15

334 27 0
                                    

Μπηκαν στο σπιτι και η νεφελη αρχισε να μαγειρευει την αγαπημενη μακαροναδα του κωνσταντινου.Ενω εκεινος κοιτουσε κατι στο κινητο
"Κωνσταντινε;"
"Μμ;"
"Εχεις κανει τοσα πολλα για εμενα!Ομως εγω δεν ξερω τιποτα για την ζωη σου?"
"Χμ..κουτσομπολα!"
"Δεν ειμαι κουτσομπολα και δεν σου επιτρεπω να μιλας ετσι για μενα!απο ενδιαφερον ρωτησα..μηπως εχεις καποιο προβλημα και χρειαζεσαι βοηθεια!δεν ξερω τιποτα για σενα ενω εσυ ξερεις τοσα για μενα..αλλα αν πιστευεις οτι ειμαι κουτσομπολα τοτε μημ μου πεις!δεν με νοιαζει!"πλεον φωναζε!
"Ει ει..τι επαθες;πλακα σου εκανα μωρε παρεξηγιαρα!"πλεον βρισκονταν σε αποσταση αναπνοης!Επικρατουσε σιωπη..
"Θες να μαθεις για μενα; λοιπον;"
Εκεινη εγνεψε καταφατικα!
"Ωραια!κλεισε το ματι και παμε στον καναπε!"
Εκεινη υπακουσε και πηγε μαζι του!
"Οταν εφυγαν οι γονεις μου απο την ζωη ημουν 16 !Η αδερφη μου ηταν 14 και ο μεγαλυτερος αδερφος μου 18!Ειχαμε μεινει μονοι μας εφοσον οι θειες μας εμεναν στην αγγλια!Μεναμε ολοι μαζι στο πατρικο μου και ολα ηταν πολυ δυσκολα!το πρωι ημασταν σχολειο και το απογευμα δουλευαμε σε καφετερειες ετσι ωστε να ζησουμε!κουτσα στραβα καταφεραμε και τα βγαλαμε περα μεχρι να μπουμε στα πανεπιστημια που θελαμε!Οταν χασαμε την αδερφη μου χασαμε την γη κατω απο τα ποδια μας!Ομως προσπαθησαμε να το ξεπερασουμε!Ο αδερφος μου παντρευτηκε μετα απο ενα χρονο και ειδαμε λιγη χαρα στην οικογενεια!Εγω σπουδαζω διοικηση επιχειρησεων στην θεσσαλονικη για να παρω το γραφειο του μπαμπα!Ττωρα ειμαι στο τελευταιο ετος και την αλλη βδομαδα θα ανεβω να παρω το πτυχιο μου!Η τελευταια μου σχεση ηταν πριν ενα χρονο και τελειωσε γιατι με απατησε!"
Η νεφελη ειχε μεινει με το στομα ανοιχτο!
"Κλεισε το στομα σου θα μπει μυγα!"της ξαναχαμογελασε!
"Ειστε πολυ δυνατοι!μπραβο σας!"
"Ειμαστε ενωμενοι!"
"Ειναι πολυ καλο αυτο!"ειπε και τον φιλησε στο μαγουλο!για λιγη ωρα βρισκονταν σε αποσταση αναπνοης..ωσπου..την φιλησε!την φιλησε με τοσο παθος,με τοση λαχταρα..στο φιλι τους και οι δυο ενιωσσν τις μικρες πεταλουδιτσες στο στομαχακι του!Ηταν τελειο!Αυτο το φιλι εκανε την νεφελη να ελπιζει ξανα!Ξαφνικα το τηλεφωνο χτυπησε!εκεινη απομακρυνθηκε χαμιγελοντας!
"Παρακαλω;"ειπε..
Το χαμογελο ειχε σβηστει απο το προσωπο της!Ειχε γινει κιτρινη!Το τηλεφωνο επεσε!Εκεινη επεσε στο πατωμα και ειχε γινει ενα κουβαρι!Εκλαιγε!εκλαιγε με λιγμους!Ο κωνσταντινος ετρεξε γρηγορα διπλα της!
"Κοριτσι μου;τι επαθες;" την πλησιασε!
"Νεφελη μιλα μου!"
"Πανε.."
"Ποιοι πανε; που πανε;"
"Οι γονεις μου σκοτωθηκαν σε αυτοκινιτιστικο δυστυχιμα!"
"Τι;"ειχε μεινει με το στομα ανοιχτο!την αγκαλιασε σφυχτα και την φιλησε στα μαλλια!Εκεινη εκλαιγε με λυγμους!

Η μερα της κηδειας ειχε φτασει!Τις τρεις μερες πιυ ειχαν περασει απο την μερα του δυστυχιματος διπλα στην νεφελη ηταν συνεχως η παρεα της και ο κωνσταντινος!Το ιδιο συνεβη και τωρα!ολοι ηταν εκει!Ηταν πολυ δυσκολο για εκεινη!Ολα πηγαιναν στραβα στην ζωη της!Η τελετη οερασε γρηγορα!σειρα ειχε η ταφη!Ηταν το πιο δυσκολο κομματι!
Η νεφελη αποχαιρετησε τους γονεις της ριχνοντας τους τααγαπημενα τους λουλουδια..Υστερα εφυγε μαζι με τον κωνσταντινο για το σπιτι!

Ενα αξεχαστο καλοκαιρι..Where stories live. Discover now