Οι μερες περνουσαν βασανηστικα και για τους δυο!Η νεφελη ειχε ξεπερασει πλεον τον βιασμο και ειχε αρχισει να συνηθιζει την απουσια των γονιων της!Αποφασησε να πουλησει το σπιτι των γονιων της γιατι δεν μπορουσε να το διατηρισει μονη της.Ομως κανεις σε εκεινη την εποχη δεν μπορουσε να συντηρησει ενα τοσο μεγαλο σπιτι..Ηταν δυσκολο να το αποχωριστει..ομως με την βοηθεια των φιλων της ειχε καταφερει να μην ποναει αλλο!Ηταν μαζι της καθε μερα και δεν την αφηναν ποτε μονη!Πηγαιναν θαλασσα και μικρες εκδρομες για καμπινγκ τα σαββατοκυριακα!Τους αγαπουσε ολους τοσο πολυ..Ομως το μυαλο της ηταν συνεχεια στον κωνσταντινο με τον οποιο μιλουσαν σχεδον καθε μερα!Ηταν αραγε ερωτευμενη μαζι του;Δεν γινεται να ερωτευτηκε καποιον τοσο γρηγορα!Ναι της αρεσε!Της αρεσε απο την μερα που της χαμογελασε πρωτη φορα..εκεινο το βραδυ!Δεν ηξερε αν ηταν ομως ετοιμη για μια σχεση..πιστευε οτι ηταν νωρις!
Εκεινος..εκεινος ηταν σιγουρος πως την ηθελε!Την ηθελε με ολο του το ειναι!Πιστευε οτι αυτη η κοπελα ειχε κατι διαφορετικο απο τις αλλες!
Το φιλι τους ειχε μια διαφορετικη γλυκα..μια διαφορετικη γευση!Ναι..την ειχε ερωτευτει απο την πρωτη φορα που επεσε επανω του σε εκεινο το παρκο!του ελειπε πολυ!Ηταν συνεχεια αφηρημενος!Κατι το οποιο ειχε παρατηρησει και ο κολλητος του ο γιαννης(αδελφος μαριας)
"Ρε μαλακα,τι σκεφτεσαι τοση ωρα;;σου μιλαω και με γραφεις!"
"Συγνωμη ρεε..αλλα μου λειπει!"
"Αμαν μωρε κωννε!συνεχεια εισαι χαμενος στον κοσμο σου!αν σου λειπει γιατι δεν πας να την βρεις μια ωρα αρχιτερα να ξεφιρτωθουμε τα μουτρα σου;"
"Φιλεεεεεεε εχεις δικιοοοο!Θα φυγω σε τρεις μερες!μπορεις να με καλυψεις στον θειο σου;"
"Ναι ρε το συζητας;"
"Οκ ευχαριστωω!"ειπε και πηγε να βγαλει εισητηριο για την παρασκευη το βραδυ!
Οι
.
.
Οι μερες περασαν γρηγορα!
Εκεινο το απογευμα η Νεφελη ηταν με την μαρια και την θαλια στην παραλια!
"Κοριτσιαα..ειναι τοσοο υπεροχοςς"ειπε η θαλια αναφερομενη στον σταυρο!
"Χαχαχα..χαζο ερωτευμενηη...μα ησασταν και οι δυο τοσο βλακες τοσο καιρο!"ειπε η μαρια!
"Ναι ημασταν!Ξερετε τι εκανε προχθες;ηρθε το βραδυ κατα της 1 εξω απο το παραθυρο μου και μου κραγουσε κατι κοκκινα τριανταφυλλα.."
"Οοοοο τι τελειοοοοοο..!"ειπε η μαρια και προσεξε οτι η νεφςλη ηταν αφηρημενη..
"Νεφελη..κοριτσι μου τι εχεις;"
"Εε...εε τιποτα"
"Πες μαςς..δεν μας ξεγελας..δεν ειπαμε οτι θα τα ξεχασουμε ολα;"
" ναι..απλα δεν ειναι αυτο..ειναι κατι αλλο.."
"Για πες μας "ειπε η θαλια
Η νεφελη ξεκινησε να τους αφηγηται τι συνεβει με τον κωνσταντινο ολο αυτο τον καιρο!
"Οο και γιατι δεν μας ειπες τιποτα.."
"Εε απλα..δεν ημουν σιγοθρη για τα συναισθηματα μου..ομως τωρα 3 μερες που εχουμε ν μιλησουμε μου λειπει και καταλαβα ποσο τον θελω!"
"Και γω σε θελω.."ακουσε μια φωνη πισω της!
Γυρισε και τον ειδε!Δεν μπορουσε να το πιστεψει!Ηταν εδωω!1,5βδομαδα νωριτερα!σηκωθηκε και τον αγκαλιασε με ολη της την δυναμη!Την φιλησε..
Την φιλησε με το ιδιο παθος οπως και την πρωτη φορα!
Ζουσε ενα παραμυθι..!
YOU ARE READING
Ενα αξεχαστο καλοκαιρι..
RomanceΠεντε παιδια!Μια ομαδα!Μια αποθηκη!Ενας ερωτας!Ενα αξεχαστο καλοκαιρι! Τι θα συμβει; Ολα θα αλλαξουν απο εκεινο το βραδυ! Αυτο το καλοκαιρι θα ειναι πραγματι αξεχαστο και για τους πεντε!