Capitolul 35

244 20 4
                                    

Omoara sau vei fi ucis

Ce avea sa urmeze in continuare ? Minerva vs Nashi. Va reusi rozalia sa-si plateasca datoria fata de mine sau va sfarsi ucida ? Oh, nu v-am spus ca se poate ucide adversarul ? Am uitat, scuze. Totusi, nu cred ca ceilalti ar lasa-o sa moara, nu ? Sting ar fi in stare sa se puna rau cu Minerva pentru ea. Totusi, rozalia nu avea sa se lase prea usor.

-Se pare ca ne intalnim pe campul de lupta, i-a spus Minerva sigura de victorie. Nu tremuri de frica ?

-Ne-am infruntat de atatea ori incat nici nu mai imi pasa. 

-Dar asta este o lupta adevarata. Crezi ca micuta de tine ii va face fata ?

-Minerva, ar trebui sa te gandesti la propria persoana, asa cum faci mereu si sa-i lasi pe ceilalti. Si stiu foarte bine ca viata mea este in joc, la cum te cunosc, dar nu-mi pasa. Am fost o piedica pentru fratele meu pana acum, daca nu sunt destul de buna, merit sa mor. Sting nu mai inseamna nimic pentru mine, iar prietenele mele o au pe Lucy care se descurca mult mai bine ca mine si sunt sigura ca le va ajuta sa-si indeplineasca dorintele. Eu nu am fost de folos nimanui pana acum, doar am creat probleme celor la care tin si ei m-au salvat mereu cand am intrat in belele. Eu nu le-am dat nimic in schimb. Asa ca de ce sa imi pese daca voi muri azi. O sa fie mult mai bine pentru toti. Dar daca voi castiga impotriva sa, asta inseamna ca tot antrenamentul a dat roade si eu nu mai sunt atat de nefolositoare. Si daca asa o sa fie, o sa merg mai departe. Dar in schimb, eu nu am de gand sa te ucid. Nu sunt o persoana asa groaznica. 

-Daca iti doresti sa mori, eu iti voi indeplini dorinta cu cea mai mare placere. Chiar daca Sting se va ridica impotriva mea pentru asta.

-Sunt doar o mancare pentru el si atat, n-ar trebui sa-l doara prea tare daca voi muri. Poate gasi oricand pe altcineva. Chiar daca voi castiga, asta nu va schimba nimic in relatia noastra. 

-Oh. Atunci sa facem lucrurile mai interesante. Iti voi lua inima, Nashi, si voi deveni nemuritoare, iar tu te vei transforma intr-un vampir pricajit si vei depinde de Sting. Asta e cea mai cruda pedeapsa, nu ? *rade* El chiar mi-ar multumi pentru asta. Pana la urma asta este o lupta pentru supravietuire, nu-i asa ?

-Nu voi permite niciodata ca cineva ca tine sa devina nemuritor, asta ar fi o pedeapsa prea mare pentru lumea asta care oricum se scufunda in intuneric. Uite un motiv pentru a castiga azi. Se pare ca va trebui sa mai astept pana voi muri. N-am de gand sa devin un vampir. Nu se va intampla asa ceva. Daca vrei sa ma omori, fa-o o data si pentru totdeauana chiar daca voi ajunge in Iad. Daca nu esti de acord cu asta, eu nu iti voi permite sa ma atingi. Si stiu ca binele invinge mereu raul si asa va trebui sa se intample si astazi. Poate intr-o zi vei vedea si tu lumina si te vei cai pentru faptele tale rele. 

-Sansele ca tu sa ma invingi sunt prea mici, asa ca mai bine ai renunta de acum. Sunt o vrajitoare, iar tu o necromanta. Ce poti face impotriva mea ? 

-Nu stiu, dar voi folosi tot ce am invatat ca sa te dobor.

Lupta a inceput, iar Nashi trebuia sa dea tot ce avea mai bun pentru a castiga. Totusi, ce sanse avea sa o invinga pe Minerva ?

Chiar daca ar fi inceput sa foloseasca magia lui Mavis, era o novice, iar Minerva avea magia spatiului de partea sa. Trebuia sa riste. Zombie erau singura varianta pentru a crea o deschidere. Totusi, inca nu se stia daca putea sa-i controleze, dar trebuia sa riste. Minerva nu avea sa stea degeaba. Prima miscare trebuia facuta de Nashi sau nu ar mai fi existat o alta oportunitate de atac.

Spre surprinderea rozaliei, bruneta a lasat-o pe ea sa actioneze prima de parca era sigura de victorie. Asa ca Nashi nu se mai simtea atat de stresata de timp. Si in plus, Minerva nu credea in puterile sale. Asta putea sa fie un avantaj.

Chiar daca rozalia a reusit sa controleze zombie pe care i-a convocat, bruneta nu parea prea afectata de aparitia lor. Pana la urma, poate toata scoala aflase de ei si ii mai folosise si in timpul cursei. Din pacate, metoda nu functiona prea bine, dar Nashi a continuat sa convoce cat mai multi zombie cat sa o tina ocupata pana va pregati ea lovitura de atac. Chiar daca o avea pe Mavis de partea ei, Nashi era o novice in folosirea magiei in comparatie cu Minerva care o practicase inca de mica. Avusese parte de o educatie foarte dura din partea tatal sau asa ca nu prea este de mirare cum a ajuns ea. Totusi, rozalia a reusit, in cele din urma, sa o loveasca pe Minerva. Dar aceasta i-a aprins furia brunetei care nu a lasat-o sa scape nepedepsita. In comparatie cu acea mica lovitura data de Nashi, cea a Minervei a fost mult mai rea incat uniunea cu Mavis s-a rupt. Nashi nu voia sa renunte. Nu demonstrase mai nimic si oricine ar fi pariat pe ea ar fi pierdut banii. Totusi, nu putea sa stea asa si sa o lase pe Minerva sa devina nemuritoare. Asa ca s-a ridicat de jos si a convocat si mai multi zombie ca data trecuta. Oricat de mult o lovea pe Minerva, nu era atat de grav pe cat o facea ea, iar ranile lui Nashi incepusera sa devina din ce in ce mai adanci. Mirosul de sange il facea sa inebuneasca pe Sting care nu-si luase masa obisnuita de cateva zile. Cum putea ea sa-si iroseasca sangele pentru o lupta unde stia ca nu putea castiga ? In timp ce Nashi mai avea putin si se prabusea, Minerva avea decat cateva rani minore. In scurt timp, rozalia parea ca nu se va mai ridica de jos, dar ea tot continua sa atace. 

Sting isi dorea printesa sa vampir cu adevarat, dar sa o vada pe Nashi in acel hal, nu ii provoca deloc placere. De ce participase rozalia la acel concurs ? Ce motiv putea sa aiba ? De ce se chinuia atat ? El o facea pentru binele lui si al ei. Daca Natsu castiga, el avea sa devina om si avea sa-si piarda si printesa vampir. Chiar daca cineva l-ar fi transformat, nu ar mai fi fost la el. El era un vampir pur-sange si asa voia sa ramana. 

Nashi nu o ducea deloc bine pe campul de lupta, iar ultima lovitura o trantise de un stalp si parea ca nu avea sa se mai ridice de acolo. Minerva se apropria cu un zambet victorios de ea, iar Nashi nu stia ce sa faca. Nu mai putea face uniunea cu Mavis si convocase prea multi zombie si pierduse prea mult sange in acea batalie. Daca s-ar fi luptat cu un vampir, ar fi fost ca si moarta. Isi imaginase ca va reusi sa gaseasca o solutie, un punct slab sau ceva, dar se inselase. Totul parea pierdut. Se lasese liniste. Linistea inainte de dezastru.


Hey. Dupa cum am promis, am adus un nou capitol. Cine considerati ca va reusi sa castige aceasta lupta ?



Blood or Love? ~In curs de editare~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum