Το επομενο πρωι τα κοριτσια ειχαν κανονισει να συναντηθουν στο κεντρο να πανε για ψωνια για να πάρουν ομορφα φορεματα για το παρτυ της επομενης μερας.Ετσι η θαλια η νεφελη και η μαρια στης 10:30 ηταν στο κεντρο και ξεκινησαν τα ψωνια τους.Ηθελαν ιδιαιτερα φορεματα για να εντυπωσιασουν τα αγορια που τους ειχαν κλεψει την καρδια!Μετα απο 3 ολοκληρες ωρες αρκετού ψαξιματος ειχαν καταληξει σε 1 εντυπωσιακό φορεμα και 2 πανεμορφα σετ!Η θαλια πήρε ενα εφαρμοστο ψιλομεσο σκουρο μπλε πατελονι με ενα ασπρο πουκαμισο με λεπτομεριες και κατι ψιλες ασπρες γοβες.Η μαρια πηρε μια φουστα μπαλου μπορντοροδοκοκκινη με ενα μαυρο πουκαμισο και μαυρες γοβες ενω η Νεφελη ενα εφαρμοστο κοκκινο φορεμα με την πλατη εξω και κατι πανεμορφες μαύρες γοβες!Ειχαν κουραστει πολυ απο τα ψωνια γ αυτο αποφασησαν να κατσουν για ενα καφε πριν πανε σπιτι!
"Βρε κοριτσια τα αγορια που ειναι σημερα;"ρωτησε η νεφελη!
"Εμ εχουν παει να παρουν ποτα κλπ και να καλεσουν καποια ατομα"απαντησε η μαρια
"Αααα.." ειπε η νεφελη ενω παρατηρουσε την θαλια που ηταν σκεπτική
"Θαλια τι σου συμβαινει;"
ειπε
"Εεεε..να μωρεε..χθες με πηγε σπιτι ο σταυρός μετα τον καφε και ημασταν πολυ κοντα και μου ελεγε ποσο ομορφη ειμαι και οτι μετα που θα παει αυτος αθηνα και εγω θεσσαλονικη δεν θελει να χαθουμε..και κατι τετεια.."
"οοοο τι υπεροχοο..βρε χαζη σε θελει..συνεχεια σε παει σπιτι σου, μιλαει συνεχεια για σενα και επισης ο γιωργος μου εχει πεταξει σποντα!"
ειπε η μαρια
"μααα..δεν ξερωω..φοβαμαι!"
"Να μην φοβασαι και ν δειξεις ενδιαφερον!...Μαριααα αυτος δεν ειναι ο αδερφος σου;"την ρωτησε η νεφελη δειχνοντας μια φιγουρα ενος ανδρα!
"οο ναιι ο γιαννηςς..Γιαννηηηη"φωναξε η μαρια
αμεσως μας εντωπισε και ξεκινησε να ερθει προς το μερος μας.Μαζι του ηταν και ενας αλλος ο οποιος ηταν πανεμορφος!Πραγματικα πανεμορφος!Ειχε μαυρα μαλλια και καταπρασινα ματια!'ουαου 'σκεφτηκε η Νεφελη!
"βρε τις ομορφες!"ειπε ο γιαννης.."αδελφουλα τι κανεις;"ειπε και αγκαλιασε την Μαρια
"Μια χαρααα..καθηστε μαζι μας!"
"Μπααα κατεβηκαμε για δουλεια!Απο εδω ο φιλος μου ο Κωνσταντινος"τους ειπε και τους εδειχνε τον αντρα διπλα του!
"Κων/νε απο δω η Μαρια η αδερφη μου,Η θαλια και η Νεφελη..φιλες της"
"Γειααα" ειπαν ολες με μια φωνη..
"Να πηγαινουμε ομως..." εκαναν να φυγουν ομως τους σταματησε η Μαρια
"Αα γιαννηη ξεχασα να σου πω αυριο βραδυ εχουμε ενα παρτυ στην αποθηλη για να γιορτασουμε την αρχη του τελους!αν θετε ελατε"
"χμμ καλη ιδεα!"ειπε ο κων/νος με την υπεροχη βαθια φωνη του
"οκ αδελφουλα τα λεμε αυριο!"
Η μαρια και ο γιαννης ηταν πολυ δεμενοι μεταξυ τους παρα τα 4 χρονια διαφορας τους! Ηταν αχωριστοι απο τοτε που πεθαναν οι γονεις τους σε αυτοκινιτιστικο δυστυχημα!
"Κοριτσια μου η ωρα περασεεε..αντε να παμε να βρουμε τα αγορια!"
YOU ARE READING
Ενα αξεχαστο καλοκαιρι..
RomanceΠεντε παιδια!Μια ομαδα!Μια αποθηκη!Ενας ερωτας!Ενα αξεχαστο καλοκαιρι! Τι θα συμβει; Ολα θα αλλαξουν απο εκεινο το βραδυ! Αυτο το καλοκαιρι θα ειναι πραγματι αξεχαστο και για τους πεντε!