O heyecanlı gecenin üstünden tam 5 gün geçmişti. Sabah Aras erkenden kalkıp hazırlanıp iş görüşmesine gitmişti ve bir daha da görüşmemiştik. Aras nedensizce hemen beni Instagram'da engellemiş akşam da eve gelmemişti. Bu durum beni çok sarmıştı. Beni aşırı etkilemeyi başarmıştı ve adeta kullanıp bir mendil gibi atmıştı. Beklenti içinde değildim ama sapıkmışım gibi davranması da hoş olmamıştı. Yine de kafama takmamaya çalıştım ve şu 4-5 gün içerisinde tatile gitmeden son kez şekillenmek için bolca sporla uğraşmıştım. Spor salonuna gitmemek için evde egzersiz bandı ve dumble ile spor yapıyordum. Kenan'ı çenesini çekmek istemiyordum. Ben bunları düşünürken az sonra Aslan verandaya gelip yanıma oturdu ve " ben birazdan alışverişe çıkacağım tatil için. Deniz şortu vs alacağım. sen de gel istersen?" dedi. Aslında benim ihtiyacım yoktu ama maksat alışveriş ve gezmek olsun. Hemen kabul ettim ama "yalnız 2 saat sonra falan çıkalım güneş tam tepede şuan. Sokakta gezilmez" diye ekledim. O da söylediğimi mantıklı buldu. Ben Sarp'a da haber vereceğimi söyleyip tam kalkacakken, Aslan "bence yalnız gidelim. Kardeş aktivitesi gibisine" dedi ve güldü. Ben de gülerek "yalnız gel şuanda anlaşalım. Senle ben kardeş olmayalım ama iyi arkadaşlar olalım. Bu kardeş fikri biraz zorlama gibi. Öyle değil mi" dediğim anda "hay ağzını öpeyim. Ben de böyle düşünüyordum aslında" dedi. O 'ağzını öpeyim' lafı birden dağıttı beni. İstediğimi kabul etmesi de güzeldi. Çünkü ben Aslan'ı abim değil de seksi bir canavar olarak görüyordum. Lafın gelişi olsa da bu seksi yaratık ağzımı öpmek istedi. Keşke gerçekten yapsaydı. Gerçi şu aşamada birden beni öpse mutlu mu ölürdüm kızar mıydım bilemedim. 2 saat boyunca boş durmayalım diye düşündük. Odaya çıkıp valizleri yavaştan hazırlamaya karar verdik. Çünkü yarın öğlen gibi yola çıkacaktık. Hemen orta boy valizi aldım ve öncelikle içine yeni aldığım deniz şortuyla birlikte bir yedeğini koydum. Bir iki tişört ve şort, bir iki gömlek koydum. İç çamaşırı, bakım ürünleri, parfüm vs derken benim valiz biraz şişti. Bunu gören Aslan "sen karavan tatiline değil de, 5 yıldızlı otele gidiyorsun heralde. Ne bu saçma saçma ürünler" dedi. Gülerek "sen karışma da, valizinde yer varsa söyle. Sana da bazı eşyalarımı vereyim" dedim Aslan da güldü. Daha sonra beyaz ayakkabılarımı da bir kutuya koyup valizin yanına koydum. Aslan iyice gülmeye başlayınca "biraz daha gülersen gelmem ha" dedim. O da eliyle sustum işareti yaptı. Diş fırçası vs gibi ufak ayrıntıları da hazırladıktan sonra yatağıma uzanıp telefonla uğraşmaya başladım. Bu sırada Aslan aniden soyunmaya başladı. O harika vücut yine karşımdaydı. Sürekli şort ve tişört deniyordu belli ki kombin yapıyordu. Arada gömlekler giyiyor ve aynayı çatlatmaya çalışıyordu. Dayanamadım ve ağır bir şekilde izlemeye başladım. Bir ara aynadan bana baktı ve "nasıl kombinler?" dedi. Aptal değilse kombinlerine bakmadığımı anlamıştır ama kan bağımız olmasa da kardeş sayılırdık ve ona yürüyemezdim. O yüzden "Bro vücudun çok iyi ya. Bir gün ben de senin gibi kaslanabilir miyim diye hayal kuruyordum" dedim. Gülerek "senin vücudun tipine göre harika. Daha fazlası hoş durmaz. Sempatikliğini bozar. Hem senin de kaslar iyi zaten" dedi. Bu övgüleri iyi hissettirmişti. Konu birden nasıl aklıma geldi bilmiyorum ama "ama demek ki Kenan senin gibi düşünmüyordu." dedim. Tekrar aynaya döndü ve bana bakmadan "bu konuda yorum yapmayacağım. Sonra kızıyorsun." dedi. Hiç bir şey diyemedim. Hem haklıydı hem de yorum yapacak kadar olaya dahil olmak ve bir gey ilişkisinden bahsetmek istemiyordu belli ki. O an birden celallendim ve "bir şey soracağım ama kızma. Bir gey ile aynı odada kalmak seni geriyor mu? Yani benden çekiniyor musun mesela?" dedim. Bu saçma güç nereden gelmişti anlayamadım ama ağzımdan çıkmıştı. Bir an duraksadı ve yüzüme bakmadan "saçmalama, beni germiyorsun tabi ki" dedi. Bu hem üzmüştü hem sevindirmişti beni. Onu germiyordum ama demek ki tam da dikkatini çekmiyordum. Her şey oluruna aksın dedim ve son bir güçle "peki annemle baban evli olmasaydı, benle aynı odada kalmak seni gerer miydi? Mesela senden hoşlanabilirim de. O zaman ne tepki verirdin" dedim. Bir an dondu. Dönüp bana baktı ve "ne saçma sorular bunlar? Ne alaka?" dedi sinirle. Hemen lafı çevirdim ve "yanlış anlama. Homofobi seviyeni merak ediyorum. Bana kalırsa hiç saygın yok benim cinsel kimliğine" dedim. Biraz duraksadı ve "böyle sorulara ihtiyaç yok ama. Saçmalıyorsun" dedi ve konuyu kapattı. O andan sonraki sorularıma sadece "bak aranıyorsun ha, saçma sorular sorma" gibi cevaplar veriyordu. Daha fazla üstüne gitmedim ve odadan çıktım. Çıkarken "seni korkuttun galiba. Ben çıkayım da rahat giyin" dedim. Daha sonra aşağı inip termos, suluk, çakmak gibi aletleri bir poşete koydum. Nerdeyse her şey hazırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Elimde Değil
Ficção AdolescenteBu öyle bir şey ki, ne vazgeçebiliyorum ne de anlatabiliyorum. Sonuçta insan abisine aşık olur mu? Onur öyle bir duruma düşmüştür ki üvey abisi Aslan'a aşık olmuştur. Fakat onu bekleyen sürprizden haberdar değildir.