"Μην με αγγιζεις!φυγεεε!"
"Σκασε τσουλα!"-βοηηηθειααααααααααααααα
Φωναξε η Νεφελη και πεταχτηκε απο το κρεβατι του νοσοκομειου.Ολοι ετρεξαν κοντα της!Ολοι οι φιλοι της ηταν εκει!
" Νεφελη μου εισαι καλα;"την ρωτησε η μαρια
"Μαρια,θαλια,γιωργο,σταυρο,κωστη!"
"Εδω ειμαστε γλυκια μου" της ειπε τρυφερα ο σταυρος
"Πως νιωθεις;"
"Απαισια!"
"Σε λιγο θ βγει το ειξιτηριο σου!Η αστυνομια θελει να πας απο εκει!
"Καλα"
" κοριτσι μου..παει περασε!θα το αντιμετωπισουμε μαζι"ειπε η θαλια
"Ευχαριστω "ειπε και την αγκαλιασε!
"Δεν θελω να μαθουν τιποτα οι γονεις μου!"
"Οπως θες!ευτυχως που εισαι 18 γτ αν ησουν ανηλικη θα τους ςιχαν ενημερωσει ηδη!"
"Μαλιστα.Και τωρα θα γινει δικαστηριο;"
" εφοσον καταθεσαμε μηνυση ναι!"απαντησε ο Γιωργος
"Α..δηλαδη χρειαζομαστε δικηγορους και λεφτα!"
"Ναι χρειαζομαστε δικηγορο και τον εχουμε!Ο θειος μου!θα μας υπερασπισρει ολους και δεν θα μας παρει χρηματα"ειπε ο Γιωργος
"Μαλιστα!"
Εκεινη την ωρα μπηκε μεσα μια νοσοκομα και τους ενημερωσε για τα χαρτια που επρεπε να υπογραψουν!Μεσα σε μιση ωρα ειχαν βγει και ειχαν παρει το δρομο για Το αστυνομικο τμημα.
Οταν μπηκαν μεσα η νεφελη αρχισε να αφηγητε το τι συναιβει
Α-μαλιστα δεσποινης μου..λυπαμαι πολυ για αυτη την εμπειρια σας!το δικαστηριο συμφωνα με την δικη σας αλλα και του κυριου παπασταθοπουλου (κων/νος) θα παρει το μερος σας και εκεινος θα μπει για παντα στην φυλακη!
Ν-σας ευχαριστω πολυ!
Ειπε και εφυγαν!
"Νεφελη ποτε γυρνανε οι γονεις σου;"
Ρωτησε η θαλια στο αυτοκινητο
"Σε ενα μηνα!"
"Που θα μεινεις τωρα;"την ρωτησε ο γιωργος
"Σπιτι μου "απαντησε εκεινη
"Μονη σου;"πεταχτηκε ο κωννος
"Ναι!δεν ειμαι μικρο παιδι!"
"Οπως θες!"
Ο κωννος πηγε πρωτα τον γιωργο και την μαρια σπιτι τους.Επειτα απο τοσα χρονια σχεσης και ςφοσον εδωσαν στην ιδια σχολη αποφασησαν να μεινουν στο ιδιο σπιτι προσφατα!Μετα αφησε τον σταυρο στο γραφειο του θειου του.
"Γεια σας παιδια!"ειπε και κοιταξε την θαλια με.μια ματια ολο νοημα
" αντιο"ειπε εκεινη!
Μετα σειρα ειχε η θαλια που εμενε κοντα στο γραφειο του θειου τ σταυρου.
Πλεον ειχε μεινει η νεφελη και ο κωννος!
Το σπιτι της θαλιας ηταν 15 λεπτα απο το δικο της!Εκεινη την ωρα εβαλε το αγαπημενο τραγουδι της νεφελης.Εκεινη χωρις να το καταλαβει ειχε αρχισει να τραγουδαει.
"Σου εχω πει οτι εχεις υπεροχη φωνη;"ειπε εκεινος
"Ναιι μου το ειχες πει οταν γνωριστικαμε!"
"Εε λοιπον στα ξανα λεω!"της ειπε και τηε χαμογελασε!Πρωτη φορα ανακαλυψε οτι ειχε τοσο λαμπερο χαμογελο!
"Κωννε..ποναω"
"Δεν ειναι και λιγα τα χτυπηματα σου απο αυτο το ρεμαλι!
"Δεν εννοω σωματικα!ναι ποναει λογο το στομαχι μου και το μαγουλο μου αλλα δεν εννοω σωματικα!Ψυχικα εννοω!"ειπε και αρχισε να δακρυζει.Εκεινη την ωρα ειχαν φτασει εξω απο το σπιτι της!Δταματησε το αυτοκινητο και γυρισε να την κοιταξει!Ηταν τοσο ομορφηη!Τα καστανα της μαλια και τα γαλαζοπρασινα ματια γης ηταν υπεροχα!
Την αγκαλιασε,τξς σκουπισε τα ματια και της ειπε:" κοριτσι μου..καταλαβαινω πως νιωθεις...αλλα πρεπει να το ξεπερασεις!θα σε βοηθησω εγω,τα παιδια!ολοι σε αγαπαμε πολυ!"
"Σε ευχαριστω για ολα..με ξερεις μονο 4 μερες και ηδη εχεις κανει αρκετα για εμενα!"
" Δεν θελω πλεον να ακουω την λεξη ευχαριστω απο το στομα σου!την εχεις πει πανω απο τριακοσιες φορες!δεν χρειαζεται να μας ευχαριστεις για τιποτα!οτι κανουμε το κα ουμε επειδη το θελουμε!σε εχω νοιωσει πολυ δικο μου ανθρωπο!μου θυμησες εκεινη και δεν θα αφηνα να παθεις και εσυ κανενα κακο!"ειπε και της χαμογελασε ξανα
"Εχεις πολυ ομορφο χαμογελο!"
Του ειπε και εσκυψε το κεφαλι της.
"Χμμ σε εθχαριστω μου το εχουν πει κ αλλες!"γελασε..
"Χαχχαχα..παω..ειναι αργα μημ σε καθυστερω αλλο!"
"Πηγαινε να ξεκουραστεις και αν χρειαστεις τιποτα αλλο μημ διστασεις να μου τηλεφωνησεις!"
"Οκ.τα λεμε!"
Ειπε και μπηκε μεσα στο σπιτι!
YOU ARE READING
Ενα αξεχαστο καλοκαιρι..
RomanceΠεντε παιδια!Μια ομαδα!Μια αποθηκη!Ενας ερωτας!Ενα αξεχαστο καλοκαιρι! Τι θα συμβει; Ολα θα αλλαξουν απο εκεινο το βραδυ! Αυτο το καλοκαιρι θα ειναι πραγματι αξεχαστο και για τους πεντε!