Νριν ντριν ντριν.
Το ξυπνητηρι χτυπουσε εδω και δεκα λεπτα.Καμια ομως δεν ηθελε να το κλεισει.
Η νεφελη σηκωθηκε και πηγε να το κλεισει.
"Θαλια..σηκωω εχεις σχολη σε μια ωρα"
"Μμ"
"Θαλιαα σηκωω"
"Ασε με!"
"Σηκω γιατι αλλιως θα σου ριξω νερο στα μουτρα!"
"Μμ.."
Κ ομως η νεφελη εκανε τα λογια της πραξη!Της εριξε ενα ποτηρι κρυο νερο πανω της και αυτη σηκωθηκε αποτομα
"Μαααα γαμωτο ρε νεφελη!"
"Σηκω!απο σημερα θα αλλαξει η ζωη σου ριζικα"
"Πφφ"εκανε εκεινη και σηκωθηκε για να ετοιμαστει.Ωστοσο η Νεφελη ετοιμασε πρωινο και για τις δυο.Πανω στην ωρα εφτασε η θαλια..
"Χμμ τι καλο εφτιαξες;"
"Τα αγαπημενα σου!"
"Λατρευω την συγκατοικηση!"
"Οχι για πολυ!καθε σαββατο αν δεν δινουμε εξετασεις θα με βοηθας στην γενικη!"
Εκεινη ξυνησε τα μουτρα της και συνεχεισε το πρωινο της.Το τηλεφωνο της νεφελης αρχισε να χτυπαει.
"Ελα φιλιππε"ειπε και η θαλια γουρλωσε τα ματια της
"Ναιι..καλε μουυ ελα απο δω"
Εκλεισε τ τηλεφωνο.
"Τι ηταν αυτο;ποιος ειναι ο φιλιππος;απατας τον κωνσταντινο;"
"Χαζη εισαι;Ο φιλιππος ειναι ο κολλητος μου και ειναι γκευ!"
"Τελικα πραγματοποιεις τα ονειρα σου εσυ!Ηθελες ιατρικη μπηκες!Ηθελες γκευ κολλητο τον εχεις!εισαι απιστευτη!"
"Ειμαι!"ειπς με υπερηφανια και τοτε το κουδουνι χτυπησε!
"Να εισαι καλη..περναει δυσκολα" ειπε η νεφελη πριν ανοιξει την πορτα
Ο φιλιππος μολις μπηκε μεσα την αγκαλιασε αλλα οταν ειδε την θαλια γουρλωσε τα ματια του και ντραπηκε.Η νεφελη το καταλαβε.
"Σςς ειναι η κολλητη μου,μενουμε μαζι πλεον.Ειναι καλη!"
Του ψιθυρισε και μπηκαν μεσα.
"Λοιπον να σας συστησω!απο δω η θαλια,θαλια απο δω ο φιλιππος!"
"Χαρηκα"ειπαν και οι δυο ταυτοχρονα.
"Φιλιππε θες καφε;" ειπε η θαλια;
"Εε ναιι..γλυκο αν μπορεις"
" ενταξει."Η νεφελη εκατσε διπλα του.
"Τι συνεβει;"
"Χωρισαμε!"
"Γιατι;"
"Γιατι τον βρηκα με ΤΗΝ πρωην του.μου ειπε οτι δεν ειναι πλεον γκευ και οτι θελει να μεινουμε φιλοι."
"Τον αθλιο!το καθηκι!"ειπε η νεφελη και τον αγκαλιασε.
Η θαλια εφερε τους καφεδες και εφυγε για την σχολη.
"Καλη κοπελα φαινεται!"
Ειπε ο φιλιππος
"Ειναιιι!"
Τα παιδια συζητησαν για το υπολοιπο της ωρας ωσπου η νεφελη ετοιμαστηκε και πηγε στην σχολη.Δεν ειχε μιλησει με τον κωνσταντινο.Οταν τελειωσε το μαθημα αποφασησε να τον παρει τηλεφωνο.
Το επερνε και τον ξαναπερνε!Τιποτα!
Αποφασησε να μαγειρεψει μεχρι να ερθει η θαλια.Εφτιαξε την αγαπημενη της μακαροναδα.Καθως εσβηνε το ματι το τηλεφωνο χτυπησε.
"Ναι;"
"Νεφελη μου"
"Ελα κωνσταντινε!που ησουν;ανησυχησα!"
"Ειμαι στην δουλεια"
-κωνσταντινεε μπορει; να το κλεισεις; θελω να σου μιλησω για κατι
Ακουσε μια φωνη πισω απο το ακουστηκο.Ηταν η μονη φωνη που δεν περιμενε να ακουσει.
"Κωνσταντινε τι κανει η πρωην σου εκει;"
"Νεφελη μου δουλευουμε μαζι.Ξερεις δοευει επανω στον τομεα της δουλειας μου."
Του το εκλεισε.Ειχε αναγκη ενα τσιγαρο.Το αναψε και εβαλε τα κλαμματα.
Το ενα τσιγαρο ερχοταν μετα απο το αλλο.
Το τασακι ειχε γεμισει και τα δακρυα ετρεχαν ποταμι.
Τοτε μπηκε μεσα η θαλια.Δεν ειδε την νεφελη που καθοταν στο παραθυρο.Μπηκε αμεσως στην κουζιναα και εβαλε απο το αγαπημενο της φαγητο.
"Νεφεεληη που εισαι;"ειπε και βγηξε απο την κουζινα.
Την ειδε εκει περα και ετρεξε αμεσως κοντα της.
"Νεφελη τι εγινε;"εκεινη εσβησε το τσιγαρο και επεσε στην αγκαλια της και εκλαιγε με λυγμους.
"Σςς κοοριτσι μου..περασε!"της ειπε.
Εκεινη ομως συνεχειζε..Μετα απο λιγο ειχε ηρεμησει και η νεφελη της εξηγησε τι ειχε γινει.
"Βρε κοριτσι μουυ..ελα τωραα μην κανεις ετσι αφου δεν εχει ματια για αλλη!"
"Ναι αλλα φοβαμαι!την αγαπουσε!ποιος ξερει οτι δεν την αγαπαει και τωρα;Οτι δεν θα ερθουν πιο κοντα και θα κανει κατι μαζι της και θα με ξεχασει:"
"Σςς..δες ποσες κλεισεις σου εχει κνει!35 μεσα σε μια ωρα!"
"Δεν παιζει σημασια αυτο"
"Ελα κοριτσι μου..ο χρονος θα δειξει.."
YOU ARE READING
Ενα αξεχαστο καλοκαιρι..
RomanceΠεντε παιδια!Μια ομαδα!Μια αποθηκη!Ενας ερωτας!Ενα αξεχαστο καλοκαιρι! Τι θα συμβει; Ολα θα αλλαξουν απο εκεινο το βραδυ! Αυτο το καλοκαιρι θα ειναι πραγματι αξεχαστο και για τους πεντε!