Capitolul 34

225 25 2
                                    

Se putea observa clar ca roscata era net superioasa lui Lucy, dar aceasta nu voia sa renunte. Voia sa-l ajute pe Natsu, cel pe care il iubea si pentru asta trebuia sa faca tot ce putea. Totusi, timpul unei lupte era limitat si Lucy nu invatase sa-si foloseasca complet puterile. Zeref fusese cam ocupat cu Nashi si o cam neglijase. Pana la urma, nu avea nicio legatura cu ea. Dar de ce tinea asa de mult la Natsu si sora lui ? De unde ii cunoastea ? Nu trebuia sa se gandeasca. Daca nu castiga, toate efortuile se duceau pe apa sambetei. Dar cine putea sa invinga impotriva Titaniei ? Chiar daca cadea, Lucy se ridica la loc gandindu-se la cate a facut Natsu pentru ea si la tot prin ce trecusera ei pana atunci. Prima data cand aparuse in Sfantul Vladnik, Natsu nu ii facuse o primire prea placuta.

In acele momente, Lucy considera ca Natsu era cu adevarat un vampir periculos si pervers de la care nu stiai la ce te puteai astepta. Nu s-ar fi gandit niciodata ca va avea o relatie cu el. O relatie incalcita chiar.

Lucy se gandise ca daca el va afla adevarul despre ea, ceva rau se va intampla. Pe atunci nu-l intelegea cu adevarat. Si in plus, el o mintise atunci. Nu avusese incredere in ea si ii spusese ca se va hrani cu un inger, cum faceau si ceilalti. Iar in acea zi a realizat ca era atrasa de el.

Lucy si-a dorit sa aiba incredere in el atunci. Habar nu avea ca incepuse sa se indragosteasca de el. Doar atunci cand il sarutase realizase asta. Iar el sarise in apararea ei cand Sting si Minerva mai aveau putin si o strangeau de gat. Chiar si atunci cand se dovedise ca era un om jalnic.

-Lucy, stii foarte bine ca doar pe tine te iubesc. Totusi, sunt un vampir, am nevoie de sange.

-Mie de ce nu mi-ai cerut niciodata ?

-Nu vreau sa te oblig sa faci ceva ce nu iti doresti.

-Dar cine a zis ca nu-mi doresc ? Natsu, m-am tot gandit la asta. Avem o relatie si cred ca pot sa-ti permit sa-mi bei sangele daca imi promiti ca nu te mai vezi cu Lissana. 

Din perspectiva lui Lucy

Eram geloasa si aveam motive, nu credeti ? Nu ar fi fost Sting la fel daca cineva ar fi atins-o pe Nashi inafara de el ? Bine, sunt doua lucruri diferite, dar seamana.

-Esti sigura ca vrei sa faci asta ? m-a intrebat el.

-Da, vreau. Numai pune intrebari si musca-ma mai repede pana nu vine Sting sa ma stranga de gat. Poveste lunga !

Credeam ca acela o sa fie un moment magic, iar el nu se va mai satura sa-mi bea sangele si va trebui sa incep sa tip sa-l opresc, dar ceea ce s-a intamplat m-a surprins. S-a retras deodata parca speriat de bombe si inca murdar de sange pe la gura. Bause putin, iar eu nu simtisem absolut nimic. Eram dezamagita.

-Lucy, Lucy, tu esti o zeita ! mi-a spus el speriat.

-Ce tot spui ? l-am intrebat eu socata. De unde stii asta ?

-Am fost curios sa vad de ce Sting vrea sangele lui Nashi-chan si am muscat-o intr-o noapte. Dar sangele tau este mai bun ca al ei si asta inseamna un singur lucru. Esti o zeitate si eu un pacatos ca te-am muscat. Imi pare rau, mi-a mai spus el asezandu-se in genunchi in fata mea. Cum de nu mi-ai spus una ca asta, Lucy ?

-Stai... eu nu am stiut nimic. Natsu, esti sigur ca eu sunt o zeitate ?

-Nu am fost niciodata mai sigur de ceva. Am pacatuit, Lucy. O sa fiu pedepsit pentru asta. 

-Natsu, nu o sa permit asa ceva. Ti-am spus ca nu vreau sa-ti fac probleme. Ti-am spus asta de la inceput. Chiar daca doare, cred ca e mai bine sa ne despartim. Natura nu este de partea noastra.

Ma durea ca trebuia sa ma despart de el, dar mi s-a parut singura cale ca el sa fie fericit. Si atunci cand el mi-a baut sangele din nou, ceva rau s-ar fi putut intampla. Totusi, el s-a controlat.

Chiar si atunci cand Nashi era in pericol, pentru binele iubitei sale, Natsu ar fi putut renunta la ea si eu stiam asta. Ma simteam oribil ca ma bagasem intre frati, dar pe de alta parte, Nashi il avea si pe Sting sa aiba grija de ea chiar daca nu prea eram de acord cu asa zisa lor relatie.

Timpul a trecut, iar legatura noastra a avansat, ajungand la un alt nivel.

Iar de atunci m-am mutat la Natsu si am trait fericita alaturi de el. Pana la disparitia lui Nashi. Si parca nu a fost indeajuns, Notio a dat foc la scoala si puteam sa murim, dar macar am fi fost impreuna. Chiar si atunci el se gandea doar la mine, cauta o cale sa ma salveze nepasandu-i cat de periculos putea sa fie pentru el.

Atunci am fost salvati de catre Gray, dar ce s-ar fi intamplat daca nu ar fi aparut ? Nu vreau sa stiu. Nu vreau sa-mi inchipui ca am fi putut muri din cauza acelui nenorocit. Sper sa nu-l mai vad niciodata.

Iar finalul le-a adus la egalitate pe cele doua. Totusi, Erza a decis sa renunte pentru ca ea nu avea o dorinta asa de importanta ca al lui Lucy. Prin urmare, blondina a castigat. Victoria ei a fost primita cu mare bucurie de Natsu care a mers imediat sa vada daca era ranita. Cine nu si-ar fi dorit pe cineva ca el ? Nashi privea toata scena gandindu-se ca Sting o considerase doar o mancare si de asta nu ii pasese de evolutia ei in concurs. Voia doar sa castige si pentru asta era pregatit sa calce pe cadrave. In schimb, Natsu putea renunta la tot pentru sora sa si Lucy. Se simtea mandra de fratele sau.


Etto... aveti aici un capitol mai scurt de aceasta data, dar e posibil sa ma revansez in cursul acestei saptamani. Stiu ca este ca un fel de recapitulare a momentelor importante dintre Natsu si Lucy. Promit mai multe actiune la urmatoarea lupta a blondei. Si vizavi de Nashi...ea o sa cam dispara din peisaj cat de curand, iar povestea se va concentra mai mult pe Lucy. Mai sunt doar 8 capitole. Nu uitati ca orice parere conteaza :)) O seara buna.

Blood or Love? ~In curs de editare~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum