6

408 34 0
                                    

Το επομενο πρωι η Νεφελη ξυπνησε κατα της 11 και κατεβηκε για πρωινο για να δει λιγο την μαμα της που ειχε να συζητησει μαζι της απο πριν το τελευταιο μαθημα.
"βρε καλως το κοριτσάκι μου"
"καλημερα μανουλα!"της ειπε και την φιλησε στο μαγουλο
"τι κανεις κοριτσακι μου; που εισαι τοσες μερες;δεν σε βλεπω καθολου..πως ηταν το τελευταιο μαθημα;σε επερνα αλλα δεν το σηκωνες!"
"καλα ειμαι!εε ετοιμαζομαστε για εν παρτυ και ειχαμε ψωνια!Τα πηγα τελεια μαμα μου..η εχθεση ηταν τελεια το θεμα υπεροχο ολα τελεια!Ναι το ειδα μετα αλλα δεν ειχα μπαταρια και με το να δουλευεται ολη μερα με τον μπαμπα"
"μπραβο κοριτσι μουυ!εισαι το καμαρι μας!το ξερω καρδια μου οτι δουμευουμε ολη μερα!και πραγματικα εχουμε στεναχωρηθει παρα πολυ που δεν ειμαστε καλοι γονεις!"
"μαμα μου ειστε τελειοι γονεις οπως και να χει!"
"κοριτσακι μου...ειπες οτι εχτε παρτυ;;;"
"ναι σημερα!για να γιορτασουμε την αρχη του τελους!"
" χμμμ..παλι παρτυ;φοβαμαι κοριτσι μουυ..μην μεθυσεται και παθεται τιποτα!"
"μην ανησυχεις μαμαα.."
"χμμ..καλαααααα..εγω με τον μπαμπα θα παμε θεσσαλονικη σημερα το βραδυ για μια δουλεια οποτε κανονισε να κοιμηθεις σε καμια φιλη σου.ενταξει;"
" ενταξει μαμα μου!" ειπε την φιλησε στο μαγουλο και πηγε στο δωματιο της αφου τελειωσε το πρωινο της.
Οταν ανεβηκε πανω αποφασησε να παρςι τηλεφωνο την θαλια να δει αν μπορει να μεινει σε αυτην το βραδυ.
"θαλια;"
"στον υπνο σου νε εβλεπες;"
"ακομα κοιμασαι;"
"τι ωρα ειναι;"
"12 παρα"
"πω ρε πουστηηη παλιιι εχασα το πρωινο με τον μπαμπα"
"χαχχα..βασικα σε πηρα για να σε ρωτησω αν μπορω να εερθω να μεινω το βραδυ σπιτι σου "
"φυσικα και μπορεις!"
"οκ αγαπηη"
Συζητησαν για ακομα 10 λεπτα και μετα το εκλεισαν!
Σηκωθηκε,εβαλε μια φορμα τα αθλητικα της και πηγε για τρεξιμο στο παρκο.Ηταν μια απο τις συνηθειες της!Την βοηθουσε πολυ να χαλαρωσει και να διωξει το αγχος..
Καθως ετρεχε ηταν τελειως απροσεκτη και επεσε πανω σε ενα ανθρωπο.Οταν ανασηκωσε τα ματια της και ειδε ποιος ηταν ανακουφιστικε γιατι ειδε τον κωννο..και οχι καποιων ξενο ο οποιος θα την εβριζε παλι!
"Ει ει σιγα καλε!"
"Κωστηηη ευτυχως που εισαι εσυ"
"Τοσο πολυ με αντιπαθησες που θελεις και να με σκοτωσειςς;"
"Χαχχαχα τι λες καλε; απλα αν ηταν καποιος αλλος θα με εβριζε!"
"Ναι ναι σε πιστεψαμε..."
"Αληθεια σου λεω!"του ειπε και τον κοιταξε με ενα απολογητικο βλεμμα!
"Χαχαχα καλα βρε μην ανησυχεις δεν παρεξηγω εγωω..που πηγαινες;"
"Για τρεξιμο στο παρκο!"
"Χμμ..αθλητικος τυπος δηλαδη."
"Αχαααα..θα ερθεις;"
"Οχι ευχαριστωω εχω μια δουλεια εδω πιο πανω και πρεπει να παω"
"Χμ..καλαα..θα σε δω το βραδυ τοτε!"
"Ναιι τα λεμεε μικρη"
Ειπε και εφυγε..

Ενα αξεχαστο καλοκαιρι..Where stories live. Discover now