28

226 21 0
                                    

Υστερα με το περασμα του καιρου απομακρυθηκαν.Χαθηκαν.Τους πηρε παραμαζωμα η ζωη.Ποτε δεν μπορεσαν να καταλαβουν πως γινεται να χανεσαι απο καποιον που πολυ αγαπησες.
εχουν περασει 5 ολοκληρα χρονια απο εκεινο το πρωινο.
Εκεινη..Ηταν ακομα ερωτευμενη μαζι του,ομως ηταν δειλη.Ειχε να τον δει εφτα χρονια.Δεν ειχε πατησει στην αθηνα απο τοτε.Προσπαθησε να συνεχεισει την ζωη της.Εδινε το κορμι της σε προσκαιρες αγαπες,ομως καμια δεν ηταν σαν την αγαπη της για αυτον!Αυτος ηταν ο ενας,ο μοναδικος..τον αγαπουσε με ολη την δυναμη της ψυχης της ομως χαρη στον εγωισμο και το πεισμα της δεν ξαναπλησιασε στην αθηνα,δεν ξανα ειδε τα πανεμορφα καταπρασινα ματια του.Δεν θα αντεχε να τον δει χωρις να ξερει πως ειναι δικος της.Εφυγε λοιπον για μεταπτυχιακο στην Αγγλια.Ομως καθε βραδυ κοιτουσε το φεγγαρι και του ελεγε καληνυχτα.
Εκεινος..Την αγαπουσε ακομα!Ειχε καταλαβει το λαθος του ομως ηταν δειλος!Και αυτος ηταν δειλος!Αντι να παρει το πρωτο αεροπλανο και να την εμποδισει να φυγει για την αγγλια εμεινε σιωπηλος.Νομιζε οτι τον μισουσε.Πιστευε οτι θα την ξεχασει δινοντας το κορμι του σε προακαιρες αγαπες!Ομως δεν ξεχασε ποτε!Καθε βραδυ πηγαινε στην παραλια,κοιτουσε το φεγγαρι και της ελεγε καληνυχτα.
Δειλοι!Ηταν αμιλητοι!Αγελαστοι!Δεν υπηρχε ζωη στο σωμα τους ολα αυτα τα χρονια..ομως πιστευαν οτι για τον αλλο το καλυτερο ειναι αυτο!
Που να ηξεραν..
Που να ηξεραν πως η μοιρα επαιζε ασχημα παιχνιδια και για τους δυο..
Που να ηξεραν..
Εγωισμος και δειλια!
Οι μονες λεξεις που ηξεραν!
Κακομοιροι και οι δυο!
.
.
"Βρε νεφεληηη...να ερθουμε απο το αεροδρομιο να σε παρουμε;"
"Γιωργω ειπα οχι!ξερω τι ειναι να περιμενεις στην κινηση μεσα αυγουστου."
"Καλα.."
"Γιωργο.."
"Ναι"
"Να..απλα...αστο ξεχνατο"
"Γιατι δεν ρωτας νεφεληη; γιατι; φοβασαι την απαντηση;Ειναι διαλυμενος οπως και εσυ!ειστε βλακες και οι δυο!"
Η νεφελη του το εκλεισε και αναψε τσιγαρο για να μην βαλει για πολλοστη φορα τα κλαματα.Επιβηβαστικε στο αεροπλανο και ηταν ετοιμη να παει πισω στην πατριδα της ξανα!Δεν ηταν σιγουρη ομως αν μπορουσε να τον αντιμετωπισει ξανα!

Ενα αξεχαστο καλοκαιρι..Where stories live. Discover now