Μεσα σε.λιγα λεπτα ειχε φτασει στην αποθηκη.Η καρδια της χτυπουσε δυνατα!Τον ειδε να καθεται στον καναπε και ηθελε ν παει να τον αγκαλιασει και να μην ξαναφυγει ποτε απο κει μεσα!
"Γειαα"του ειπε και πλησιασε
"καλως την ομορφη"κοκκινησε.."καθησε διπλα μου" και εκανε οτι της ειπε.
"λοιπον..δεν πιστευω να ειπες σε κανενα που ειμαστε.."
"οχι αλλα γιατι;"
"γιατι δεν θςλω να μας ενοχλησουν"ειπε και το βελαμμα του σκοτεινιασε,το μονο που υοηρχε στο κοιταγμα του ηταν μυστηριο.Ξαφνικα ηρθε πανω της και αρχισε να την φιλαει βιαια την φιλουσε στο λαιμο και σιγα σιγα κατεβαινε πιο κατω.
"Ιασονα οχι ακομα!δεν ειμαι ετοιμη"
"και μενα τι με νοιαζει!σκασε!"
"ασε μεε"του ειπε φωναζοντας!
εκεινος συνεχεισε!την φιλουσε ολο και πιο βιαια!με μια του κινηση της εβγαλε τα ρουχα και ειχε βγει και απο τα δικα του.Η ανασα του ειχε γινει πιο βαθια!Εκεινη αρχισε να φωναζειιι
"βοηηηηηηηθειααααααα" εκεινος την σκαμπιλησε και μπηκε βιαια μεσα της!Εκεινη την ωρα μισουσε τον εαυτο της το σωμα της τον ιδιο!
Της εκανε ερωτα χωρινοσοκομειου!ει ενω εκεινη φωναζε!Ουρλιααζε για βοηθεια ομως ηξερε οτι κανεις δεν θα την βοηθησει!Οταν τελειωσε απομακρυνθηκε απο.πανω της!Εκεινη εκλαιγε με σπαραγμο και φωναζε!Ξαφνικα αρχισε να την χτυπαει και να την κλοτσαει!
"Μαλακισμενη πουτανα!αυτο για να με θυμασαι για παντα!"την κλοτσισε στα πλευρα και εφυγε.Την αφησε γυμνη και χτυπημενη μες στο κρυο ωσπου ξαφνικααα μπηκε.μεσα ο κωνσταντινος!
"Νεφεληηη" φωναξε και πηγε και την αγκαλιασε.
"Γαμωτο νεφεληη θα γινεις καλα!στο υποσχομαι!"της ειπε και την φιλησε στο κεφαλι.Την σηκωσε στα χερια και της εβαλε μια κουβερτα γυρω γης για να καλυψει το γυμνο σωμα της!Ειχε πεσει λυποθημη!Ξαφνικα μπηκαν και οι αλλοι 4 μεσα και ετρεξαν κοντα στην νεφελη.
"ειναι λυποθημη.Δεν θα πεθανει.Οχι και αυτη!"ειπε ο κωννος
"ας την παμε στο νοσοκομειο" ειπε κλαιγοντας η μαρια
"εχει δικιο..ας την παμε!"συμφωνησαν και οι υπολοιποι.
Την τυλιξαν με την κουβερτα και καποια μπουφαν και την εβαλαν στο αμαξι για να παρουν τον δρομο του νοσοκομειου!
Ολοι ηταν πανικοβλημενοι.Δεν ηξεραν τι να κανουν!Το.μονο σιγουρο ηταν οτι θα τον καταγγειλουν στην αστυνομια!Οπως και εκαναν!Μικρο..σοορρυυ
Ειναι η πρωτη ιστορια που γραφω συγνωμη αν ειναι βαρετη ή εχει καποια λαθη.
YOU ARE READING
Ενα αξεχαστο καλοκαιρι..
RomanceΠεντε παιδια!Μια ομαδα!Μια αποθηκη!Ενας ερωτας!Ενα αξεχαστο καλοκαιρι! Τι θα συμβει; Ολα θα αλλαξουν απο εκεινο το βραδυ! Αυτο το καλοκαιρι θα ειναι πραγματι αξεχαστο και για τους πεντε!