Παρακαλω αποβιβαστητε.Σας ευχαριστουμε που ησασταν κοντα μας.
Ακουστηκε απο τα μεγαφωνα του αεροπλανου.
Επιτελους πατριδα!
Σκεφτηκε η Νεφελη καξως κατευθηνοταν προς το διαδρομο με τις βαλιτσες.
Δεν μπορουσε να το πιστεψει!Μετα απο 7 χρονια θα βρεθει ξανα στην αθηνα!Στα μερη που λατρεψε!Στα μερη τα δικα τους.Της ειχε λεκψει φυσικα και η παρεα τους.Τα ζευγαρακια!Ειχαν παει φυσικα στην αγγλια πριν 1 χρονο τα χριστουγεννα ομως και παλι!Της ειχαν λειψει ολα οσα εκαναν μαζι!Της ελειψε και αυτος!Δεν ηθελε να το παραδεχτει αλλα της ειχε λειψει και αυτος!Το γελιο του!Η αγκαλια του!Δεν ηξερε αν ηταν ετοιμη να τον δει ξανα!Μετα απο τοσα χρονια.
Καθως ειχε βυθιστει στις σκεψεις της ακουσε φωνες
"Νεφελη νεφελη!"γυρισε και ειδε την μαρια και τον γιωργο να τρεχουν πανω της.
Ετρεξε λοιπον και αυτη και τους αγκαλιασε.
"Ποσο μου λειψατε!"
"Και μας μας ελειψες μικρη!" της ειπε ο γιωργος.
"Μα γιατι ηρθατε με τοση ζεστη;"
"Δεν μπορουσαμε αλλο μακρια σου!"της απαντησε ο γιωργος γελωντας.
Εκεινη τον αγκαλιασε ξανα και αρχισαν να πλησιαζουν το αυτοκινητο.
"Παιδια..σιγουρα δεν σας πειραζει να μεινω μαζι σας;"
"Νεφελη κοψε τις μαλακιες!Φυσικα και δεν μας πειραζει!Αλλωστε λιγες μερες θα κατσεις και θελω αυτες τις λιγες μερες να σε χορτασω!Πρεπει να αναπληρωσουμε ολες τις χαμενες ωρες!"
Ειπε η μαρια
"Σ αγαπω!"απαντησε η νεφελη πονηρα.
Εφτασαν στο σπιτι και η νεφελη ηταν ευχαριστημενη που οι φιλοι της δεν της ειχαν ανοιξει κουβεντα για τον κωνσταντινο.
"Παω να κανω ενα μπανιο!Εσυ τακτοποιησου και μετα θα μαγειρεψουμε κατι!"της ειπε η φιλη της.
Εκεινη υπακουσε καινπηγε στο δωματιο της.Εφτιαξε τα ρουχα της στην τουλαπα
Και εκατσε στο κρεβατι.
Ασυνηδητα εβγαλε την φωτογραφια του γιωργου απο το πορτοφολι και αρχισε να μονολογει.
"Μου ελειψες πολυ να ξερεις!Βασικα δεν θελω να ξερεις.Με πληγωσες.Σ αγαπω!Για παντα!"ειπε και γυρισε να φυλαξει την φωτογραφια και τοτε ειδε τον γιωργο και την μαρια να την κοιταζουν.
"Δεν θελω λεξη!"ειπε εκεινη και τους προσπερασε!
Το κουδουνι χτυπησε και μπουκαραν μεσα η θαλια και ο σταυρος.
Συνεχειστηκαν αγκαλιες φιλια και κλαματα!
"Ποσο θα κατσεις;"ρωτησε ο σταυρος οταν εον καθησαν στο καθηστικο.
"Στην αθηνα 1 βδομαδα!Θα μεταφερθω θεσσαλονικη μονημα!Δεν με χωραει ο τοπος εδω!"ειπε και οι αναμνησεις ηρθαν ξανα.
"Θα ερθω και γω λιγες μερες στην θεσσαλονικη!Να θυμηθουμε τα παλια!"ειπε η θαλια και της εκλεισε το ματι"
"Τελειαα!θα χρειαστω καποιον μεχρι να προσαρμοστω στην δουλεια "
"Τι να σας μαγειρεψω;"ρωτησε μετα απο λιγο η νεφελη.
"Να αφησεις τα μαγειρεματα και να ξεκουραστεις!"απαντησε η μαρια.
"Ναι καλα!"ειπε και αηκωθηκε να παει στην κουζινα.Αποφασησε να φγιαξει μακαροναδα με 4 τυρια.
Ξεκινησε και μετα απο 30 λεπτα ηταν ετοιμο.Κατα την διαρκεια ακουγε τα γελια των φιλων της και χαοροταν που ηταν κοντα της ξανα!
Εστρωσε το τραπεζι και τους φωναξε να οανε.
"Πω πω"ειπαν ολοι πεινασμενοι.
Αρχισαν το φαγητο.
"Τι λετε να παμε σε κανενα μπιτς παρτυ σημερα να το γιορτασουμε;"ρωτησε ο γιωργος
"Ναιιιι παρτυυυυυ"ειπε η μαρια.
"Εμ πηγαινεται εσεις.εγω δεν νιωθω πολυ καλα"ειπε η νεφελη και σηκωθηκε να παει στο δωματιο της.Εκλεισε την πορτα πισω της και εβαλε τα κλαματα.Μπηκε μεσανομως η μαρια και η θαλια.
" δεν γινεται να εισαι αλλο ετσι για εκεινον!Ή προχωρα ή γυρνα πισω σε αυτον!εχουμε να σε δουμε τοσο πολυ καιρο και θα επρεπε να πετας!Αντιθετως εσυ καθεσαι σε ενα δωματιο και κλαις την μοιρα σου για τον κωνσταντινο!Συνεχεισε να ζεις νεφελη!"
Ειπε η θαλια
"Εχετε δικιο"το μονο που ειπε.
Εκαναν μια μεγαλη αγκαλια και η μαρια με την θαλια βγηκαν εξω.Η νεφελη ηθελε να ξεκουραστει.
Ακουσε για λιγο γελια και φωνες ωσπου την πηρε ο υπνος.Κοιμηθηκε ανησυχα!Οπως καθε βραδυ τωρα 7 χρονια!
Ξυπνησε και ηταν μουσκεμα.
Η ωρα ηταν πλεον 7 και αποφασησε να σηκωθει για να ετοιμαστει.Πηρε πετσετα και εσωρουχα και πηγε να μπει στο μπανιο.την ωρα εκεινη εβγαινε ο γιωργος
"Στις 10 να εισαι ετοιμη μικρη" της ειπε.
"Οκκ.."ειπε εκεινη και μπηκε στο μπανιο.Εκανε ενα ζεστο μπανιο και βγηκε.Εβαλε ενα φορεμα φλοραλ με κατι καφε σανδαλια.Επιασε τα μαλλια της αλογοουρα.
Στις 10 ηταν ετοιμη.."εισαι μια κουκλα"ειπσ ο γιωργος και η μαρια οταν την ειδαν..
"Ευχαριστω πολυυ"ειπε εκεινη ντροπαλα.
Μπηκαν στο αμαξι και ξεκινησαν για το παρτυ.
Μετα απο 15 λεπτα ηταν στην παραλια.Ηταν γεματοι με ανθρωπους που χορευαν σαν καγκουρο.
Μπηκαν στο πληθος και προσπαθησαν να βρουν τους υπολοιπους.
Μετα απο λιγο τους εντοπισαν.Καθονυαν σε ενα βαρελι καπου ησυχα.
Τα ματια της επεσαν ομως οανω σε εκεινο.Ηταν εκει!Ηταν σκιμενος και ταλαιπωρημενος,ξενυχτησμενος.Παρα τα γενια του εμοιαζε και παλι σαν αγγελος.Της ειχε λειψει και δεν νπορουσε να ελεγξει τον εαυτο της.
Εκανε να φυγει ομως σαν να ακουσε τις σκεψεις της και σηκωσε τα ματια του.
Τα βλεμματα τους διασταυρωθηκαν.Τα ματια του ελαμψαν.Παραμενει ομορφο το κοριτσι μου. Σκεφτηκε.
Χαμογελασε.
Προς εκπληξην του εκεινη ανταπεδωσε το χαμογελο.
Τα ματια τους δεν ελεγαν ν σταματησουν γην συζητηση.Εκαιγαν οι ματιες τους.Υπηρχε ακομα ηλεκτρισμος.Επειτα απο 7 χρονια υπηρχε παθος.
"Γεια"ειπε εκεινη σε ολη την παρεα.
Το πρωτο μπουκαλι βοτκα ανοιξε.
Μετα ηρθε το δευτερο.
Μετα το τριτο.
Περνουσαν ολοι καλα
Ωσπου ενας αγνωστος αρχισε να χορευει με τη νεφελη.Ηταν κολλημενος επανω της.Κατι της ψιθυρισε στο αυτι και αρχισε να την σερνει προς την ερημη ακτη της παραλιας.Ο κωσταντινος νευριασε!Θυμωσε.
Τους ακολουθησε.
Εκεινος ο αγνωστος αρχισε να την φιλαει και εκεινη αρχισε να τον διωχνει.οχι αυτη την φορα μονολογησε.
Πηγε σε αυτον και αρχισε να τον χτυπαει.
Εκεινος σηκωθηκε και εφυγε τρεχοντας.
"Μου λες τι κανεις επιτελουςςςς;;;;;;;"
"Τι κανω;"
"Θα σε βιαζεε"
"Και σενα τι σε νοιαζει!φυγε"
"Μην γινεσαι σκυλα"
"Φυγε ειπα!"
"Οχι παλι"απαντησε,την εβαλε στους ωμους του και αρχισε να την κουβαλαει στο αμαξι.
"Ασεε μεεε"φωναζε
"Σκασε"ειπε και της εδεσε την ζωνη.Εβαλε το αμαξι μπρος και εφυγε απο την παραλια.
Μετα απο 10 λεπτα ειχαν φτασει στο πατρικο της.Στο σπιτι τους.
Εκεινη μολις το ειδε τα εχασε.Εμοιαζε τοσο ομορφο.Το περιποιουνταν!Την κατεβασε απο το αμαξι και ανοιξε την πορτα του σπιτιου.Εκεινη μπηκε μεσα και αντικρυσε ξανα το αγαπημενο της σπιτι.Κοιτουσε σε καθε γωνια και εβλεπε ξαανα και ξανα τις αγαπημενες της στιγμες.Ενα δακρυ κυλησε απο τα ματια της.Βρεθηκε μπροστα της ομως εκεινος.
"Αν παθενες κατι να πεθαινα"εκει η γυρισε να μη. Τον κοιταζει.Εκεινος συνεχεισε.
"Σ αγαπαω ολα αυτα τα χρονια.Μου λειπεις.Ειμαι ενας μαλακας το ξερω αλλα ωυρνα!Σε χρειαζομαι!Ολα ειναι σκοτεινα και ματαια μακρια σου.Σ αγαπαω!"της ειπε και κολλησε τα χειλη του στα δικα της.
Ηθελε να αντισταθει ομως δεν καταφερε.Τον ηθελε και η καρδια της και το σωμα της.Ανταποκριθηκε.
Εκαναν ερωτα ξανα και ξανα!Σαν να προσπαθουσαν να αναπληρωσουν ολα τα χαμενα βραδια.Ανακαλυπταν ο ενας τον αλλο.
Ολο το βραδυ ενιωθε ο ενας τον αλλο!Χωρις να φοβουνται!Χωρις προφυλαξη!χωρις να ειναι σφυγμενοι.Ηθελαν να νιωθουν το αγγιγμα του αλλου.Τα ξημερωματα αγκαλιασμενη επεσαν σε ενα γαληνιο υπνο!Ο καλυτερος υπνος που εκαναν τα τελευταια 7 χρονια!
YOU ARE READING
Ενα αξεχαστο καλοκαιρι..
RomanceΠεντε παιδια!Μια ομαδα!Μια αποθηκη!Ενας ερωτας!Ενα αξεχαστο καλοκαιρι! Τι θα συμβει; Ολα θα αλλαξουν απο εκεινο το βραδυ! Αυτο το καλοκαιρι θα ειναι πραγματι αξεχαστο και για τους πεντε!