Η νεφελη μπηκε στο σπιτι και ενιωσε αμεσως να πνιγεται!αποφασησε να το προσπερασει και μπηκε να κανει ενα ζεστο μπανιο για να ηρεμησει και να αναλογιστει τι εγιναν τις τελευταιες 24 ωρες!Ολο αυτο που περνουσε ηταν πολυ δυσκολο!Δεν ηξερε αν πρεπει να ξαναεμπιστευτει αντρα!
Οταν βγηκε απο το μπανιο φορεσε την καλοκαιρινη της μπιτζαμα και ξαπλωσε στον καναπε για να δει καμια ταινια για να ξεχαστει!Ηταν κουρασμενη και ο υπνος δεν αργησε να την παρει!
Ομως και παλι..το ιδιο ονειρο ξανα και ξανα!Ο ιδιος εφιαλτης!Τον εβλεπε να της κανει ερωτα χωρις να το θελει!
Ξυπνησε υδρομενη και τρομαγμενη!Πηρε το τηλεφωνο και τον πηρε
"μπορεις να ερθεις σε παρακαλω σπιτι; σε χρειαζομαι!"
"σε πεντε θα ειμαι εκει!"
μα γιατι πηρε τηλεφωνο εκεινον και οχι καμια φιλη της;;ισως επειδη εκεινος την εκανε να νιωθει ασφαλης!Παντα την περνει αγκαλια και της λεει οτι ολα θα περασουν!
μεσα σε λιγα λεπτα το κουδουνι χτυπησε!μολις τον ειδε επεσε αμεσως στην αγκαλια του.
" κωνσταντινε..τι καλα που εισαι εδω.."
"τι σου συμβαινει κοριτσι μου;"
"ειδα ξανα εκεινο το ονειρο.."
"σςς ολα θα περασουν!"της ειπε και την αγκαλιασε!
το υπολοιπο βραδυ το περασαν βλεποντας ανοητες ρομαντικες ταινιες!σε κανενα απο τους δυο δεν αρεσαν!καθε ρομαντικη στιγμη την γιουχαριζαν και την εκαναν να φαινεται αστεια!τα ξημερωματα τους πηρε ο υπνος αγκαλια!
.
.
Ειχαν περασει 3 βδομαδες απο ρκεινο το βραδυ και η νεφελη δεν εβγαινε εξω και δεν μιλουσε σε κανενα.Ομως ο κωννος ηταν εκει καθε βραδυ και της εδιωχνε τους εφιαλτες κανοντας την να νιωθει καλα!καποιες φορες μιλοθσε και με τις φιλες της αλλα δεν ηθελε να τις φορτωσει με τα δικα της.Η θαλια και ο σταυρος επιτελους ηταν μαζι!
Εκεινο το πρωινο ηταν το δικαστηριο!ο Κωννος ειχε παει απο νωρις στο σπιτι της για να την ετοιμασει ψυχολογικα και να κανονισουν τα τυπικα!
" δεν θελω να τον δω!"
"δεν γινεται ομως και αλλιως κοριτσι μου.."
"κωνσταντινε θα του ορμιξω και θα με πανε και εμενα μεσα!"
"ελα τωρα ασε της βλακειες!ειμαι σιγουρος οτι η τυχη θα ειναι με το μερος μας!εισαι ετοιμη ομως;πρεπει να ξεκινησουμε!"
"ναι παμε!"
Οταν εφτασαν στο δικαστηριο το πρωτο προσωπο που ειδε ητσν εκεινος!Κοντεψε να λυποθημησει!Ευτυχως την επιασε ο σταυρος!
"ελα κοριτσι μου.ολα καλα!"της ειπε και την φιλησε στο κεφαλι!
Η συνεδριαση αρχεται!
Κατα την διαρκεια η νεφελη εριχνε κλεφτες ματιες προς το μερος του.Το μονο που διακρινε στα ματια του ηταν μισος!Και αυτη τον μισουσε!πλεον τον μισουσε!δεν υπηρχε κανενα θετικο συναισθημα για αυτον!
Πρωτα ξεκινησε να αφηγηται ο κωνσταντινος!Ολοι στο δικαστηριο ειχαν μεινει αφωνη απο τα λογια του!Μετα..σειρα ειχε η νεφελη!
Αρχισε να διηγηται τι συνεβει!τα ποδια της ετρεμαν.Η καρδια της χτυπουσε δυνατα!Καθε αναμνηση ειχε ερθει παλι κακ αυτο την πονουσε!Παραλιγο να λυποθημησει δυο φορες ομως ειχε παρει αποφαση μπροστα του να δειχνει δυνατη!Επομενος ηταν ενας φιλους του και τελος αυτος!Το δικαστηριο αργησε να αποφασησει!
"η ομοφωνη αποφαση του δικαστηριου ειναι ..ο κατηγορουμενος θα κλειστει ισοβια στην φυλακη για δολοφονια και βιασμο!"
επειτα απι αυτα τα λογια ολη η παρεα ηταν ευχαριστημενη!πλεον ειχαν ξεμπλεξει μια για παντα απο εκεινον!η νεφελη ομως. δεν ειχε ξεμπλεξει απο τους εφιαλτες της!
YOU ARE READING
Ενα αξεχαστο καλοκαιρι..
RomanceΠεντε παιδια!Μια ομαδα!Μια αποθηκη!Ενας ερωτας!Ενα αξεχαστο καλοκαιρι! Τι θα συμβει; Ολα θα αλλαξουν απο εκεινο το βραδυ! Αυτο το καλοκαιρι θα ειναι πραγματι αξεχαστο και για τους πεντε!