Arassss 🔥🔥
------------------------------------------------
Bu bölümde smut (erotik yazı) vardır. Fazlaca erotik olan kısımları kalın (bold) olarak yazacağım. Okumak istemeyen arkadaşlar bu bölümleri atlayabilir.
Merdivenlerin başında resmen Poseidon vardı. Üstünde t-shirt yoktu ve altındaki short da kısaydı. Kaslı ve seksi vücudu buradayım bana bak diye bağırıyordu. Sarp ve kuzeni bir şeyler konuşuyordu ama ben duymuyordum. Şuan tüm duyu organlarım kitlenmiş sadece gözlerim çalışıyordu. Merdivenlerden aşağı hızla indi. İnerken o sıkı vücutta tek bir sallanma bile olmadı. Hiç mi yağ yok be Allahsız. Aa pardon sallanan bir şey vardı. Uzun saçları. Saçları dağınıktı ama yine de aşırı güzeldi. Biraz sonra Sarp geldi ve kafama bir tane vurdup kulağıma "adam ol ya. Hemen gözünle siktin" diye fısıldadı. O kadar fena etkilenmiştim ki aklımdan geçenler direk dudaklarımdan döküldü "bırak da gözüm bayram etsin". O anda kuzeni geldi ve yanıma oturup "Bir şey mi dedin? Duyamadım" dedi. Yakınıma oturması beni biraz heyecanlandırdı ve "hoş geldin." dedim. O da hoş bulduk dedi ve kendini tanıttı. Adı Aras'mış. Koca bir Aras nehrini dökseler bendeki alev sönmezdi şuan. Ben de adımı falan söyledim ve muhabbet başlamış oldu. 2 gün burada kalacakmış. İzmir'e bir iş görüşmesi için gelmiş. İnşallah işe alınır da İzmir'de kalır diye dua ettim içimden. Biraz muhabbetten sonra Sarp bana "kanka biz de FIFA oynuyorduk. Sen de gel yukarı" dedi. PlayStation duyunca duramıyorum. Hemen kabul ettim ve yukarı çıktık. Ne yapıp edip Aras'ın yanına oturmalıydım. Hemen koştum ve Sarp'ın odasındaki PlayStation'ın karşısında duran ikili koltuğun ortasına oturdum. Sarp amacımı hemen anladı ve köşedeki armut koltuğu getirip "sıkışmaya gerek yok. Zaten sıcak" dedi. Öyle ters bir bakış attım ki. Ama vazgeçmek yok. Hemen Aras'a "gel bakalım seni bir yeneyim. Bulmuşsun zavallım Sarp'ı yen dur" dedim ve elimle yanımı gösterdim. Aras hemen gaza geldi ve "bu odadan ağlayarak çıkarıcam seni" diyerek gülüp yanıma oturdu. Hemen elimi bacağına koyup "hadi bakalım" dedim. Off o bacak kası ne öyle. Taş taş! Bir de epilasyon yapmış belli ki kaymak gibi. Bu hareketim onu rahatsız etmemişti. Bu çok hoşuma gitmişti çünkü bana ileri gitmek için bir izin sayılırdı bence. Neyse o GS ben FB aldım ve maça başladık. Çok iyi oynayamıyordu. Ben harika ataklar yapıyordum. Golleri de pes peşe sıraladım. Maç bitmek üzereyken 5. golü bulmuştum. Aras ise hiç gol atamamıştı. Biraz sinirlenmişti. O yüzden artık sevinmiyordum gollere. Maç bitince elimi sırtına koyup sıvazladım ve "üzülme ya. Öğretirim sana da oynamayı" dedim ve ayağa kalktım. Tam o sırada Sarp ile yer değiştirirken ayağımı bilerek ortada duran sehpaya taktım ve kendimi Aras'ın kucağına bıraktım. Oyyy oyyy oy. Ne güzel kucak ama o. Kaslı kollar beni sarınca heyecandan kalbim göğsümü yırtacaktı adeta. fırsattan istifade kalçalarımla aletini iyice ezmeye çalıştım ama adam etkilenmemişti belli ki. Aleti yumuşacıktı. Ne yaptığımı anlayan Sarp gelip kollarımdan tuttu ve beni kaldırdı. Ardından "Kanka geçmiş olsun ya. Hiç de bu sehpaya takılıp düşmezdin ama nedense bu sefer takıldın" dedi kinayeli bir şekilde. Bense Aras'ın benden etkilenmemesinin üzgünlüğü ile ayağa kalktım ve "neyse ben eve gideyim ya. İşlerim var" dedim. Aras ayağa kalkıp elini uzatıp "memnun oldum dostum. Ben gitmeden gel arada" dedi. Gülümseyerek "olur. Gelirim" dedim ve Sarp'a da selam verip eve geçtim. Aslan salondaydı ve klimayı açıp uzanmıştı. Bir yandan spor programı izliyor bir yandan da telefonla uğraşıyordu. Ben de ikili koltuğa geçtim ve uzandım. Tabi bacaklarım dışarı taştı. Telefondan Instagram girdim hemen. Sarp'ın takipleştiği kişilerden Aras'ı buldum. Profili herkese açıktı. Adeta meydan okuyordu. Aşırı seksi ve yakışıklı olduğu fotolarla donatmıştı profilini. Takip etmeye başladım.. Ayrıca en seksi ve açık fotoğraflarını da beğenerek ilgimi belli etmek istedim. Tam telefonu göbeğime koyup TV'ye dönmüştüm ki telefonuma bildirim geldi. Hızla kaldırıp baktım. Aras da bana takip isteği yollamıştı. Hemen kabul ettim. Ardından telefonumu tekrar kapatacaktım ki art arda bildirimler gelmeye başladı. Bildirimlere bakınca bir hoş oldum. Aras seri like yapıyordu. Bildirimlere ayrıntılı bakınca Aras instaya koyduğum en ateşli fotolarımı, bilhassa deniz şortlu fotolarımı beğeniyordu. O an Aras'ın da bana mesaj vermeye çalıştığını düşünsem de az önce kucağına düşünce kalçalarımla aletine sürtündüğümde bundan etkilenmediği aklıma geliyordu ve şaşkınlığım artıyordu. Aslan heyecanlandığımı görünce "Noldu lan, elin ayağına karıştı" deyince ona bakıp güldüm ve "Sen bugün Kevin'da kalsana" dedim. Uzandığı koltukta dikeldi ve "Ne alaka?" dedi. Yüzüne bakamadan sırıtarak "Belki misafirim olur bu akşam benim" deyince dondu birden. Yüzü katılaştı ve "Ciddi misin?" dedi. Tepkisi ilgincime gitmişti. "Seni rahatsız edecekse önemli değil" dedim. "Rahatsızlık değil de, hani annen bu konu hakkında ne diyecek?" deyince aklım başıma geldi. Daha sonra ayaklandım ve "Haklısın" dedim. Nasıl yapsam da gece Sarp'larda kalsam diye düşünüyordum. Aklıma bir fikir gelmişti. Aslan'a döndüm ve "Hatırlıyor musun? Bana eve kız atarım, annen de sen de alışsan iyi olur demiştin. Bu gece kız at. Odaya çıkar. Ben gelmiyeyim odaya" dedim. Aşırı şaşırmıştı. Daha fazla dayanamadı ve "Ne saçmalıyorsun sen? Bir şey var kafanda anlamadım." deyince "Ya sen kız atacak mısın bugün eve? onu söyle" dedim. O da hayır anlamında başını salladı ve geri uzandı. Nedense rahatsız olmuştu böyle açık konuşmamdan herhalde. Daha fazla üstüne gitmedim ve instagramdan Aras'a mesaj attım. "Bu gece bolca FİFA oynayalım mı?" yazdım. Heyecanla bekliyordum. Cevap verecek mi? Ne yazacak diye kendimi yiyordum. Aslan bana bakıp durmadan "delirdin mi ya?" falan deyip gülüyordu. Az sonra Aras'tan cevap geldi. "Olur. Ben futbol oynamayı da izlemeyi de çok severim. Özellikle tek kale maç aşırı severim. Ama forvet ben olurum" yazmıştı. Adam resmen üstü kapalı bir şekilde kirli konuşuyordu. Aşırı gaza gelmiştim. Hemen cevap yazdım "Ben de kaleci olmayı seviyorum zaten. Heyecanlı ve sert şut çeken forvetleri mahvetmek hoşuma gider" yazdım. Adama resmen sik beni yazsam daha açık ve net olurdu. Hemen cevap yazdı "Bakalım kim mahvolacak?". Offf delirtmişti beni. Hemen saate baktım. Saat 19.00 olmak üzereydi. Biraz daha oyalanırsam Aras için vakit gelecekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Elimde Değil
Novela JuvenilBu öyle bir şey ki, ne vazgeçebiliyorum ne de anlatabiliyorum. Sonuçta insan abisine aşık olur mu? Onur öyle bir duruma düşmüştür ki üvey abisi Aslan'a aşık olmuştur. Fakat onu bekleyen sürprizden haberdar değildir.