Aslında aklımda bir yol var ama hem çok kalitesiz hem de çok garip.

- Neymiş anlat da ona göre karar verelim garip mi?

- Onur iyi dinle şimdi. Önce Arda ile konuşacaksın. Ona hodri meydan deyip asla Kenan'ın ona bakmayacağını söyleyip iyice kışkırtacaksın. Bu sırada asla Kenan'ı denetlemeyeceksin. Serbest bırakacaksın ve Arda ile ilgili hiç konuşmayacak ve olayın peşini bırakmış gibi yapacaksın. Cinsel olarak çok gergin olduğu bir anda Arda üstüne gidince ne tepki verecek onu bekleyeceksin. Bu sırada Mustafa ile anlaşman lazım ama. Olur da Kenan Arda ile beraber spor salonundan ayrılırsa sana haber vermeli. Onları takip edeceksin ve Kenan'ın sana yalan söyleyip söylemediğine bakacaksın. 

Elimde DeğilHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin