19

306 26 0
                                    

Το επομενο πρωι η Νεφελη ξυπνησε στις 12!
Ειχε κουραστει τοσο πολυ το προηγουμενο βραδυ με τοσο χορο και τραγουδι που δεν καταλαβε καν πως πηγε στο δωματιο της!
Κατεβηκε κατω να παρει πρωινο!Ξαφνικα γυρισε το κεφαλι της και ειδε τον κωνσταντινο να κοιμαται στον καναπε!Πηγε κοντα του και τον παρατηρησε..ηταν τοσο ομορφος οταν κοιμοταν!Τοσο γαληνιος!Τον φιλησε στο μαγουλο και πηγε να ετοιμασει πρωινο και για τους δυο !Εψησε φριγανιες και αλλοιψε λιγη μαρμελαδα πανω τους,εφτιαξε δυο φυσικους χυμους γιατι ηξερε ποσο λατρευε τον φυσικο χυμο και πανω που ηταν ετοιμη να παει να τον ξυπνησει γυρισε και τον ειδε να την παρατηρει!
"Καλημερα!" του ειπε χαμογελωντας
"Καλημερα κοριτσι μου!"της ειπε
"Ποση ωρα εισαι εκει ξυπνιος;"
"Αρκετη!"
"Και γιατι δεν ειπες τιποτα μονο καθοσουν εκει πισω μονος σου;"
"Γιατι μ αρεσε να σε παρατηρω!εισαι πταγματικα πανεμορφη!"
Κοκκινησε!
"Τι καλο μου εφτιαξεες;"
"ΜΑΣ εφτιαξααα κακ εγω πιναω!"
"Χαχα..αν προλαβεις θα φας.."
"Χαχαχχα"
Αρχισαν και εβαζαν πραγματα στα πιατα τους για να προλαβουν και οι δυο!
"Χα!Σε νικησα!"του ειπε η νεφελη
"Χμμ..."ειπε και αρχισε να την γαργαλαει!την πηρε στα δυο του χερια και την πηγε στο καναπε και συνρχεισε να την γαργαλαει!
"Χαχαχχαχα...σταματααα χχαχαχ"
"Χμμ..δεν το νομιζωω..μου εφαγες σχεδον ολο το φαγητο!"
"Χαχαχα οχι μη χαχαχαχα σταματααα"
"Οχιιιι"ειπε και η νεφελη προλαβε και ξεφυγε απο τα χερια του και για να μην αρχισει ξανα τον φιλησε!
"Μμ..καλο κολπο..νικησες για τωρα αλλα δεν θα το αφησω ετσι!"της ειπε και την φιλησε αυτος αυτη την φορα!
"Τι θα κανουμε σημερα;" την ρωτησε
"Δεν εχεις δουλεια;"
" οχι!ειναι κυριακη οποτε δεν εχω τιποτα!και να ειχα δηλαδη παλι θα τα αφηνα ολα για εσενα!"
"Χμμ..μαλιστα...τι λες να παμε για πικ-νικ;εχω να παω απο τα 7 μου!"
" χμμ..βαρετοο..αλλα αφου το θες!"
"Οχι!θα κανουμε κατι που θα αρεσει και στους δυο!"
"Μα δεν εχω προβλημα!"
"Κωνσταντινε μιλησα!"
"Καλα..τι λες να βρεθουμε με τα αλλα ζευγαρακια και να παμε στην θαλασσα να κατσουμε μεχρι το βραδυ και το βραδυ να αναψουμε φωτια;"
"Τι τελειαααα ιδεα!παιρνω αμεσως τα κοριτσια να τα ειδοποιησωω!εσυ πηγαινε να ετοιμαστεις και πες το και στον αδερφο σου!σε 2 ωρες ελ να με παρεις!"
"Μαλιστα στρατηγε!" της ειπε και εκεινη του πεταξε ενα μαξιλαρι δηθεν οτι την πηραξε!Τον φιλησε και εκεινος πηγε σπιτι του αδερφου του για να ετοιμαστει!
Μετα που εφυγε η νεφελη πηρε τηλεφωνο τα κοριτσια,τους ειπε τι συνεβει το προηγουμενο βραδυ και τους ειπε και για τα σημερινα τους σχεδια!Συμφωνησαν και οι δυο!Οταν εκλεισαν το τηλεφωνο ειδε οτι εχει μονο μιση ωρα στην διαθεση της!"πω πω...παλι ξεχαστικα στο τηλεφωνο!"ειπε στον εαυτο της και πηγε να ετοιμαστει!Βρηκε ενα ψιλομεσο σορτσακι με μια κοντη ασπρη μπλουζα!Σειρα ειχε να επιλεξει πιο μαγιο θα βαλει!Τελικα αποφασησε να βαλει το μαυρο το οποιο δεν ηταν ουτε πολυ αποκακυπτικο αλλα ουτε και τοοοσο σεμνο!ηταν οτι πρεπει για εκεινη!το φορεσε και πανω στην ωρα μπηκε στο δωματιο ο κωνσταντινος!
Μολις την ειδε γουρλωσε τα ματια του!
"Αυτο το κανεις τωρα για να μην παμε εκει και να κατσουμε εδω;"
"Γιατι;; τοσι χαλια σωμα εχω;μηοως ειναι αποκακυπτικο το μαγιο;"
"Χαχα αγαπη μου,το μαγιο ειναι οτι πρεπει για την σωματαρα σου,απλα ξερεις ειμαθ αντρας και οσονανε. Ειμαστε και μονοι μας στο σπιτι.."
"Χαχχαχα" ειπε και του πεταξε ενα αρκουδακι!
"Πρεπει να σταματησεις να μου πετας πραγματα!"της ειπε γελωντας!
"Χαχα γκριναρηη ελα να μου βαλεις αντιλιακο!"του ειπε και του εδωσε το αντιηλιακο
"Αχχ"ειπε καθως της εβαζε!
Εκεινη χαμογελασε!
Ναι,ηταν δικος της!
Μετα,ντυθηκε γρηγορα και πηρε πετσετα κλειδια και λεφτα και πηγαν στην παραλια με την μιχανη του οπου συναντησαν τους υπολοιπους!
Ολη την ωρα επαιζαν στην θαλασσα σαν μικρα παιδια!Πετουσαν νετο ο ενας στον αλλο και επαιζαν ρακετες!
Το βραδυ ειχε φτασει!Οι αντρες της παρεας ειχαν αναψει φωτια και ολοι ειχαν κατσει γυρω της!
Η νελφελη καθοταν σε μια γωνια και παρατητουσε τους φιλους της!ποσο τυχερξ ηταν που τους ειχε!Η κουνιαδα του κωνσταντινου την ειδε και πηγε να κατσει διπλα της!
"Να κατσω;"
"Φυσικα!"
"Τι κανεις εδω μονη σου;"
"Απλα σας παρατηρω ολους!ειμαι τυχερη που σας εχω διπλα μου!"
"Χαχα και μεις ειμαστε τυχεροι που σε εχουμε!ειδικα ο κωνσταντινος!"χαμογελασε
"Δημητρα,σε ευχαριστω για εκεινο το βραδυ!"
"Μην ευχαριστεις γλυκια μου,αν δεν καταλαβαινα ποσο ερωτευμενος ηταν μαζι αου απο την αρχη και ποσο σημαντικη εισαι για εκεινον δεν θα του ελεγα να σε φερει σπιτι μας!βλεπεις εχει περασει πολλα!"
"Για τους γονεις του και την αδερφη του λεες;"
"Σου-σου εχει μιλησει;"
"Ναι!"
"Να αυτο εννοω οτι εισαι σημαντικη για εκεινον!σε αγαπαει πολυ!"
"Και γω τον αγαπαω..απλα δεν καταλαβαινω!δεν επρεπε να μου μιλησει;"
"Οχι κοριτσι μου,δεν ειναι αυτο,αλλα ο κωνσταντινος δεν μιλαει σε κανεναν που δεν νιωθει δικο του ανθρωπο,που δεν τον αγαπαει,που δεν εχει κερδισει την εμπιστοσυνη του για αυτα πιυ εχει περασει στην ζωη του!"
Η νεφελη ειχε δακρυσει!Τωρα καταλαβαινε ποσο σημαντικος ηταν και για εκεινη!
Ο κωνσταντινος τις ειδε απο μακρυα και πηγε κοντα τους!Οι δυο γυναικες σταματησαν την συζητηση και η νεφελη σκουπισε τα δακρυα της!Η δημητρα σηκωθηκε και εφυγε για να τους αφησει μονους!Εκεινος εκατσε διπλα της!Η νεφελη γυρισε,τον κοιταξε στα ματια και τον αγκαλιασε!
"Σ αγαπω!"του ειπε!
Την φιλησε!

Ενα αξεχαστο καλοκαιρι..Where stories live. Discover now