Ηταν μεσα Ιουλη!Σημερα η νεφελη και ο Κωνσταντινος εκλειναν 1 μηνα σχεσης!
Ο ερωτας τους καθε μερα μεγαλωνε και καθε μερα μαθαιναν νεα πραγματα ο ενας για τον αλλο!Τους αρεσε να ανακαλυπτουν κατι καινουριο στον αλλο!
Περνουσαν αρκετο χρονο μαζι,αλλα και μαζι με την υπολοιπη παρεα!Ο Γιαννης,ο αδερφος της μαριας ειχε εγκατασταθει μονιμα με τον κωνσταντινι στην αθηνα για να αναλαβουν το γραφειο του μπαμπα του κωνσταντινου!
"Νεφελη,στις 8 τελειωνω απο το γραφειο,οποτε να εισαι ετοιμη!Σου εχω μια εκπληξη!"
"Τι εκπληξη;"
"Αν σου ελεγα δεν θα ηταν εκοληξη χαζουλα!Βαλε κατι ανετο και να παρεις και μια ζακετα γιατι ισως κρυωνεις το βραδυ!"
"Καλα!"
"Σ αγαπω!"
"Σ αγαπω!"ειπε και αυτη!Πιστευαν οτι το 'και εγω' δεν σημαινε σ αγαπω!ετσι συμφωνησαν να μην λενε 'και εγω'!
Η Νεφελη εβαλε ενα αθλητικο σορτσακι ενα ασπρο φανελακι και τα αθλητικα της και πηγε για τρεξιμο στο παρκο!
Ετρεχε για περιπου δυι ωρες ωσπου πηρε την αποφαση να γυρισει σπιτι για να ετοιμαστει για το ραντεβου της με τιν κωνσταντινο!
Μπηκε στο σπιτι και εκανε ενα κρυο μπανιο!Οταν πλεον αποφασησε να βγει διαλεξε να φορεσει ενα σορτσακι με μια κοντη μπλουζα και τα ασπρα της βανς!
Βαφτικε ελαφρια και επιασε τα μακρυα καστανα μαλλια της μια υπεροχη αλογοουρα!Ηταν ετοιμη ακριβως στην ωρα της!Πανω στην ωρα χτυπησε υο κουδουνι!Μολις ανοιξε ειδε εναν πανεμορφο κωνσταντινο!Φορουσε μια τζιν βερμουδα και μια ασπρη κοντομανικη μπλουζα!
"Wow μωρο μου ποσο υπεροχος;"
"Μπορω να πω το ιδιο και για σενα!εισαι πανεμορφη!"της ειπε,και την φιλησε!
"Αντε παμε!"της ειπε
"Σιγα μην σου πω!ειναι εκπληξη!"
"Μα ελα ρε κωνσταντινεε"
"Σςς παραπονιαρα!κανε υπομονη!..τωρα ομως πρεπει να βαλεις αυτο το μαντιλι στα ματια σου!"
"Τι; γιατι;"
"Εκπληξη!"
"Αμαν αυτες οι εκπληξεις!" εκεινος γελασε,της εδεσε τα ματια και την βοηθησε να ανεβει στην μιχανη!
Μεσα σε λιγα λεπτα ειχαν φτασει!Ακουγε το κυμα της θαλασσας να σκαει και μεσα σε δευτερολεπτα ενιωσε την αμμο να γαργαλαει τα ποδια της!
"Μωρο μου αντε επιτελους βγαλε αυτι το μαντιλι!"
"Λοιπον με το 1,2,3..."
Και της εβγαλε το μαντιλι!
Αυτο που ειδε ηταν συναρπαστικο!
Η αμμος ηταν γεματη απο.φαναρακια που σχηματιζαν μικρες καρδουλες..ενω στην μεση υπηρχε.μια κουβερτα και πανω μια ανθοδεσμη!
Ειχε μεινει με το στομα ανοιχτο!
"Κωνσταντινε.."
Πηγε την αγκαλιασε..
"Χαρουμενη επετειο μωρο μου!"της ψιθυρισε
"Ειναι υπεροχα ολα!"
"Αληθεια σου αρεσουν;"
"Φυσικα και μου αρεσουν"
Πηγαν και καθησαν στην κουβερτα και εκεινος της εδωσε την ανθοδεσμη και εκεινη ανοιξε τον φακελο που υοηρχε αναμεσα στα λουλουδια!
*Καθε βραδυ να κοιτας το φεγγαρι και να με σκεφτεσαι οπως και γω!Ακομα και αν χαθουμε,το φεγγαρι θα μας ενωνει για παντα!Σ αγαπω!
Να το θυμασαι*
Χαμογελασε!
Τον κοιταξε στα καταπρασινα ματια του
"Σ αγαπω!"του ειπε και τον φιλησε!
Εκεινος ξαφνικα την επιασε στα χερια του και κατευθηνοταν ορος την θαλασσα!
"Κωνσταντινε ουτε που να το σκεφτεσαι!"
"Αα ναι ε;;τωρα θα δεις!"
Ειπε και μπηκαν μαζι στην θαλασσα!
Επαιζαν σαν μικρα παιδια!Γελια χαρας και ενθουσιασμος υπηρχε!Την πηρε αγκαλια και αρχισε να την φιλαει!Να την φιλαει παντου!Δεν διεκοψαν και αρχισαν να κατευθηνονται πρις την ακτη!Εκεινος την ακουμπησε απαλα στην αμμο!
"Κανε με δικη σου!"του ειπε
"Θες;"
"Ναι!"
Αμεσως αρχισαν και ξεφορτωνοντουσαν τα βρεγμενα ρουχα τους!
Εκεινος,μπηκε μεσα της με στοργη,αγαπη,νοσταλγια!Οχι σαν εκεινον..οι ασχημες αναμνησεις ηρθαν στο μυαλο της και ηταν σφυγμενη!
" τι εχεις ψυχη μου;θες να σταματησω;"
Οχι!δεν ηθελε!αυτος την αγαπουσε!επρεπε να ξεχασει τι ειχε γινει παλια!
"Οχι μωρο.μου..συνεχεισε!"του ειπε
Εκαναν ερωτα ολο το βραδυ στην ακτη της θαλασσας,ωσπου τα ξημερωματα ντυθηκαν και πηγαν σπιτι!
Εκανε πολυ κρυο!ομως ειχαν ζησει μια υπεροχη βραδια οπου αξιζε το κρυο!
Πηγαν σπιτι,εκαναν ενα ζεστο μπανιο και ξαπλωσαν να κοιμηθουν μαζι!Ο υπνος δεμ αργησε να τους παρει!
Κοιμοντουσαν για ωρες!
Η ωρα ειχε παει 5:30 το απογευμαα και ο κωνσταντινος ξυπνησε πριν την νεφελη!
Της εδωσε ενα γλυκο φιλι στο μαγουλο και κατεβηκε να φτιαξει κατι για να φανε!Μεσα σε 30 λεπτα η ομελετα ηταν ετοιμη!εφτιαξε και χυμο,τα εβαλε στον δισκο και τα πηγε πανω στο δωματιο!αρχισε να την φιλαει στο μαγουλο μεχρι να ξυπνησει!Οταν επιτελους ξυπνησε,τον κοιταξε και χαμογελασε!
"Μας εφτιαξα κατι για να φαμε!"
"Μμ και πειναω σαν λυκος!"
Ειπε και ξεκινησαν το φαγητο!Εκεινη εφαγε λιγο τελικα,την υπολοιπη ωρα τον παρατηρουσε καθως ετρωγε!Ηταν τοσο τελειος!Μετα απο λιγη ωρα καταλαβε ογι βταν ο μονος που ετρωγε.
"Δεν σου αρεσει;"
"Φυσικα και μ αρεσει!"
"Τοτε γιατι δεν τρως;"
"Μ αρεσει να σε παρατηρω!"του ειπεε και αμεσως εμφανιστηκε μελαγχολια στο προσωπο της
"Τι επαθες;"
"Να..σε ενα μηνα βγαινουν τα αποτελεσματα των πανελληνιων και αν ολα εχουν παει καλα..εγω θα πρεπει να φυγω για θεσσαλονικη!"
"Ε και;αυτο δεν ηθελες;"
"Ναι..ομως..τωρα εχω εσενα..και θα χαθουμε"
"Γιατι;θα ερχομαι θεσσαλονικη οποτε βρισκω ευκαιρια!το ιδιο και εσυ!θα το προσπαθησουμε!"την φιλησε..
"Αληθεια..με το σπιτι τι θα κανεις;"
"Εχω βαλει αγγελια να το πουλησω γιατι δεν μπιρω να ανταπεξελθω στην διατηρηση του!ειναι ταιραστιο κακ επισης θα εχω και τα εξοδα του σπιτιου στην θεσσαλονικη!"
" να το πουλησεις;μα αφου το αγαπας τοσο αυτο το σπιτι!"
"Το ξερω..ομως πρεπει!"
"Αχχ βρε κοριτσι μου "της ειπε και την φιλησε στο κεφαλι!
Μετα απο λιγη ωρα,εβγαλε ενα πακετο με τσιγαρα απο το σακακι του!
"Καπνιζεις;"
"Ναι!σε πειραζει αυτο;"
"Οχι..απλα δεν μου ειχες πει τιποτα τοσο καιρο..και δεν σε ειχα δει ποτε!"
" εμ..καπνιζω απο τα 18 μου,μου εχει γινει εθισμος!"της ειπε και αναψε το τσιγαρο!
"Μου αρεσε ο τροπος που καπνιζεις..σου παει!"γελασε!
"Τα παντα επανω σου ειναι τελεια!"προσθεσαι!
YOU ARE READING
Ενα αξεχαστο καλοκαιρι..
RomanceΠεντε παιδια!Μια ομαδα!Μια αποθηκη!Ενας ερωτας!Ενα αξεχαστο καλοκαιρι! Τι θα συμβει; Ολα θα αλλαξουν απο εκεινο το βραδυ! Αυτο το καλοκαιρι θα ειναι πραγματι αξεχαστο και για τους πεντε!