4 μηνες!Περασαν κιολα τεσσερις ολοκληροι μηνες!Τα χειστουγεννα κοντευαν και η νεφελη ετοιμαζοταν να φυγει για αθηνα.Να παει να βρει τον αγαπημενο της και την παρεα της.Στις αρχες περνουσε πολυ δυσκολα.Αρχοσε και επισημα το τσιγαρο!Το τσιγαρο την ηρεμουσε τα βραδια που της ελειπε ο κωνσταντινος!Μιλουσαν συχνα,σχεδον καθε μερα!Και εκει ου του ελειπε πολυ!Ομως οι υπλχρεωσεις στην δουλεια δεν τον αφηναν να παει κοντα τους.Φυσικα,υπηρξαν και στιγμες τσακωμου,αλλα ποτε δεν ηταν κατι σοβαρο!Παντα εβρισκαν τον τροπο και ολα γινοντουσαν καλα.Παραλληλα,μεσα σε αυτους τους 4 μηνες η Νεφελη δεν ειχε κανει ιδιαιτερες παρεες.Ειχε γνωρισει ομως τον φιλιππο.Ηταν ο κολλητος της πλεον.Τον ειχε γνωρισει τυχαια στο διαδρομο του πανεπιστημιου και απο τοτε αρχισαν να κανουν παρεα...ωσπου,εγιναν κολλητοι.Ο φιλιππος ειχε αλλες προτειμησεις οποτε δεν υπηρχε περιπτωση να υπαρξει καποιο ανεπιθυμητο φλερτ αναμεσα τους.Η νεφελη τον θαυμαζε για το θαρρος του απεναντι στους αλλους ανθρωπους.Πολλοι ομοφυλοφυλλοι κανουν πισω παντα ομως αυτος παραμενει εκει.Δεν την ενοιαζε καθολου ο τροπος ζωης του.Οταν την ρωτουσε αν ειχε προβλημα εκεινη του ελεγε χαρακτηριστικα"Δεν με νοιαζει τι κανεις στο κρεβατι σου!Εγω για φιλο μου σε θελω!"
.
.
Σημερα η Νεφελη αρχισε να πακεταρει για να φυγει 15 μερες στην αθηνα.
Το τηλεφωνο χτυπησε.
Οταν ειδε το ονομα του η καρδια της πηγε να σπασει!
"Ναι;"
"Μωρο μου!"
" ελα αγαπη μου,τωρα ετοιμαζομαι να παω στο αεροδρομιο!"
"Τελεια!ανυπομονω!θες να ερθω να σε παρω απι το αεροδρομιο;"
"Αν μπορουσες.."
"Οτι θες μωρο μου! Θα σε περιμενω!Σ αγαπω!"
"Σ αγαπω!"του απαντησε!
Παρα τα τοσα μιλια μακρυα που ηταν ο ενας απο τον αλλο συνεχιζαν να αγαπιουνται!Ηταν ερωτευμενοι!Ο κωνσταντινος βεβαια την ηθελε κοντα του,ομως δεν μπορουσε να αφησει την δουλεια του και δεν σκεφτοταν καθολου την περιπτωση να αφησει τις σπουδες της,οι οποιες πηγαιναν τελεια,η αληθεια ειναι οτι ηταν και στιγμες που ζηλευε υπερβολικα!Ειχε ακουσει για τον φιλιππο ομως η νεφελη δεν του ειχε πει για τις πριτειμησεις του.
Λιγες ωρες μετα το αεροπλανο της νεφελης προσγηονονταν στην αθηνα.
Εκεινη ετρεξε αμεσως εξω και εψαχνε να βρει τον κωνσταντινο.
Ξαφνικα οι ματιες τους ενωνονται.Εκεινις τα εχασε!Ηταν τοσο ομορφηη!Το ιδιο σκεφτοταν και αυτη!Φαινοταν τοσο ομορφος.Ετρεξαν και οι δυο και αγκαλιαστικαν.Εκεινος της εκανε μια στροφη απο τον εαυτο του και την φιλησε με παθος.Οι γλωσσες τους χορευαν τον δικο τους χορο!Λιγες στιγμες αργοτερα σταματησαν το φιλι τους και κοθταχτηκαν στα ματια.
"Μου ελειψες!"της ειπε.
"Και μενα μου ελειψες!Ομως καθε βραδυ οπως συμφωνησαμε κοιτουσα το φεγγαρι και σε σκεφτομουν!
"Μωρο μου!"της λεει και την φιλαει τρυφερα ξανα!
Βγηκαν απο το αεροδρομιο και πηγαν σπιτι τους πλεον.
"Οι υπολοιποι που ειναι;"
Ρωτησε στο αμαξι
"Ο αδερφος μου γυριζει αυριο,τα αλλα παιδα ειναι εδω ουτισιαλως και η θαλια ερχεται το βραδυ!"
"Τελεια!"του ειπε και απολαυσε την διαδρομη για το σπιτι!
"Σπιτι μου σπιτακι μου!"εκανε μολις μπηκε μεσα!
Εκεινος πηγε και την αγκαλια σε απο πισω και αρχισε να την φιλαει αργα και μεθυστικα στον λαιμο!Την ηθελε δικια του εδω και τωρα!Το ιδιο και αυτη!
Αρχισε να της βγαζει το ομορφο φορεμα της αργα,για να απαμβανει καθε σημειο του σωματος της.Το ιδιο εκανε και εκεινη!Πρωτα το πουκαμισο,μετα το παντελονι.Ηταν πλεον γυμνοι!Εκεινος ξεκινησε να της κανει ερωτα γλυκα,τρυφερα!Λιγο μετα απο το στομα της ακουστηκε το ονομα του και τελειωσαν!Του αρεσε τοσο να την ακουει να φωναζει για αυτον!Το λατρευε!Επειτα,επεσαν και οι δυο στο κρεβατι και κοιμηθηκαν αγκαλια μεχρι το επομενο πρωι!
Η ωρα ηταν 10 και ο κωνσταντινος ξυπνησε απο τξν βαθια αναπνοη της νεφελης!Την παρατηρουσε και της χαιδευε τα μαλλια.Εκεινη ενιωσε το αγγιγμα του και ανοιξε τα ματια της και ειδε το προσωπο του.Χαμογελασε στην θεα αυτη.
Το κουδουνι χτυπησε!εβαλαν γρηγορα κατι προχειρο και πηγαν να ανοιξουν.Ηταν ο Γιωργος και η Μαρια."καλα χριστουγεννα"ειπαν και αρχισαν να τραγουδουν τα καλαντα στο κατωφλι.Μολις τελειωσαν μπηκαν μεσα και καθησαν στο καθηστικο...
Οι 4 τους συζητουσαν για το πως περνουσαν τοσο καιρο.
"Τι θα κανουμε σημεραα;"ρωτησε ο γιωργος.
"Θα ερθετε εδω για φαγητο!θα μαζευτουμε ολοι μαζι."
"Ωραιααα..φιλεναδαα θελεις βοηθεια;"ρωτησε η Μαρια
"Οχιι βρε..ουτοσιαλως εχω τον καλυτερο βοηθο"εκλεισε το ματι στον κωνσταντινο και ολοι γελασαν
Μετα απο λιγη ωρα εφυγαν και το ζευγαρι ετοιμαστηκε να παει για ψωνια.
"Τι καλο θα μας ετοιμασεις σημερα;"
"Εμ..γαλοπουλα,πατατες στον φουρνο,σαλατες"
"Μμμμ...πεινασα ηδη!παμε για ψωνια!"της ειπε και μπηκαν στο σουπερ μαρκετ
Καθως ψωνιζαν επαιζαν σαν μικρα παιδια!εβαζαν στο καροτσι αχρηστα πραγματα και οταν πλεον πηγαν στο ταμειο μαλωναν για το πιος θα πληρωσει!Φυσικα νικησε ο κωνσταντινος ο οποιος κερδισε κανοντας γλυκα ματακια στην ηλικιωμενη γυναικα που ηταν στο ταμιο.
"Αυτο ηταν αδικο!Ο αγωνας ηταν ανισος!"
"Μμμ..νομιζεις!κερδισα με το σπαθι μου!"εκεινη τον χτυπησε στον ωμο καθως προσποιουταν την θυμωμενη!
Οταν πηγαν σπιτι,εβαλαν τις ποδιες τους και αρχισαν να μαγειρευουν!Εκεινος την φιλουσε και την πειραζε καθολη την διαρκεια του μαγειρευματος!Μετα απο δυο ωρες η γαλοπουλα ψηνοταν,το τραπεζι ηταν ετοιμο και οι οατατες στο φουρνο επισης !
Καθως εκεινη εφτιαχνε τις τελευταιες λεπτομερειες ο κωνσταντινος την παρατηρουσε και ηθελε να της ορμηξει..
Πηγε κοντα της την επιασε στα χερια του και αρχισε να την φιλαει..
"Εχω περιοδο μωρο μου!"του εκλεισε το ματι!
Αυτος εβρισε μεσα απο τα δοντια του και αυτη γελασε δυνατα!
Την υπολοιπη μερα ειδαν ταινιες στην τηλεοραση,ωσπου ηρθε η ωρα να ετοιμαστουν!
Η νεφελη εβαλε ενα κομψο φορεμα με τις μπεζ γοβες της ενω ο κωνσταντινος ενα ομορφο κουστουμι!Ηταν υπεροχοι!Πανω στην ωρα χτυπησε το κουδουνι και μεσα μπηκαν ολοι οι φιλοι τους και...η πρωην του κωνσταντινου!
"Τι θελει αυτη εδω;"τον ρωτησε
"Ειναι η αδερφη του σταυρου σου θυμιζω..
"
Η νεφελη την κοιταξε με δολοφονικο ματι και με ενα χαμογελο γεματο ειρωνια πηγε κοντα της!
"Ελευθερια!καλα χριστουγεννα!"
"Καλα χριστουγεννα και σε εσενα!"της ειπε ειρωνικα!
Ολοι μαζι εκατσαν στο τραπεζι και η νεφελη ειχε συνεχως τα ματια της οανω στην ελευθερια και τον κωνσταντινο.
Του μιλουσε συνεχεια και τιυ ειχε πιασει το χερι 2 φορες!Ειχε φρικαρει!
Ηθελε να σηκωθει και να της σπασει τα μουτρα!
Οταν πλεον εφυγαν ολοι η νεφελη εδειχνε φανερα εκνευρισμενη!
"Τι εχεις;"
"Δεν θελω να το συζητησω τωρα"
"Καλα παω να κοιμηθω!"της ειπε και πηγε στο δωματιο τους.
"Αα τον γαιδαρο!"αρχισε να μονολογει"δεν εκανε καν προσπαθεια να απολογιθει!καθικι"ειπε και εβΛε τα κλαματα!μαζεψε γρηγορα το τραπεζι και ξαπλωσε στον καναπε!Δεν ηθελε να παει διπλα του γιατι θα τον εδερνε!
Ο υπνος της ηταν ανησυχος!
Το επομενο πρωι πηγε απο πανω της
"Νεφελη!"της ειπε και εκεινη ξυπνησε!
Ο θυμος επανηλθε!
"Τι θες;"του ειπε αποτομα
"Γιατι κοιμηθηκες εδω και δεν ηρθες πανω"
"Ετσι!"
"Θα μου πεις τι εχεις;"
"Ετσι και την ξαναπλησιασεις στο παρτυ της πρωτοχρονιας θα χωρισουμε την ιδια στιγμη!"του ειπε!ανεβηκε στο δωματιο εβαλε τα αθλητικα και βγηκε για τρεξιμο παρολο που ο καιρος εδειχνε οτι ια ερθει δυνατη μπορα!Μετα απι δυο ωρες γυρισε σπιτι βρεγμενη απο την βροχη!Μαγειρεψε,εφαγε και ουτε καν τον περιμενε!Επεσε και κοιμηθηκε!
Καπως ετσι περασε ολη η εβδομαδα!
Εκεινος δεν μπορουσε να την πλησιασει γιατι ηταν παντα νευρικη και πιστευε οτι θα γινουν τα πραγματα χειροτερα.Ομως δεν αντεξε και πολυ και την παραμονη της πρωτοχρονιας λιγο πριν πανε στου γιωργου και στης μαριας αποφασησε να φτιαξει τα πραγματα.
Εκεινη ετοιμαζοταν!Εδειχνε πολυ ομορφη σε αυτο το φορεμα..σκεφτηκε.
"Εισαι πανεμορφη!"της ειπε.
Εκεινη του χαμογελασε ειρωνικα!
"Ελα βρε μωρο μου!Δεν εχω ματια για αλλη!Σ αγαπω!" ειπε και την φιλησε στο λαιμο
"Γαμωτο!"ειπε και γυρισε και τον φιλησε!Τον ειχε συγχωρεσει εδω και μερες αλλα ηθελε να του ψησει το ψαρι στα χειλη.
"Αντε παμε!"του ειπε και βγηκαν εξω!
Πηραν το αυτοκινητο και μετα απο δεκα λεπτα ηταν στο παρτυ!Ηταν εκει και η ελευθερια!Την κοιταξε με δολοφονικη ματια ενω εκεινη χαμογελασε στον κωνσταντινο!Η ωρα περνουσε ευχαριστα!
"Παιδιαα αλλαζει ο χρονος!"φωναξε ο γιωργος!Τοτε αρχισαν ολοι μαζι και μετρουσαν αντιστροφα
"10,9,8...3,2,1"
"Καλη χρονια!"ειπε ο κωνσταντι ος και φιλησε την νεφελη!
"Καλη χρονια"απαντησε μεσα απο το φιλι τους.
Τα σφηνακια βγηκαν!Ολοι ειχαν πιει πολυ!Η ελευθερια ειχε πλησιασει τον κωνσταντινο και χορευε προκλητικα επανω του!Οταν η νεφελη γυρισε και τους ειδε τοσο κοντα θολωσε!Πηγε κοντα τους,την χαστουκισε και εκεινου του ειπε:"Χωριζουμε!"
Ανεβηκε γρηγορα στον ξενονα και ακουσε τον κωνσταντινο να την φωναζει!εκεινη εκλεισε την πορτα πισω της αλλα οπως ηταν αναμενομενο μπηκε μεσα και κλειφωσε την πορτα πισω του
"Συγνωμη!"της ειπε
"Τραβα στο τσουλακι σου!"
"Εσενα αγαπαω!γιατι δεν το καταλαβαινεις επιτελους;"
" γιατι σε βλεπω να χορευεις με την πρωην σου!Να σου τριβεται και παραλιγο να την πηδηξεις μπροστα μου!"
"Τι ειναι αυτα που λες;αυτη μου κολησε!εγω εσενα αγαπαω!εσυ εισαι η ζωη μου!καμια αλλη!Εσυ εισαι η γυναικα μου!δεν θελω να δε χασω! Σ αγαπω γαμω την τρελα μου και δεν αντεχω μακρυα σου!Εισαι τα παντα μου!Δεν εχω νιωσει με καμια οπως με εσενα!και αν δεν το εχεις καταλαβει καιρος ειναι να το καταλαβεις!Δεν σε αφηνω να φυγεις!"
Ειχε μεινει να τον κοιταει!Αυτος ειναι ο αντρας της!Λατρευε την επιδραση που ειχε πανω του.
Τα χειλη του σφραγισαν ξανα τα δικα της
Και επειτα,οπως καθε φορα που μοιραζονται μια τρυφερη σκηνη το παθος τους φουντωσε και τους παρεσυρε στα παραφορα μονοπατια του ερωτα!
Κυλοστικαν στο λατωμα,στο παχυ χαλι,στο μπανιο,στον καυρεπτη,στο παραθυρο!Σε καθε γωνια του μιρρου αυτου δωματιου αφησαν τα χναρια της ηδονης τους.Υστερα κρατηθηκαν σφιχταγκαλιασμενη και ο κωνσταντινος αρχισε να στριβει ενα τσιγαρο.Ειχε το φιλτρακι στο στομα."θα σου λειψω καθολου;αυριο που θα φυγω παλι"τον ρωτησε.
Εκεινος την κοιταξε!Ηταν σκοτεινα αλλα εβλεπε τα ματια του να λαμπιριζουν!Αυτα τα πρασινα ματια!Αναψε το τσιγαρο και υστερα απαντησε!"θα σε περιμενω!στα ιδια μερη θα ξαναβρεθουμε!"Την καλυψε!
Αναψε και εκεινη ενα τσιγαρο και ξαπλωσε στα ποφια του!Την κοιτουσε στα ματια και της χαιδευε τα μαλλια
"Θελω να σταματησεις να καπνιζεις!"Της ειπε!
"Εσυ θα σταματησεις;"τον ρωτησε ενω χαιδευε τον λαιμο του"οχι!"της απαντησε!Την φιλησε" θελω να θυμαμαι την γλυκα των φιλιων σου!"
Υστερα απο λιγο κοιμηθηκαν αγκαλια μετα απο τοσες μερες!Την επομενη το πρωι εκεινη εφυγε!Ο αποχωρισμος ηταν πιο δυσκολος αυτη την φορα!
"Εφυγε .."ειπε συμπαιρενοντας ο κωνσταντινος και αναψε ξανα τσιγαρο!Μεγααλο παρτ!
YOU ARE READING
Ενα αξεχαστο καλοκαιρι..
RomanceΠεντε παιδια!Μια ομαδα!Μια αποθηκη!Ενας ερωτας!Ενα αξεχαστο καλοκαιρι! Τι θα συμβει; Ολα θα αλλαξουν απο εκεινο το βραδυ! Αυτο το καλοκαιρι θα ειναι πραγματι αξεχαστο και για τους πεντε!