Aslan'la göz göze gelince daha fazla dayanamadım ve arkamı dönüp mekandan çıktım. Kafam dönüyordu. Ne yapacağımı bilemedim. Bir sağa bir sola gittim. Elim ayağıma karışmıştı. Gözyaşımı olabilecek en sıkı şekilde gözümde tutuyordum. Ağlama Onur! Ağlama Onur! diye kendimi telkin ederken arabanın yönünü sonunda buldum. Tam arabaya doğru giderken arkadan biri "Onur dur!" diye seslendi. Evet, o sesti. Aslan'ın sesiydi bu. Dönüp bakmaya ne mecalim ne de istediğim vardı. Şuan onun hissettiklerini anlamıştım. Eski sevgilisini onu öperken yakalamıştım. Ne rezil bir histi bu. Ama bir fark vardı. Ben Kenan'ı unutmakta hiç zorlanmamıştım. Ama Aslan Asya'yı unutabilmek için Yağmur ile sevgili olmuştu. Ya ben de aynı şekilde Asya'yı unutmak için kullanıldıysam? Ayrıca benim hiçbir arkadaşım Kenan'ı doğum günüme davet etmezdi. Ne alakaydı? Asya neden o partideydi? Kim ne maksatla ne sıfatla çağırmıştı? Aslan onu öpmesine veya partiye gelmesine neden tepki vermedi? Tüm bunları düşünüp Aslan'a dönüp bakmamayı doğru buldum. Seslenmesiyle bir an duran adımlarıma devam edip arabanın kapısını açtım ve içine binip kapıları kilitledim. Gözlerimi kapatıp ağlamamak için kendimi sıkmaya devam ettim. Fakat Aslan vazgeçmedi. Koşup gelip kapıyı tıklayarak Onur konuşmamız lazım gibi sürekli sayıklayıp durdu. O an artık kendimi tutamadım ve göz yaşlarımı saldım. Radyodan yüksek sesle müzik açıp gözlerimi kapatıp ağlamaya başladım. Kapıyı yumruklamaya başlasa da asla ona bakmadım. Şimdi mi konuşmak aklına gelmişti. 1,5 aydır ben yalvarırken neden beni takmamıştı. Az sonra Sarp da geldi ve diğer kapıyı yumrukladı. Gelenin Sarp olduğunu görünce kapı kilidini açtım. Tabi ki Aslan bunu fırsat bilerek direk kapımı açıp konuşmaya başladı. Bana "bak her şeyi yanlış anladın. Pişman olacaksın sonra" deyince hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım ve "öyle mi? Sen beni dinledin mi? Şimdi rahatladın mı? Öcünü aldın mı?" dedim. Aslan tam bir şey söyleyecekti ki kapıyı kapatıp tekrar kilitledim ve Sarp'a "gidelim" dedim. Sarp "emin misin" deyince birden bağırıp "ya bas şu siktiğimin gazına" dedim. Sarp vitesi değiştirirken de camı aralayıp "Aslan hediyem içeride kaldı. Bileklikte yazan artık doğru değil. Haberin olsun" deyip camı kapattım. Sarp arabayı sürmeye başlayınca sonunda Aslan'dan uzaklaşmıştık. Yol boyunca sessiz bir şekilde sadece göz yaşı dökerek ağladım. Sarp korkudan konuşamıyordu. Yol boyunca beni de Asya'yı unutmak için kullandı diye düşünüp durdum. Sarp daha fazla dayanamadı ve "kanka bir şey söyleyebilir miyim?" dedi. Hiçbir şey demeden dönüp yüzüne baktım ve konuşmasını bekledim. Sarp sakince "kanka Aslan gelmeden konuştu kızlar. Aslan'ın haberi yoktu geleceğinden" dedi. Ben de "ha o zaman gidip hemen sarılayım . Özür dileyeyim. Abi ne anlatıyorsun sen? Ne cüretle geldi? Kim nasıl haber verdi? Bu lanet partiyi Kevin organize etmedi mi? Sen benim partime Kenan'ı çağırır mıydın?" deyince sustu Sarp. Yol boyunca Aslan da Kevin da defalarca arayıp mesaj attılar. Bir yerden sonra sıkıldım ve telefonumu kapattım. Eve gelince Sarp'a "iyi geceler" deyip eve yöneldiğim anda Sarp "saçmalama kanka. Bu gece bende kal. Annen seni böyle görmesin şimdi" deyince uyandım ben de. Hemen "e Ayten teyze görünce de aynı şey" dedim. Sarp düşündü ve güzel bir çözüm buldu. Beni de şaşırttı. "Kanka o zaman eğer ayıp olmayacaksa Arda'ya gidelim. Sen sakinleşince bize geçeriz geri" dedi. Şüpheyle "hayırdır? Arda'ya ısındın mı?" deyince Sarp "kanka ne bileyim şuan aklıma ora geldi. Başka evde tek yaşayan arkadaşımız var mı?" dedi. Ben de Sarp'a sarıldım ve "gidelim mi gerçekten?" dedim. Sarp hemen Arda'yı aradı. Biraz konuştuktan sonra bana dönüp "Arda evde değilmiş. Dışarı çıkmış" deyince "adama ayıp oldu. Sürekli ona gidiyoruz falan" dedim. Sarp da "yok be. Ne alaka. Adam bizle arkadaş olmak istiyor zaten" dedi. Biz kapıda konuşurken ani bir frenle Kevin'ın araba durdu önümüzde. Şuan en istemediğim şey oluyordu. Arabadan hızla inen Aslan yanıma gelip "hadi gel konuşalım. Bak ikimizin de anlatacakları var. Ayrıca bileklikte yazanın hala geçerli olduğunu biliyoruz" deyince Sarp'ın elinden telefonunu alıp arama yaptım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Elimde Değil
Teen FictionBu öyle bir şey ki, ne vazgeçebiliyorum ne de anlatabiliyorum. Sonuçta insan abisine aşık olur mu? Onur öyle bir duruma düşmüştür ki üvey abisi Aslan'a aşık olmuştur. Fakat onu bekleyen sürprizden haberdar değildir.