Οταν εφτασαν η Νεφελη ειχε σχεδον καταρευσει!
"Ελα κοριτσι μου ολα περασαν!θα το ξεπερασουμε μαζι και αυτο!την αγκαλισε!
Εκεινη ξεσπασε σε λυγμους μεσα στην αγκαλια του!
"σςς" της ψιθυριζε στο αυτι!
"κωνσταντινε..ειμαι μονη πλεον..πως θα συντηριθω;πως θα συντηρισω αυτο το σπιτι;πως θα ζησω;"
"ελα βρε κοπελα μου..θα σε βοηθησουμε ολοι!Δεν θα σε αφησουμε μονη σου!"τον φιλησε!
Το φιλι της ηταν απαιτητικο!τον ειχε αναγκη!Η γλωσσα της εψαχνε την δικη του..αυτος ανταποκριθηκε αμεσως!Και αυτος ηταν απαιτητικος!Μετα απο λιγη ωρα εκεινη διεκοψε το φιλι τους!εκεινος την αγκαλιασε και της ψιθυρισε στο αυτι:"θα περιμενω!"
αυτος ο ανθρωπος την καταλαβαινε τοσο πολυ..χωρις καν να του πει λεξη!
Την υπολοιπη μερα την περασαν βλεποντας ταινιες κωμοδιας.Γελουσαν με την ψυχη τους!Τελικα τους πηρε ο υπνος στον καναπε!Κοιμηθηκαν αγκαλια και ο υπνος τους ηταν τοσο γαληνιος..
Το επομενο πρωι ξυπνησε πρωτος ο κωνσταντινος και γυρισε και την κοιταξε ενω κοιμοταν!Ηταν τοσο γλυκια..Σηκωθηκε αθορυβα και ξεκινησε να φτιαχνει πρωινο,οταν πλεον τελειωσε πηγε και την ξυπνησε.Εκεινη μολις ξυπνησε του χαμογελασε." ελα εφτιαξα πρωινο!" τον ακολουθησε και μολις ειδε το τραπεζι γεματο με φαγητα εμεινε αφωνη!" ολα αυτα για εμενα;"
"οχι μονο για σενσ χοντρουλα μου..και εγω θα φαω!"
"χαχαχαχα οτι πεις.."και ξεκινησαν να τρωνε!
"Νεφελη..σημερα φευγω!"
"που πας;"
"στην θεσσαλονικη δεν θυμασαι που σου ειχα πει;πρεπει να παω να παρω το πτυχιο μου και να τακτοποιησω κατι δουλειες που εχω ετσι ωστε αργοτερα να παραλαβω το γραφειο του μπαμπα!"
"και ποσο θα λειπεις;"
" 1 μηνα"
"αα"
" αλλα θα μιλαμε..ετσι εε;;"
"ναιι..φυσικα!"
"ωραια..τι θες να κανουμε για το υπολοιπο της ημερας μεχρι να φυγω;"
" ρομαντικες ταινιες;"του ειπε γελωντας
"ρομαντικες ταινιες!"της ειπε γελωντας!
Πηγαν και εβαλαν διαφορες ρομαντικες ταινιες να παιζουν!Πραγματικα γελουσαν περισσοτερο σε αυτες απο οτι στις κομωδιες!Η ωρα περνουσε ευχαριστα ωσπου ο κωνσταντινος επρεπε να φυγει!
"κοριτσι μου..πρεπει να φυγω!"
" ενταξει!"ειπε και εσκυψε το κεφαλι της.
"θα μου λειψεις!"
"τα λεμε!"του ειπε και χαμογελασε!
"αντιο!"ειπε και εφυγε..
Εκεινη εκλεισε την πορτα πισω της και ενιωσε ηδη να πνιγεται!Επρεπε ομως για ακομα μια φορα να φανει δυνατη!
Εκεινος οταν εφυγε το ειχε μετανιωσει ηδη!Ηθελε να γυρισει πισω και να την αγκαλιασει!Ομως αποφασησε οτι επρεπε να φυγει!Να την αφησει και λιγο μονη της να σκεφτει!
YOU ARE READING
Ενα αξεχαστο καλοκαιρι..
RomanceΠεντε παιδια!Μια ομαδα!Μια αποθηκη!Ενας ερωτας!Ενα αξεχαστο καλοκαιρι! Τι θα συμβει; Ολα θα αλλαξουν απο εκεινο το βραδυ! Αυτο το καλοκαιρι θα ειναι πραγματι αξεχαστο και για τους πεντε!