Capitolul 12

505 45 2
                                    

Schimbari

Din perspectiva lui Lucy 

Relatia mea cu Natsu avanseze pe zi ce trece. Ne tinem de mana si nimeni nu are curajul sa ne spuna nimic. Nu le mai pasa ca sunt om. Daca el a putut sa accepte asta, au facut-o si ei. Inca imi petrec timpul cu Nashi, Levy, Juvia si Wendy. Dorintele lor au devenit si ale mele. 
“As vrea sa am si eu un iubit ca tine, Lu-chan.” spunea Levy dezamagita in urma cu cateva zile. Stiam foarte bine la cine se referea. Doar nu credeti ca am stat cu mainile in san, nu ? M-am dus la Gajeel si l-am facut idiot ca daca nu ar fi fost si-ar fi dat seama de sentimentele ei. Inafara de faptul ca mai avea putin si ma lua la bataie, a decurs foarte bine. A doua zi am aflat o veste buna. In sfarsit erau impreuna. Dar nu m-am oprit aici. Juvia zicea mereu “ Gray-sama o sa fie al Juviei intr-o zi.” si asta chiar incepuse sa ma enerveze. Acel demon nici macar nu o baga in seama. Pe de alta parte, era foarte vizibil ca Lyon chiar o placea. Dar cum sa o conving sa renunte la iubirea vietii sale ? L-am pus pe Natsu sa incerce sa-i scoata ochii lui Gray ca el si Gajeel au iubite si el nu. Doar i-am facut sa se certe inutil. Am pus-o pe Juvia sa-i scrie o scrisoare in care sa-si marturiseasca sentimentele, dar nu stiu nici daca  a citit-o macar. Un tip inabordabil. Imi faci griji pentru Nashi. Din ziua in care toata lumea a aflat ca Sting a muscat-o, parca e o alta persoana. Nu mai pare sa fie cu picioarele pe pamant niciodata. Si oamenii incep sa susoteasca cand ea trece pe hol de parca cine stie ce a facut cu el. Blondul nu a renuntat deloc la rozalie. Voi ati renunta la ciocolata ? Si stiti ce s-a gandit Nashi intr-o zi ? Nu stiu de unde a facut rost de verbina. Cert este ca o avea. Ce voia sa o faca cu ea ? Sa o manance si apoi sa vada cum Sting se tavaleste pe jos de durere. Si credeti ca Nashi o folosea in cantitati mici ? Nu. Voia sa fie sigura ca va invinge. Eu chiar am incercat-o sa o avertizez ca Sting se va razbuna crunt si ca e mai usor sa-i cerem ajutorul lui Natsu, dar nimic. 
De cand sunt aici am inceput sa invat tot felul de lucruri despre aceste creaturi magice. De asemenea, incep sa ma obisnuiesc cu viata asta noua. Orele de lupte mi se par cele mai terifiante. Nu stii cand poti sa pici si cu cine. De exemplu, Levy a avut ghinionul sa trebuiasca sa se lupte cu Mirajane si cred ca asta a durut. As vrea sa o vad pe Minerva mancand bataie. Ar merita-o din plin. Pe de alta parte, ora de experimente este buna si oribila in acelas timp. Sunt in echipa cu Natsu, dar Nashi este cu Sting. Cred ca profesorul ala il favorizeaza pe acel blond. Nu pot sa comentez. Deja cred ca imi poarta pica. 
Tatal meu este plecat in strainatate cu afacerile, iar mama a plecat la niste rude si nu stiu cand se intoarce. Spune ca vrea sa imi dea mai multa libertate. As putea sa-mi fac de cap acasa, dar nu sunt genul. Si in plus, imi petrec majoritatea timpului la Sfantul Vladnik. La ora 17 se termina orele, dar pentru cei care doresc sa invete mai mult, profesorii pot face o ora suplimentara. La 18 se ia cina. Moontown este un oras mic asa ca nimeni nu trebuie sa-si faca griji ca va ajunge tarziu acasa. La ora 21, toti sunt obligati sa plece acasa, fie ca vor, fie ca nu. Majoritatea vampirilor merg sa-si ia un desert nocturn, iar alte creaturi petrec prin discoteca. Desigur, mai sunt si unele care se duc la casele lor care se gandesc ca a doua zi vor avea ore. Eu fac parte din acele persoane. Ar trebui ca parintii sa fie mandrii de mine, nu ? Trebuie sa fac un proiect cu Nashi pentru ora de cultura a religilor. De asta, in seara aceasta voi pierde vremea la scoala pana tarziu. Am sa ma intalnesc cu Nashi la ora 19 la una dintre salile de clasa de la etajul trei. Acolo vom putea munci in liniste. 
Ma tot gandesc cui ii bea Natsu sangele si daca chiar ii place sa faca asta. Poate e chiar o persoana speciala pentru el. Stiu sigur ca nu e de la Sfantul Vladnik, am fi aflat. De la cine bea Natsu sange ? Nu stiu de ce, dar ma simt geloasa pe acea persoana. Oare cum e sa-si infinga un vampir coltii in piele ta fina ? Cum e acea senzatie despre care doar am citit in carti si am vazut in filme ? Nashi o stie. Hm. Ce numar era clasa la care trebuie sa ajung ?
Cand Lucy a intrat in clasa a avut surpriza sa-l gaseasca si pe Sting acolo care nu parea deloc sa fi avut o zi prea buna. Pana la urma, rozalia avusese norocul sa incerce sa-l raneasca si trebuia sa plateasca. Blonda nu stia ce avea sa pateasca prietena ei, dar nu putea sa stea fara sa riposteze.
-Opreste-te ! a strigat Lucy.
In acel moment, el a inceput sa zboare din camera lovindu-se de toti peretii. Asta le-a socat pe cele doua fete prezente. Era o fantoma ceea care facea toate asta ? Nu, Nashi ar fi trebuit sa o vada. Atunci, cine ii facuse asta blondului. El s-a prabusit inconstient la pamant si Nashi parea ingrijorata in privinta lui. Era viu. Dar ce avea sa faca cand se va trezi ?
-Lucy, trebuie sa o stergem de aici. Nu o sa fie prea fericit sa te vada dupa ce a patit. O sa spuna ca ai facut tu ceva. La fel ca data trecuta. Lasa proiectul, il facem la tine acasa maine dimineata. 
Sa o vad pe Nashi ca se teme nu e ceva normal. Ea chiar s-a schimbat si e numai vina tipului care zace pe jos. 

Blood or Love? ~In curs de editare~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum