Bölüm 7

26 7 0
                                    

Bölüme geçmeden önce şu yıldıza bir dokunmayı unutmayın. Keyifli okumalar... 

🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁

Gwen Rogers'tan;

Zaman geçtikçe içimde bir daralma oluyordu.

Boşuna bekliyorsun, gelmeyecek .

Gelecek.

Gelmeyecek.

Gelecek.

Gelmeyecek.

Susar mısın!?

Amk kafandayım lan senin

Eee

Off valla salak bu kız

Kafamdaki sesle cebelleşirken karanlık sokakta biri belirdi. Elindeki telefonun ışığı yüzüne yansıyordu.

Gelmişti.

Ohh, göt oldun mu şimdi!

Seni dinlemeden gidecek ki

Luka karanlıkta bana doğru ilerlerken gözlerini kısmış, beni tanımaya çalışıyordu. Onu daha fazla merakta bırakmamak adına ilerlemeye başladım.

- "Gelmene sevindim" Bakışlarını kısarak yüzümü seçmeye çalıştığını fark ettiğimde işini kolaylaştırmak için ışığa yöneldim.

Luka'nın gözleri beni görmesi ile fal taşı gibi açılmıştı. Sertçe yutkunduğunda adem elması oynamıştı.

- "Beni neden çağırdın Gwen, hem de bu saatte?"

- "Konuşmamız gereken önemli bir konu var"

- "Ne konusu"

- "Brad" Luka'nın suratı asılmış, kaşları çatılmıştı.

- "Bu konu hakkında konuşacak hiçbir şey yok Gwen"

- "Var Luka, o gün neler oldu bilmen gerek"

- "Hayır gerekmez çünkü gördüm"

- "Hayır sen görmek istediğini gördün" Lüks kendine sabır dilerken derin nefesler alıyordu.

Ay bu da ha dinlemiyorsa siktir olup gitsin

Bi dur amk, duuur!!!

Eeeeh ne bok yersen ye

İç sesimle cebelleştiğim sırada boğazımı temizleyerek tekrar Luka'ya döndüm..

- "Evet nerde konuşalım"

- "Sana bu konu hakkında konuşmayacağız dedim"

- "Bende konuşacağız dedim"

- "Ama dinlemeyeceğim"

- "Dinleyeceksin"

- "Gwen Tanrı aşkına neden bunu bana anlatıyorsun?"

- "Çünkü bilmen gerek"

- "Neden bilmen gerek"

- "Çünkü sana her şey yanlış anlatıldı" Luka gergin bir nefes çekti ciğerlerine.

- "Tanrı aşkına neden doğrusunu öğrenmem bu kadar umrunda"

- " Çünkü bana karşı mal mal hareketler sergilemenden bıktım beni takmıyorsun bile"

- "Bu neden bu kadar önemli ki"

- "Çünkü seni seviyordum aptal tamam mı, sana aşıktım ben! O gün ne kadar zor du benim için haberin var mı!?"

Luka şaşkınca yüzüme bakıyordu. Bir anda istemsizce dudaklarımdan dökülen bu sözler, onda adeta bomba etkisi yaratmıştı.

Bir an ikimiz de sustuk. Sadece biz değil, rüzgar da sustu, köpekler, sokak...

Luka'nın gözleri şaşkınlıkla üzerimde geziniyordu, benim ise gözlerim sadece ondan kaçıyordu.

Birkaç adım attı bana doğru. Uzun bacakları ve koca ayakları sayesinde birkaç saniyede yanıma varmıştı.

Bir an için simsiyah harelerine değdi mavilerim. Gözlerinde gördüğüm üç duygu vardı sadece. Şaşkınlık, öfke ve üzüntü...

Ardından boğazını temizledi, her zamanki gibi gayet sert bakışarı üzerimdeydi.

Buraya kadar beni çağırman çok saçma, hem de bu saatte, böyle bir yerde, bu konu için.

Sana seni dinlemeyeceğini söylemiştim.

İç sesime içimden söverken Luka arkasını dönmüş geldiği sokakta ilerlemeye başlamıştı. Dayanamadım, sebebini bilmeden koştum arkasından. Kolundan tutup kendime çevirdim onu.

Boynuna sarıldım sebepsizce. Gözyaşları firar etti gözlerimden. O ise hiçbir şey yapmadı.

Ne itti ne de karşılık verdi. Sokakta sadece biz vardık.

Aniden kendime gelip geri çekildim. Gözyaşlarımı elimin tersiyle silerken Luka hala ruh gibi duruyordu.

- "B-ben özür dilerim. Sadece bazı şeyler çok üstüme geliyor ve artık dayanamıyorum" Dizlerimin bağı çözülmüş, kendimi yere bırakmıştım. Ağlamak istemiyordum.

He bir de ağla da bütün okula anlatsın.

Zaten mal mal şeyler söyledin çocuğa iyice boku yedik.

Luka yanıma çömelip elini omzuma koydu. Başımı kaldırıp ona baktığımda onun da gözleri dolmuştu.

- "Seni dinleyeceğim, ama bunu kimseye anlatma. Şuan seninle olduğumu kimse bilmeyecek Gwen, tamam mı?"

- "Tamam" Ayağa kalktığında benim de kalkmam için elini uzattı. Ondan yardım alarak ayağa kalktım.

Yan köşedeki bir banka oturduğumuz da derin bir nefes çektim havaya hasret ciğerlerime. Ve anlatmaya başladım... 

🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁

Herkese slm. 

Nasılsınız? 

Bölüm nasıldı? 

Satır arası yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum. 

Gelelim soru kısmına

♪♪♪♪♪

Sizce Gwen ned diyecek? 

Eskiden Luka'ya aşık olması konusunda ne düşünüyorsunuz? 

Neden Luka onunla konuştuğunu insanların bilmesini istemiyor? 

♪♪♪♪♪

Hepinize öpücükler💋

Sonraki bölümde görüşmek üzere

Instagram: littlecare.jade

Twitter: littlecarejade

PSİKOPATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin