Capitolul 42

270 18 4
                                    

Lucy sari sa o salveze pe Nashi devenind ea insusi victima Minervei. Sangele curgea siroaie, iar cei din jur erau inarmuriti. 

-Lucy, de ce ai facut asta ? a intrebat-o Nashi plangand si strangand-o tare in brate nepasandu-i ca se va murdari de sangele ei.

-Doar am vrut sa fac si eu ceva bine, i-a raspuns aceasta cu jumatate de glas. Ma bucur ca am putut sa te salvez. Mi se prezisese candva ca voi fi ucisa de un zeu, dar uite ca asta nu s-a implinit. Imi vine sa rad acum. Nu credeam ca totul se va termina asa.

-Lucy, nu e asa ca nu ai de gand sa mori ? a intrebat-o Natsu venind langa ea. Nu e asa ca nu ma vei lasa singur ?

Lucy il mangaie pe fata si incepu sa planga.

-Imi pare rau, dar este mai bine asa. Oricum, cineva trebuia sa moara azi.

-CE TOT ZICI ACOLO ? NU POTI MURI ACOLO ! TREBUIE SA EXISTE O CALE !

-Nu, Lucy, tu nu vei muri azi, a spus Nashi sigura pe ea. Sau vei muri, dar eu te voi invia cu siguranta. Cu siguranta voi face asta.

-Ea nu va muri, a zis zeita bunatatii apropindu-se de ei.

-Ce vrei sa spui cu asta ? a intrebat Natsu.

Cand zeita ii atinse rana blondinei, aceasta se vindeca complet, spre uimirea celor din jur. 

-Sa nu subestimati niciodata o zeita, a zis ea. Acum vei fi bine, Lucy. Cred ca te poti ridica de jos, nu ? 

Intre timp, Minerva profita de prilej ca sa o stearga, iar Rufus si Orga o urmara. 

Lucy si Natsu erau in culmea fericirii ca totul se terminase cu bine si nu le venea sa creada ca pot sa fie impreuna, in cele din urma.

Insa mirosul de sange il inebunea pe Sting. Pe de o parte era sangele lui Lucy care se afla acum pe hainele lui Nashi si pe de alta parte era cel al celeilalte zeite care avea cel mai imbatator miros de care daduse vreodata. 

-Va multumim pentru ajutor, zeita, a spus Nashi inchinandu-se respectuos.

-Dar tu nu trebuie sa faci asta, draga mea Nashi, nu am nevoie de multumirile tale, tu esti un copil asa bun, ar fi fost atat de dureros ca tu sa fii moarta azi. Ma bucur ca v-am putut ajuta pe voi. E primul lucru bun pe care l-am facut cu adevarat si de care sunt mandra de cand sunt zeita. Nu pot parasi acest loc si e atat de trist sa nu pot vizita pamantul ca alti oameni. Sunt blestemata, cum s-ar spune.

-Si cum ramane cu familia dumnevoastra ? a intrebat-o Lucy.

-Nu cred ca depinde de mine, pana la urma. Ei s-au descurcat de minune si fara mine. Am de gand sa-i supraveghez de azi mereu.

-Dar de ce nu ati incercat sa luati legatura cu ei ? Poate ca ei sufera cu adevarat dupa dumneavoastra.

-Adevarul poate ar fi prea dureros pentru ei si poate asta li s-ar parea incorect. Nu vreau ca ei sa se puna rau cu zeii din cauza mea. 

-Eu cred ca pentru ei ar conta doar sa stie ca sunteti alaturi de ei, a intrat in discutie Nashi. De exemplu, daca ati fi mama mea, m-as bucura sa aflu ca nu ati vrut sa ma parasiti si ca ati fost obligata si ca inca ma iubiti. As fi fericita. 

Cateva lacrimi se scursera pe obrajii zeitei care nu se putea stapanii.

-Tu esti un copil asa bun, Nashi, ii spuse aceasta imbratisand-o.

Iar rozalie se simtea asa de bine in bratele ei. Simtea caldura si iubirea imbratisarii pe care nu o putea intelege, dar avea un aer matern. 

-Sunt asa de fericita ca esti fiica mea, a spus ea deodata izbucnind in plans.

Nashi ramase impietrita auzind asta. Era adevarat ? 

-Imi pare rau, Nashi, Natsu, nu am putut sa fiu alaturi de voi si v-am lasat in voia sortii. Ma va puteti ierta vreodata pentru greseala pe care am facut-o ?

Sting intelegea acum de ce mirosul sangele ei era asa puternic. Era o zeita, dar in acelas timp era si vampir si necromanta. Dorinta lui Nashi i se implinise. Un membru din familia ei isi facuse aparitia in fata ei.

-Mama, esti tu cu adevarat ? a intrebat Nashi izbucnind si ea in plans in timp ce Natsu ramasese impietrit.

Iar in urmatoarea clipa, cei doi se aruncara in bratele zeitei plangand de fericire. Isi regasisera un membru al familiei. Nu fusesera abandonati. In tot acel timp avusera pe cineva care sa tina cu ei.

-Nu-mi pasa ca n-ai fost alaturi de noi timp de 18 ani, a spus Nashi. Conteaza doar ca te-am regasit, iar noi nu vrem sa renuntam la tine. Trebuie sa existe o cale sa fim impreuna.

-Exista. Zeul va organiza un concurs si anul viitor, dar Zeref nu va mai putea participa la el.

-Il stii pe el ? a intrebat-o Lucy.

-El este un zeu izgonit, pana la urma. Si asta doar din cauza acelui blestem... Dar asta nu conteaza acum. Zeii sunt puternici, dar am de gand sa particip si eu. Vreau sa-mi recastig familia. Sa fiu impreuna cu voi. 

-Dar un an e prea mult, mama, a spus Nashi. Nu pot sa mai stau despartita de tine atat de mult timp. Am nevoie de tine. *plange*

-Imi pare rau, Nashi, dar tu ii ai pe prietenii tai, il ai pe Natsu si chiar si pe Sting. Trebuie doar sa mai astepti putin, draga mea, doar un pic.

-Si eu voi deveni mai puternic si voi participa, din nou, anul viitor, a spus Natsu sigur pe el.

-Hm. Eu doar imi fac griji ca cineva sa nu ma omoare pana atunci, a zis zeita. Daca asta s-ar intampla, Nashi ar trebui sa-mi ia locul, iar asta ar insemna sa se desparta de voi toti.

-Nu as lasa niciodata ca asta sa se intample, a comentat Sting.

-Nu e vorba daca vrei sau nu, nu conteaza pe cine omori, ei vor castiga pentru ca sunt zei si nu te poti lupta cu toti. Asta este adevarul trist. De asta nu am de gand sa mor prea devreme. Acum intorceti-va acasa si aveti grija de voi, copiii mei.

Nashi si Natsu isi mai imbratisara mama inca o data de ramas bun. Rozalia planse cel mai mult, dar a fost nevoita sa accepte despartirea. Mai avea de asteptat un an. Un an pana o sa fie reunita cu familia sa.

De asemenea, Natsu era pregatit sa devina mult mai puternic si sa implineasca visul familiei sale. Lucy era fericita sa-l vada asa. Totul se terminase cu bine. Avea sa fie pace pentru un timp la Sfantul Vladnik.


Hey. Am zis sa apar cu ultimul capitol mai devreme decat ar fi trebuit [ ma simt darnica].  Acest fan fic s-a terminat, dar puteti arunca o geana si pe la celelalte povesti ale mele. Chiar as avea nevoie de cateva pareri la "Pactul" sau "Identitate secreta" [ nu stiu daca ar merita continuate sau ar trebui sa renunt ]. Hm. Ma gandesc sa fac o carte cu mesaje bazate pe Fairy Tail sau Naruto. Sau poate amandoua. Totusi, nu stiu cat succes ar avea. Sau poate una care sa nu aiba legatura cu ele. Nu stiu. O sa ma gandesc. Cred ca n-am mai scris ceva de cam 2 luni de zile [ da, obisnuiesc sa fac capitole in avans]. 

Sa nu uit... daca mai aveti intrebari sa le adresati personajelor, lasati-le in comentarii si voi face un capitol special cu ele cand se strang mai multe [ peste cativa ani, probabil]. 

Ja ne. 

Blood or Love? ~In curs de editare~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum