14

312 23 0
                                    

"Επιτελους!ξεμπλεξαμε απο αυτον!εισαι καλα τωρα κοριτσι μου;"της ειπε γλυκα η μαρια
"Υπηρξα και καλυτερα!"
"Μην μου πεις οτι εχεις ακομα συναισθηματα για αυτο το ρεμαλι;"ειπε αποτομα η θαλια
"Φυσικα και οχι!"
"Μαλιστα...τι λετε να παμε για κανενα καφε;"προτεινε η θαλια..
"Εμ αν θετε πηγαινεται εσεις!εγω θα παω σπιτι να ξεκουραστω!"
"Μα παλι ρε νεφελη;Γιατι δηλαδη να κατσεις κ αλλο σπιτι;αφου απλαχθηκαμε απο εκεινον!"
Της ειπε ο γιωργος!
"Απλα ειμαι κουρασμενη!"ειπε και κοιταξε τον κωννο ο οποιος την κοιτουσε με θυμο!Ηταν ετοιμος να εκραγει!"
"Παιδια μας αφηνεται λιγο μονους;"ειπε τελικα..'ωχ..κυριγμα'σκεφτηκε η νεφελη!
" ενταξει θα σας περιμενουμε στο αμαξι!"
Ειοε ο σταυρος και εφυγαν!
"Δεν μου λες τι κανεις ας πουμε τωρα;"
"Τι κανω ρε κωνσταντινε;απλα ειμαι κουρασμενη!"
"Κουρασμενη ησουν και χθες και προχθες και καθε γαμημενη μερα!"
"Συγνωμη που νιωθω χαλια επειδη με βιασε καποιος!"πλεον φωναζε!
"Κοιτα καταλαβαινω τι παιρνας!ξερω ειναι δυσκολο!ομως αυτο δεν μπορει να συνεχειστει! Δεν μπορεις να σταματησεις την ζωη σου εδω! Πρεπει να το ξεπερασεις και να ευγνωμωνεις τον θεο που εισαι ζωντανη! Αλλες πεθαναν!Ειπες οτι οι γονεις σου δεν θελεις ν μαθουν τιποτα!ομως αν εισαι ετσι σιγουρα θα καταλαβουν κατι!Γι αυτο κοριτσι μου πρεπει να το ξεπερασεις επιτελους!ξερεις οτι θα ειμαι διπλα σου..ομως πρεπει να βοηθησεις τον εαυτο σου εσυ η ιδια!"της ειπε μαλακα και την αγκαλιασε!
"Εχεις δικιο!ειμαι εγωιστρια!"
" σςςς..παμε;"
"Παμε!" του ειπε και πηγαν στα παιδια!ολοι χαρηκαν που επιτελους η νεφελη εβγαινε μαζι τους!πηγαν στο στεκι τους!Την αποθηκη πλεον κανεις δεν την πλησιαζε!
Περνουσαν ωραια!Η νεφελη το απολαμβανε!Αγαπουσε πολυ την παρεα της και εκεινοι το ιδιο!
Ηταν εον αργα το μεσημερι και αποφασησαν να πανε σπιτια τους!Η νεφελη επρεπε να γυρισει να μαγειφεψει κατι γιατι σε δυο ωρες θα εφταναν οι γονεις της απο το επαγγελματικο τους ταξιδι!
"Κωνσταντινε θα με πας σπιτι;"
"Φυσικ δεσποινης μου!"της ειπε και της χαμογελασε!Το χαμογελο του ηταν το κατι αλλο!Σιγουρα οποια το εβλεπε θα το ερωτευοταν!Και αυτην την ειχε μαγεψει!'Αραγε εχει σχεση;'σκεφτηκε η νεφελη!Δεν της εχει μιλησει για την πρωσοπικη του ζωη.Περα απο το θεμα της αδερφης του!
Μεσα σε λιγα λεπτα εφτασαν στο σπιτι!
"Φτασαμε λοιπον!"ειπε και πλησιασε κοντα της
"Σε ευχαριστω πολυ!για ολα!"
"Τι ειπαμε γι αυτη την λεξη;"
"Ναι ναι ξεχασα εχεις δικιο!"γελασε.
" αντε καλο μεσημερι!" της ειπε και την φιλησε στο μαγουλο!
"Θες να κατεβεις;"
"Αφου θα ερθουν οι γονεις σου!"
"Μαα..οι γονεις μου θα ερθου σε δυο ωρες!θα πληξω!"
"Χαχχα καλαα θα καταιβω για λιγο!"της ειπε και της ξανα χαμογελασε!

Ενα αξεχαστο καλοκαιρι..Where stories live. Discover now