Ζουσε ενα παραμυθι!Ζουσε το δικο της παραμυθιι!της αρεσε πολυ!την εκανε να νιωθει ομορφα..την εκανε να ελπιζει.ηταν διπλα της σε ολες αυτες τις δυσκολες καταστασεις. Τον ηξερε μονο 1 μηνα αλλα τον ηθελε!
Οταν την φιλουσε πιστευε οτι δεν υπαρχει κατι πιο ομορφο,κατι πιο τελειο!Η αισθηση των μεγαλων του χιλιων ηταν κατι συναρπαστικο για εκεινη!Ηταν πολυ γοητευτικος αντρας!Μεσα στα πρασινα ματια του εβλεπες γαληνη!Τα λατρευε αυτα τα ματια!Λατρευε τον ιδιο!Λατρευε τον τροπο που ειχε και την ηρεμουσε συνεχεια!Την επερνε αγκαλια και απλα της ελεγε οτι ολα περασαν!
Εκεινος..ζουσε και αυτοσ το δικο του παραμυθι!Την ειχε ερωτευτει για τα καλα!Και ευγνωμωνει το θαρρος που ειχε για να γυρισει πισω 1,5 βδομαδα νωριτερα!Οταν την φιλουσε ηθελε να σταματησει τον χρονο εκει!Ηθελε να την εχει για παντα στην αγκαλια του!
Μετα απο λιγη ωρα σταματησαν το φιλι τους!Η νεφελη χαμογελασε και ο κωνσταντινος πηρε θαρρος για ακομα ενα!
"Μου ελειψες!"της ειπε μετα το φιλι
"Και εμενα μου ελειψες πολυ!"αποκρυθηκε ντροπαλα!Γυρισε για να δει τις φιλες της ομως ειχαν φυγει!Σημειωσε στο πισω μερος του μυαλου της να τις παρει τηλεφωνο μολις γυρνουσε σπιτι!
"Απο οτι φαινετσι ειμαστε μονοι μας!"του ειπε χαμογελαστα!Εκεινος ανταπεδωσε το χαμογελο
"Θες να παμε μια βολτα;"της προτειναι
"Ναιιι"
Ο ηλιος ειχε αρχισει να δυει και η ατμοσφαιρα ηταν ηλεκτρισμενη!Αναμεσα τους υπηρχε μια μεγαλη φλογα που οσο πηγαινε μεγαλωνε ακομα περισσοτερο!Περπατησαν δια μηκος της ακτης και εκεινος της επιασε το χερι!
Επικρατουσε σιωπη,ομως οι ματιες τους τα ελεγαν ολα!"Ποσο καιρο θα κατσεις;"ειπε αβολα η νεφελη σποντας την σιωπη!
"Αρκετο!Ισως αρχισω απο τωρσ την εγκατασταση μου στην αθηνα γιατι ουτοσιαλως θα αναλαβω το γραφειο του πατερα μου!"
"Χμ..μαλιστα!"ειπε και εκατσε στην αμμο!
Εκεινος εκατσε διπλα της και την κοιταξε!
"Εχεις τα πιο ομορφα ματια που εχω δει"της ειπε
Κοκκινησε..
"Ευχαριστω"κοιταξε κατω!
"Μην με ντρεπεσαι!"
"Απλα ειναι παραξενο το ποσο ωραια νιωθω μαζι σου..και δεν μπορω να πιστεψω αυτο που γινεται!"
"Κοριτσακι μου..χαιρομαι που νιωθεις ετσι μαζι μου και θελω να εισαι ευτυχισμενη γιατι σου αξιζει.Και θελω να σε κανω εγω ευτυχισμενη!"την φιλησε ξανα!
Πλεον η γευση του φιλιου του ηταν γνωστη!Ειχε γευση διοσμο!Λατρευε τον τροπο που την φιλουσε τοσο απαλα,τοσο στοργικα!
Διεκοψαν το φιλι τους και κοιταξαν το φεγγαρι που ειχε αρχισει να κανει την εμφανιση του!Ηταν ρομαντικα!Ηταν υπεροχα!Ηταν μαζι και ηταν ευτυχισμενοι!Υπηρχε σιωπη.."Σ αγαπω!"της ειπε!
Και αυτη τον αγαπουσε!Ναι ηταν νωρις..αλλα το ενιωθε!Το ενιωθε σε ολο της το σωμα!Στην καρδια της..
Ξαφνικα..σηκωθηκε ο κωνσταντινος και σταθηκε μπροστα της!
"Τι κανεις ορθιος;"
"Σηκω!"
"Τι φευγουμε κιολας;"
"Σηκω ειπα!"
Εκεινη υπακουσε!
Της προσφερε το χερι του!Εκεινη τον επιασε απο το χερι του και την εφερε κοντα στο σωμα του!
"Ας χορεψουμε!"της ειπε!
Εκεινη ξαφνιαστηκε!
"Μα πως;;χωρις μουσικη;"
" θα δημιουργησουμε εμεις μουσικη!
Να-να-να-να!"τραγουδουσε ρυθμικα!εκεινη ακολουθουσε τον ρυθμο και γελουσε καθως τον ακουγε να τραγουδαει! Η βραδια ηταν τελεια!χορευαν για το υπολοιπο της νυχτας κατω απο το φεγγαρι στον αφρο της θαλασσα!
"Και γω σ αγαπω!"του ειπε τελικα..
YOU ARE READING
Ενα αξεχαστο καλοκαιρι..
RomanceΠεντε παιδια!Μια ομαδα!Μια αποθηκη!Ενας ερωτας!Ενα αξεχαστο καλοκαιρι! Τι θα συμβει; Ολα θα αλλαξουν απο εκεινο το βραδυ! Αυτο το καλοκαιρι θα ειναι πραγματι αξεχαστο και για τους πεντε!