Disparitia
Lucy P.O.V
Trebuia sa-i readuc memoria lui Nashi si chiar daca Zeref incearca sa ma ajute, nu merge prea bine. Nici macar nu stiu ce zeita sunt. Si parca nu e indeajuns, bataia pe tipii cei noi este din ce in ce mai mare. Mie nu-mi pasa. Trebuie sa o ajut pe Nashi.
-Lucy, esti de acord daca Meredy sta astazi cu noi ? m-a intrebat Juvia deodata.
-De ce ? Vrei sa stea departe de Gray-sama ?
-Meredy vrea sa il fure pe Gray-sama Juviei ?
-Doar glumeam, Juvia, ii raspund incercand sa zambesc. Sigur ca poate sa stea. Oricine e bine venit inafara de Minerva si grupul ei. Asa ar fi facut si Nashi.
-Hey, ca tot vine vorba de Nashi, spune Levy, l-a vazut cineva pe Sting azi ?
Oh, nu. Asta nu este de bine. Daca blondul ala lipseste chiar trebuie sa ne facem griji. Unde s-ar fi putut duce ? De parca nu as stii raspunsul. Moontown are un singur spital. Cum sa poata sa stea el departe de masa sa ? Trebuie sa vorbesc cu Zeref si sa ma asigur ca totul este bine. Hey, uite-l pe Natsu si nu pare deloc fericit.
-Nashi-chan a disparut, ne spune el.
Exact cum am banuit. Acel idiot ! Totusi, orasul nu este prea mare. Unde ar fi putut sa o duca ? La el acasa ? Asta ar putea sa fie o varianta.
End P.O.V
*Seara trecuta*
Liniste. Prea multa liniste pentru Nashi. Incearca sa adoarma si sa viseze ceva frumos. De cand era acolo, nu mai avusese niciun vis. Totul pare sa fie alb in capul ei. Totusi, simtea o prezenta stranie asa ca a deschis ochii. Sting era deasupra ei ranjind.
-Bau ! Nu este asa ca ti-a fost dor de mine ?
-Vampirule, pleaca sau tip ! i-a zis ea fara pic de frica.
-Nu incerca sa faci asta sau te voi constrange si apoi nu vei mai simti nimic din ce iti voi face si ar fi mare pacat.
Ce putea sa mai zica Nashi ? El si-a infipt coltii in gatul ei fin si ea a scancit usor. Ii placea acel sentiment si i se parea atat de cunoscut. In acel moment, nu ii mai pasa de nimic. Voia ca el sa nu o paraseasca niciodata. Totusi, Sting se simtea dezamagit. Asa se intamplase cu toate fetele din viata sa, dar Nashi fusese diferita. Pana atunci. Ea isi pierduse cu adevarat memoria. Asa ca Sting si-a retras coltii, a sarutat-o pe frunte si i-a spus sa uite tot ce se intamplase intre ei in acea seara. Nashi nu-si dorea asta, dar nu era destul de puternica sa reziste constrangerii.
A doua zi, Nashi s-a simtit mai plina de viata si voia neaparat sa iasa din spital, sa vada lumea. De parca ar fi fost eliberata de o mare suferinta. Doar sa nu credeti ca Sting a lasat-o sa fuga fara el, nu ?
Lucy P.O.V
Se pare ca am avut o intuitie buna. Rogue ne-a imprumatat una dintre cheile de la apartamentul lui Sting asa ca am putut intra sa il asteptam acolo. Si-a facut aparitia impreuna cu Nashi si cu o groaza de bagaje. Oh. Au fost la cumparaturi ! Inca cativa oameni inselati de vampiri. Nashi nu mai voia sa stea in spital, iar Sting doar dorise sa o ajute in legatura cu asta. Da, sigur. Cu totii am incercat sa-i povestim in legatura cu viata sa anterioara, dar degeaba, nu si-a amintit nimic.
-Eu chiar as vrea sa amintesc de voi toti, a spus ea trista.
-Si eu imi doresc asta la fel de mult ca tine, Nashi, i-am spus asta.
Atunci o lumina puternica ne-a orbit pe toti, iar atunci credeam ca eram in pericol, dar nu a fost asa. Ii indeplinisem dorinta lui Nashi. Ea isi amintea de noi. Asta era un bun inceput pentru a-i readuce memoria inapoi. Pana la urma, eu sunt zeita dorintelor.
Iar acum viata noastra poate reintra in normal mai mult sau mai putin.
De ce zic asta ? A doua zi aveam sa ne dam seama ca viata noastra nu o sa mai fie niciodata la fel. Am vrut sa iau masa cu prietenele mele la ora sapte. Nashi locuia din nou cu Natsu si totul parea sa fie bine. Pana cand Sting a fost asaltat de cele trei noi sirene care pareau ca-l cunosc.
-Sting-sama, noi mai vrem sa ne petrecem noptile cu tine ! spuneau ele.
In timp ce eu, Levy, Wendy si Juvia chicoteam, Nashi era de-a dreptul nervoasa vazand scena chiar daca Sting nu era deloc bucuros sa-si vada fanele.
-Ce faci, vampirule ? Ma inseli ? l-a intrebat ea ducandu-se spre el mai, mai sa-l bata.
-Nashi, nu e ceea ce pare, a incercat sa se apere el.
-Deci, am inteles, tie iti place sa o faci in patru.
-Dar, Nashi, tu faci cat trei.
-Adica ma faci grasa ? a intrebat ea contrariata neintelegand ca defapt blondinul voia sa-i faca un oarecare compliment.
Si in plus, ea nu isi recapatase memoria complet asa ca nu ne-am mirat cand a izbucnit in plans in fata tuturor. Partea proasta, pentru Sting, a fost ca pe acolo trecea Zeref. Si Nashi inca il considera tatal ei.
-Ce s-a intamplat, Nashi ? a intrebat-o aceasta luand-o in brate.
-Sting e de vina ! a spus ea printre lacrimi.
In urmatorul moment l-am vazut pe Sting zburand prin incapere si fiind dat cu capul de toti peretii. Oh. Cred ca el se va razbuna pe Nashi crunt cand ea isi va reveni. Si mai avem si ora de experimente dupa. Cum pot aia doi sa faca echipa in starea in care sunt ? Oh. Minunat ! Levy spune ca avem dreptul sa ne schimbam partenerii. Sa fiu draguta si sa il las pe Natsu lui Nashi ? Dar atunci eu cu cine raman ? Erza face echipa cu Jellal, Juvia lupta ca nu cumva Gray sa aleaga pe altcineva, dar eu ce voi face ?
-Poti face echipa cu mine, imi spune Loke trecand pe langa mine si parca citindu-mi gandurile.
-Ce esti tu defapt ?
-Te pot asigura ca nu sunt la fel de periculos pe cum crezi. Oricum, daca nu vrei, cred ca sunt o groaza de fete care ma vor langa ele.
-Stai ! Bine, am sa-ti accept oferta. Nu de alta, dar nu am optiuni mai bune si chiar trebuie sa-mi ajut prietena.
Dar cum va reactiona Natsu cand ii voi spune asta ?Hey, am adus noul sezon si trebuie sa va spun ca va avea mai multe capitole ca precedentul.
CITEȘTI
Blood or Love? ~In curs de editare~
FanficSa darui totul, sa sacrifici totul fara speranta de rasplata; asta inseamna iubire. - Albert Camus Sfantul Vladnik, aici orice creatura isi are locul. Lucy Heartifilia nu stie insa ce cauta in acest loc sinistru. Fiecare clipa ii da fiori. Si totusi...