Την κυριακη το πρωι ο κωνσταντινος ξυπνησε και συνηδητοποιησε οτι βρισκοταν στον κυπο του.Τωρα δυο μερες πινει συνεχεια με αποτελεσμα να κοιμαται σε διαφορα σημεια.
Γιατι νεφελη μου;Γιατι με αφησες ξανα;ημουν απλα ενα πηδημα για εσενα;
Σηκωθηκε απο το γκαζον του σπιτιου και μπηκε μεσα.Ανοιξε ενα μπουκαλι βοτκα.
Αρχισε να πινει ξανα.Γαμωτο!Γιατι λειπεις;Γιατι;Σ αγαπαω ρε νεφελη σε αγαπαω!Δες με πως εχω γινει για σενα.Σκεφτηκε και ηπιε το μισο μπουκαλι!
Τοτε χτυπησε το κουδουνι.Ανοιξε και ειδε τον γιαννη.
"Εε δεν το πιστευω!παλι πινεις;"ειπε μολις μπηκε μεσα.
"Γιατι απο τα λεφτα σου αγοραζω το ποτο;"απαντησε
"Ελεος ρε κωνσταντινε!Συνεχεια πινεις!Μεθας και εχεις παραμελισει την δουλεια σου!Δεν αξιζει ολο αυτο για μια γκομενα"
"Την νεφελη δεν θα την ξανα πεις γκομενα!Καταλαβες;;;Φυσικα αξιζει!Αξιζει τα παντα!"ειπε και αρχισε να κλαιει σαν μωρο παιδι.
"Πρεπει να το αντιμετωπισεις" του ειπε ο γιαννης.
.
.
Εντωμεταξυ τα κοριτσια ξυπνησαν στις 11:30 και κατεβηκαν να παρουν πρωινο στο γνωστο καφε.Παρηγγειλαν τα παντα και αρχισαν να τρωνε.
"Στα παιδια το ειπες;" ρωτησε η θαλια.
"Οχι ακομα!Θα τους παρω το απογευμα!Το μονο ατομο που δεν θελω να το μαθει ειναι ο κωνσταντινος"
"Μα ειναι ο πατερας!Πρεπει να ξερει!"
"Τουλαχιστον οχι ακομα!Δεν ειμαι ετοιμη!"
"Καλα κοριτσι μου!Δεν θα πουμε τιποτα!"της ειπε
Εφαγαν ολο το πρωινο τους και μετα περπατησαν στα μαγαζια κοιταζοντας στις βιτρινες παιδικα ρουχαλακια!
"Θες να τα βαφτισετε;"ρωτησε ξαφνικα η νεφελη
"Τι;"
"Εσυ και ο σταυρος να γινεται νονοι τους"
"Το εννοεις;;;"
"Φυσικααα"
"Οοο τελειαααα φυσικα και θελουμεε!"
"Ποτε γυρνας;"
"Δεν ξερω!πρεπει να παω στην δουλεια!Εχω μεινει πισω και οι οελατες θα φυγουν"
"Και γιατι δεν φευγεις;"
"Θελω να σε βοηθησω"
"Μην εισαι χαζη!Θα φυγεις αυριο κιολας!"
"Μα.."
"Μιλησα.."
"Καλα!"ειπε και συνεχεισαν την βολτα τους.
Το μεσημερι πηγαν σε ενα ομορφο ταβερνακι και μετα σπιτι.
Ξεκουραστηκαν λιγο και οταν σηκωθηκαν ειδαν καποια ταινια.
"Θαλια.."
"Ναι;"
"Να..σκεφτομαι να μην τους πω τιποτα!Θελω να ειναι εκπληξη για οταν κατεβω"
"Τι να σου πω..η μαρια θα νευριασει σιγουρα!"
"Το ξερωω αλλα θελω να ειναι εκπληξη!Σε παρακαλω!"
"Ενταξει μικρηη..οπως θεςς"
Ειπε και ειδαν την ταινια.Μετα απο λιγο επεσαν για υπνο γιατι την επομενη μερανειχαν νωρις ραντεβου στην γιατρο.
.
.
Παραλληλα ο κωνσταντινος επινε και ξανα επινε.Δεν μπορουσε να ξεχασει την προδοσια της νεφελης.Η ωρα ηταν 3!
Αποφασησε να παει στης μαριας να μαθει που ειναι η νεφελη για να την βρει!
Μετα απο πολυ ωρα καταφερε και εφτασε στο σπιτι του γιωργου και της μαριας.
Αρχισε να χτυπαει.
"Ανοιξτεεε"
Δεν πηρε απαντηση
"Ανοιξτεε γαμωτο!Ανοιξτε!"
Τελικα λυγισε και τα δακρυα εμφανιστηκαν.
Δεν πηρε απαντησει απο τους φιλους του οποτε εφυγε να παει σπιτι του.
Εφτασε μετα απο λιγα λεπτα και επεσε λιποθυμος στον καναπε.
Το πρωι βρηκε τις αισθησεις του,ντυθηκε,πλυθηκε,πηρε τον χαρτοφυλακα του και οηγε στην δουλεια!Αποφασησε να βαλει τελος στο παρελθον και να την ξεχασει!Οσο και αν τον πονουσε!
.
.
Η νεφελη ξυπνησε με ευχαριστη διαθεση!Ετοιμαστηκε,ξυπνησε την θαλια,πηραν πρωινο και πηγαν στην γυναικολογο της.
"Νεφελη;"ακουατηκε η φωνη της γραμματεας της γυναικολογου.
Εκεινη σηκωθηκε μαζι με την θαλια και την πλησιασαν.
"Περαστε" τους ειπε χαμιγελαστα.
Μπηκαν μεσα και ειδαν την Ρενα,την γυναικολογο.
"Καλημερα!"ειπε εκεινη..
" καλημερα ρενα μου!Να σου συστησω,απο δω η φιλη μου η θαλια,θαλια απο δω η ρενα η γυναικολογος μου!"
"Χαρηκα" ειπαν και οι δυο ταυτοχρονα.
"Τι πριβλημα υπαρχει;"ειπε η ρενα απευθηνομενη στην νεφελη
"Ειμαι εγκυος"
" τι;;;οοο καληη μου υπεροχα νεα"
" ναιι"
Εκαναν ενα υπεριχο και διαπιστωσαν οτι ολα πανε ρολοι.
"Εισαι 12 ημερων ολα πανε περιφημα!Πρεπει να προσεχεις πλεον και οταν φτασεις 5 μηνων να παρεις αδια εγκυμοσυνης!Δεν πρεπει να κουραζεσαι ή να αρρωστησεις.Θα σε παρακολουθω καθε μηνα και αν προκειψει οτιδηποτε θα με παρεις τηλεφωνο!"
"Ενταξει"απαντησε.
Τα κοριτσια χαιρετησαν τη ρενα και πηγαν στο σπιτι για να ετοιμαστει η θαλια να φυγει.Μεσα σε μιση ωρα ηταν ετοιμη.
"Παμε;"ειπε
"Παμε"απαντησε η νεφελη
Βγηκαν απο την πολυκατοικια και κατευθηνθηκαν στο αεροδρομιο.Η νεφελη την αποχαιρετησε και γυρισε σπιτι.
Εκατσε στην καρεκλα της κοιταξε το φεγγαρι και χαιδεψε την κοιλιτσα της.προβλεπονται μεγαλες βραδιες.
Ψελισσε και την πηρε ο υπνος.
Ξυπνησε απο τον ηχο του κινητου.Η ωρα ηταν 8 και στις 10 επρεπε να ηταν στο νοσοκομειο.
" ναι;"ειπε νυσταγμενα
"Ανοιξε"της ειπε ο φιλιπππος.
Εκεινη ανοιξε και τον ειδε φορτωμενο με καφεδες και κρουασανακια.
"Σου εφερα πρωινο πριν την πρωτη μερα στη. Δουλεια."
"Μου ελειψες"του ειπε και τον αγκαλιασε.
" και εμενα μου ελειψες."
Εκατσαν στον καναπε και η νεφελη του ειπε ολη την ιστορια.
Εκεινος ειχε μεινει εκπληκτος.
"Και τωρα τι θα κανεις;θα τον ξεχασεις;δεν σου αξιζει!Αστον στο οαρελθον"
" ναι..εμ..φιλιππε..ξερεις..
Ειμαι εγκυος"
Εκεινος πνιγηκε
"Τι;;πως;; εννοω τι υπεροχα νεα;"
"Χαρηκες;;"
"Φυσικαα"
"Ειναι διδυμα!"
"Που το ξερεις;"
"Μητρικο ενστικτο"
Γελασαν και η νεφελη ετοιμαστηκε για την δουλεια!Χαιροταν τοσο πολυ που θα επεστρεφε στα νοσοκομεια και στους ασθενεις της.
YOU ARE READING
Ενα αξεχαστο καλοκαιρι..
RomanceΠεντε παιδια!Μια ομαδα!Μια αποθηκη!Ενας ερωτας!Ενα αξεχαστο καλοκαιρι! Τι θα συμβει; Ολα θα αλλαξουν απο εκεινο το βραδυ! Αυτο το καλοκαιρι θα ειναι πραγματι αξεχαστο και για τους πεντε!