Dün gece Kenan'la yaşadıklarım çok farklı gelmişti. Sabah uyandığımda aklım hala yerinde değildi. Biri bana bu kadar aşık olduğunu ilk kez söylemişti. Telefonu elime aldığımda saat 10.00'u gösteriyordu. Dün akşamın harika geçmesi, beni Kenan'a mesaj atmaya itmişti. "Günaydınnn. Dün o kadar eğlenmişim ki sabah çok huzurlu uyandım." yazdım. Nedenini bilmiyorum içgüdülerim beni Kenan'a yavşamaya itiyordu. Mesajı atmamla Kenan'ın araması bir oldu.
- Alo Onur Günaydın. Mesajını şimdi okudum da ağzım kulaklarıma vardı.
- Günaydın. Ben de uyandığımdan bari aptal gibi sırıtıyorum.
- Bugün spora gelecek misin? Keşke gelsen de o harika yüzünü görsem.
- Bilmiyorum geleceğim galiba.
- Lütfen gel. Seni bekliyicem. Beraber spor yaparız.
- Sarp'la da konuşucam. Ona göre haber veririm.
- Tamamdır. Görüşürüz
- Görüşürüz.
Yalan yok, bir tek o istekli değildi beni görmeye. Ben de onu görmek, biraz vakit geçirmek istiyordum. Duş alıp üstümü değiştirdikten sonra aşağı kahvaltıya indiğimde kapı çaldı. Hızla gidip kapıyı açtım. Gelen Sarp'tı. "Günaydın Kanka. Hayırdır sabahın köründe" dedim. "Kahvaltı etmediysen dışarda kahvaltı edelim diyecektim" dedi Onur. Olur anlamında kafamı sallayıp anneme gidip dışarıda kahvaltı edeceğimizi söyledim. Annem "Boşa para harcamayı ne çok seversiniz. Kahvaltı hazır işte." dedi. Gülümseyip kaçtım direk yanından. Arkamdan seslense de cevap vermedim. Sarp bir mutsuz gibiydi ama sormadım. "Nereye gidiyoruz?" diye sorunca "Moresi'ye gidelim mi? Ne zamandır gitmedik" dedi. Hemen olur diye bağırdım. Moresi çok farklı bir dükkandı. Tam adı Moresi Giritli Mutfağı. Kordon'da ve denizi görüyor. Konsept olarak Girit lezzetleri var ve dekorasyon eski bir Giritli evi gibi. Çok güzel. Tabi normalde aşırı kalabalık olur ama hafta çi erken saatlerde nispeten daha sakin. O an aklıma geldi ve "Sarp sen neden okula gitmedin?" diye sorunca finallere 1 hafta kaldığı için derslerin bittiğini haftaya sınavların başlayacağını söyledi. Hemen kızdım "Haftaya bir sürü sınavın var ve sen hala benimle dışarıda sürtüyor musun?. Güldü ve "Sanane aq. Var demek ki bir plan program kafamda. Sanki bana kendi aşırı sorumluluk sahibi." dedi. Ben de güldüm, haklıydı. Ben kimim de Sarp'a ders çalış diyorum aq. Biraz gülüşüp boş muhabbet yaptıktan sonra kafeye geldik. Denizi gören sakin bir masaya oturduk. Serpme kahvaltı siparişi verdikten sonra Sarp'a "Eee anlat bakalım şimdi. Yol boyunca sormadım rahat anlat diye. Ne derdin var?" dedim. "Konuşmasamda anlayacağını biliyordum. Kanka sorma ya Nazlı ile problemi bir türlü çözemiyoruz. Aslına bakarsan böyle saygısız biriyle birlikte olmak da istemiyorum." dedi Sarp. Böyle söylese de Nazlı'dan çok hoşlandığını da biliyorduk. Ama bu konuya da karışmamak niyetindeydim ve "Kanka bu konuda ben yorum yaparsam çok taraflı olur. Çünkü sorunun kaynağında ben varım ve çözüm seninle görüşememem. O yüzden karar verirken yalnızsın". dedim. Beni haklı bulmuştu. Buna rağmen içi rahat değildi çünkü ne karar vereceğini bilmiyordu. Biraz muhabbet ettikten sonra kahvaltıya başladık. Tabi ben hem konuyu değiştirmek hem de olayları Sarp'a anlatmak için dün gecenin konusunu açtım. "Kanka ben dün Kenan'la öpüştüm". "Ne!" Sarp şoklar içindeydi. Yaşadıklarımızı anlattıktan sonra en son olarak "Kanka bir an bilmiyorum içgüdüsel olarak ben de öpüşmek istedim. Sonunda da kelebek dudaklım dedi ya orada uçtum zaten" dedim. "Kanka zaten adamın gözler bağırıyordu beğendim seni diye. Hatırlarsan bizi çıplak görünce bir süzmüştü. Ama dikkat et. Bu kadar hızlı aşık olması zor. Daha çok beğenmiştir. Mutlaka ileri gitmek isteyecek. Hemen salma kendini" diye uyardı beni Sarp. Sarp benim adıma mutlu olur diye düşünürken o şüpheci yaklaşmıştı. Bu durum beni biraz gergi ve dayanamayıp "Yanni bana aşık olamaz. Ama beni kullanmak isteyebilir" dedim. Sarp "Kanka saçmalama ya. Sana aşık olması yüksek ihtimal ama sence de biraz hızlı olmadı mı?" deyince söyledikleri biraz kafama yattı. Ellerimle bilmiyorum 🤷♂️ yaptım. Biraz daha bu konuyu konuştuktan sonra ortak olarak biraz yavaş gitme ve onu tanıma kararı aldık. Sarp da ara ara spora bensiz gidip onu inceleyecekti. Bana çözüm bulmuştuk ama Sarp ve Nazlı'ya bulamamıştık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Elimde Değil
Ficção AdolescenteBu öyle bir şey ki, ne vazgeçebiliyorum ne de anlatabiliyorum. Sonuçta insan abisine aşık olur mu? Onur öyle bir duruma düşmüştür ki üvey abisi Aslan'a aşık olmuştur. Fakat onu bekleyen sürprizden haberdar değildir.