Capitolul 5

607 54 3
                                    

Sangele de necromanta

-Ah ! Sting, opreste-te ! i-a strigat Nashi cu jumatate de gura.
-Nashi, sangele tau e atat de bun. Nu se compara cu nimic din ce am gustat pana acum. De ce nu am profitat de tine mai devreme ? 
-Sting, ma simt slabita, te rog, termina. 
Inca Sting nu parea ca avea sa se opreasca prea devreme. In acel moment latura sa vampirica pusese stapanirea pe el in totalitate. Voia doar sange si nimic altceva. De parca ar fi fost in transa. In acel moment, pentru Sting, Nashi era doar mancare.
Totusi, realizase si el ca ea nu mai avea mult pana sa-si piarda cunostiinta. Trebuia sa se asigure ca nu va pati nimic. Devenise disperat dupa sangele ei. Asa ca s-a taiat la incheietura mainii si i-a oferit din sangele lui.
-Bea ! i-a ordonat Sting simplu.
-Esti nebun , Sting ? l-a intrebat ea cu jumatate de gura. Vrei sa ma transformi in vampir ?
-Bea si taci ! Ar trebui sa-mi multumesti, nu sa faci mofturi. 
Totusi, Nashi nu era convinsa ca putea sa fie un lucru bun. Nu voia viata vesnica. Dar daca nu ar fi acceptat, s-ar fi pus in pericol. Ar fi putut muri oricand. Sting nu i-a mai asteptat raspunsul, pur si simplu a obligat-o sa bea.
“Nu e chiar asa rau. Vampirii fac asta tot timpul, nu ?” se gandi Nashi.
-Hai sa jucam un joc nou, Nashi ! ii spuse Sting ranjind.
“La ce sa ma astept de la el ? “se intreba Nashi.
*constrangere*
-Tu ce vrei de la mine, Nashi ? Arata-mi !
Atunci ea l-a luat de guler si l-a sarutat cu ardoare. Pentru Nashi asta era o senzatie noua, deosebita care o facea sa isi dea seama ca vampirii nu erau asa cum credea ea. Dar de ce facuse asta ? Nu putea sa-si dea seama. Tot ce stia era faptul ca ei se sarutau in continuare, iar ea incepuse sa-si plimbe mainile prin parul sau matasos.
Sting a rupt sarutul oarecum fermecat de ceea ce se intamplase.
-Mama, dar tu chiar saruti foarte bine, Nashi. Mai vreau sa ne jucam. Ma surprinzi in fiecare secunda. 
In urmatorul moment, i-a dat bluza jos si a vrut sa o muste de burta, dar cineva l-a lovit cu ceva in cap. Nashi si-a revenit din transa. 
Lucy P.O.V
Trebuia sa o salvez pe Nashi indiferent de consecinte. Eram singura persoana care stia ce se va intampla si nu puteam sa cer ajutorul nimanui. Fiecare secunda conta. Dar ca de fiecare data, pe mine trebuie sa ma opreasca ceva. De cand au aparut atatia vampiri prin zona ? Nu ii vazusem pana atunci. Defapt, nu prea cunosc multi tipi din scoala. Din fericire, ei nu erau in clasa mea. Imi ajungea un vampir grijiliu si unul obsedat de care sa ma feresc. Imediat am aflat ca ei erau Eve, Hibiki si Ren. Cum au indraznit ei sa incerce sa ma tina in loc si sa ma laude ca sa ma convinga sa-i las sa ma muste ? Nu stiu daca au folosit constrangerea pe mine, dar nu a functionat. Inca trei tipi enervanti de care trebuie sa ma feresc. Nu am putut ajunge la timp. Totusi, exista si o parte buna. L-am impiedicat pe acel obsedat sa o muste pe Nashi de burta. Sunt sigura ca a constrans-o. Cand am intrat pe usa, ea il saruta. Sting a reusit sa-i bea sangele si cred ca acum este mult mai periculos.
-Lucy, multumesc ! mi-a spus Nashi fericita sa ma vada. Daca ceilalti vor vedea semnele astea, isi vor da seama ce s-a intamplat. Nu spune la nimeni. Eu am sa-l duc pe acest vampir inapoi la prietenii sai. Du-te la Wendy si spune-i sa ma astepte la cabinetul medical. Aveti grija sa nu va vada nimeni.
-Dar nu esti slabita ? am intrebat-o eu. 
-Sting, mi-a dat din sangele lui, mi-a raspuns ea inghitind in sec. O sa fiu bine.
Si atunci eu de ce nu o cred ? Si unde ar trebui sa o gasesc eu pe Wendy ? Nici macar nu stiu cum arata. Ca doar nu va trimite nimeni la mine un inger sa-mi arate calea.
-Hey, Lucy ! a spus o voce cunoscuta din spatele meu.
Natsu. Eu am spus de un inger, nu de un vampir. Cred ca aceste doua lucruri sunt paralele.
-M-am intalnit cu Nashi-nii si mi-a spus ca ai salvat-o. Ce pot sa spun ? Iti multumesc. Stii, eu am promis ca te voi proteja pe tine, iar tu ai salvat-o pe sora mea. Cum as putea sa te rasplatesc ? 
-Dar nu am facut mare lucru. Esti un vampir, Natsu. Nu ar inseamna asta ca te umilesti in fata mea ? Ce as putea eu sa vreau de la tine ?
-Lucy, tu esti o persoana speciala pentru mine, mi-a spus Natsu zambind larg.
-Natsu, ne cunoastem doar de o zi.
-Dar eu simt ca ne cunoastem de o eternitate.
Cum pot eu sa ma constrazic cu el ? Si in plus, e ceva ce ma atage la Natsu. Oh. Trebuie sa-mi scot din cap asta. El e un vampir, eu sunt un om. 
End P.O.V
Intre timp, Nashi reusise sa-l tarasca pe Sting pana la clasa sa. Prezenta ei a cauzat maraituri din partea colegilor blondului. In primul rand, Nashi facea parte dintr-o alta clasa, iar asta insemna ca le incalca teriorul. In al doilea rand, rasele mai slabe nu erau deloc apreciate de ceilalti. Cu cat erai mai puternic, cu atat mai multa lume vroia sa-ti fie prieten. Totusi, Nashi era sora lui Natsu si asta ii facea pe ceilalti sa-i poarte un oarecare respect. 
-Luati-va vampirul inapoi, le-a spus ea. Si sa ii spuneti ca data viitoare cand o sa incerce sa ma muste, o sa o pateasca si mai rau.
Natsu era un vampir pur-sange, iar Nashi o necromanta. Cum se intamplase una ca asta ? Dupa logica lui Igneel, mama lor fusese si ea o necromanta, iar tatal lor o transformase in vampir. Totusi, Nashi s-a nascut prematur si nu a putut mosteni latura vampirica. Dar ea nu a regratat asta nicio clipa. Vampirii i se pareau rai si ticolosi si ii parea rau ca fratele sau este o asemenea creatura. 

Blood or Love? ~In curs de editare~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum