8

376 29 2
                                    

Ειχαν μεινει με το στομα ανοιχτο!
Παντου υπηρχαν εφηβοι!Προσπαθουσαν να μπουν μεσα αλλα ηταν αδιανοητο!χρειαστηκε να σπροξουν αρκετους για να το καταφερουν!Ηταν εντυπωσιαμσενοι!Η αποθηκη ειχε γεμισει το ιδιο και η μπροστα αυλη!
"οουυ"ειπαν ολοι!Ξαφνικα ειδαν τον ιασονα πιο περα!
"Γεια σας παιδιαα...κοριτσιαα τι ομορφες που ειστε;"ειπε και ολες και με την νεφελη πιο πολυ κοκκινησαν!
"Το παρτυ ξεκιναααειιι"φωναξε η μαρια και πηγαμε στον οαγκο με τα ποτα!
Η ωρα περνουσε ευχαριστα..Η νεφελη ειχε πιει πολυ!ξαφνικα επεσε πανω στον κωστη!
"επ...τι θα γινει με εσενααα θα πεφτεις πανω μου για παντα;"
"χαχχα γεια σου κωστηηηηηηηηηηηηη"
"γεια σου νεφεληηη πως περναςς;;;"
"υπεροχααα εσυυ;;"
"τωρα που σε ειδα καλυτεραα"
" χαχχαχα"
ξαφνικα το βλεμμα της σκοτεινιασεε..ειδε στην γωνια τον ιασονα να σαχλαμαριζει με ξανθια " τσουλα"οπως την ελεγε.
"νεφεληη τι σου συμβαινει;;"
ειπε ο κωστης και γυρισε να δει τι κοιτουσε γοσο επιμονα η νεφελη..ξαφνικα θυμος και μισος κυριευσαι τα ματια του.
"τον ξερεις αυτον;"
"ποιον;"
"αυτον που κοιταζεις"
"για να τον κοιταζω δεν θα τον ξερω;"
" νεφελη μεινε μακρυα του.Δεν ειναι για σεναα"
"ασε με "ειπε και απομακρυνθηκε απο διπλα του
καθως τον εβλεπε ηθελε να παει και να της σπασει τα μουτρααα..ηταν τοσο υπεροχος σημερα που δεν της πηγαινε καρδια να του κανει κακο.Ηπιε δυο σφηνακια.Και ειπε απο μεσα της
'νεφελη ή τωρα ή ποτε!'
και αρχισε να κατευθηνεται προς το μερος του.
"Γεια σου ιασοναα"
"γεια σου νεφεληη"
"πως περνας;"
"μια χαρα εσυ;"
"τωρα που ειμαι εδω καλυτερα...κοιτα θελω να μιλησουμε για κατι!"του ειπε και εκεινος εδιωξε την ξανθια απο κοντα τους..
"φυσικα πεε μου!"
"κοιτα μου αρεσειςςς εδω και πολυ καιρο βασικα ειμαι ερωτευμενη μαζι σου και σ αγαπαω νμζ μετα απο τοσα χρονια.."
αμεσως τα ματια του ελαμψαν
και την τραβηξε κοντα στο σωμα του..
"χμμμ ωστε ετσι μικρη ε;"
ειπε και αρχισε να την φιλαει βιαια
"Σε 10 λεπτα στην πισω αυλη!"της ψιθυρισε στο αυτη.
"ενταξει."
ειπε και την απομακρυνε απο πανω του και εφυγε προς τα εξω..εκεινη ενιωθε οτι οτι ο ειρευοταν εγθνε πραξη!τον αγαπουσε τοσο πολυυ.Πιστευε οτι ισως την ηθελε και αυτος τοσο καιροοο...ευγνωμονουσε το ποτο για το θαρρος που της εδωσε!
Ξαφνικα ειδε εναν αγριεμενο κωστη να ερχεται προς το μερος της.
"εισσι χαζηηη;;;δεν σου ειπα να μεινεις μακρυα του;δεν ειναι γ σενα!"
"αα ναιιι;;; και ποιος ειναι;αυτος.μ αγαπαει και δεν σου επιτρεπω ννα μιλας ετσι για εκεινον.και ποιος εισαι εσυ που θα μου πεις τι θα κανω;σε ξερω μονο τρεις μερες.σταματα να με διαταζεις!"του φωναξε και αρχισε να πηγαινει στο σημειο πιυ ειχε κανονισει με τον ιασονα!Ακουσε μερικες φορες το ονομα της αλλα μετα χαθηκε στο πληθος!
Προχωρησε στην πισω αυλη και τον ειδε να καθεται στον καναπε που υπηρχε εκει..ηταν αρκετα μεθυσμενη για να καταλαβακνει τι κανει.Τον πλησιασε και εκατσε διπλα του.Εκεινος της χαμογελασε πονηρα και εμφανισε δυο ποτηρια με σαμπανια.
"ωστε με θες μικρη μου εεε;;"αρχισε να την πλησιαζει.
"ναιιι"ειπε και ηπιε μονορουφη την σαμπανια
"χμμ...μαζι μου θα μαθεις πολλα.."της ειπε και την πλησιασε επικινδυνα.Αρχισε να την φιλαει στο λαιμο και σιγα σιγα κατεβαινε προς τα κατω.Ξαφνικα ακουστηκαν φωνες απο πισω.
"μπασταρδεεε αστην κατω!" ηταν ο κωστης
Απο κει και επειτα ολα ηταν μαυρα για την νεφελη.ειχε πεσει λυποθημη.
ο ιασονας απομακριθηκε απο κοντα και πλησιασε τον κωστη.
"τι κανεις εσυ εδω ρεε;;;"
" πριν σου ειπα να μεινεις μακρυα της!"
"φυγεεε"
"οχι!δεν θα σε αφησω να κανεις οτι και στην αδερφη μου"
"σκασε ειπα μαλακα"
"και γω επισης σου ειπα να μην την αγγιξεις οποτε μπασταρδε εξαφανισου πριν παρβ τξν αστυνομια!"
"φευγω αλλα θα ξαναγυρισω!δδεν τελειωσαμε!"
"στο διαολο μπασταρδε!"
αμεσως ετρεξε κοντα στην νεφελη και την πηρε αγκαλια..αμεσως ετρεξε στο αυτοκινητο!Δεν ηξερε ουτε που μενει ουτε τιποτα!αποφασησε λοιπον να την παει σπιτι του!πρωτου ομως ξεκινησει εστειλε μηνυμα στους αλλους να τους ειδοποιησει.
*Κατι εγινε με την νεφελη.Την παω σπιτι γιατι δεν ξερω την διευυυνση της.θα κατσω για λιγο μαζι τξς και μετα θα ερθω.πριν ερθω μην φυγεται πριν ερθω πρεπει να σας ενημερωσω*
και ξεκινησε να πηγαινει στο σπιτι του.

Ενα αξεχαστο καλοκαιρι..Where stories live. Discover now