Destinul nostru e drept in fata
Din perspectiva lui Lucy
Dupa cat am observat pana acum, orele de la Sfantul Vladnik sunt cu adevarat interesante. Micul dejun se ia la ora 7 fix, iar de la 10-11 in fiecare zi este ora de optional. Dupa asta, programul incepe sa difere. Dar mai sunt si unele ore pe care le fac toate clasele fara sa conteze special. Totusi, asta nu se va intampla prea des, slava Domnului. Daca clasa mea are un singur vampir, celelalte nu sunt asa de norocoase. Azi, de la 11-12, am avut istoria universala a fiintelor supranaturale. Nashi nu a venit la ora si nici pe Natsu nu l-am vazut. Dar parca nimeni nu le-a observat lipsa. Nici macar nu se pun absente aici. Unde am ajuns ? De asemenea, am mai aflat ceva interesant. Daca cineva afla ca eu sunt om, voi fi ucisa imediat. Niciun om nu ar trebui sa afle de existenta creaturilor magice pentru ca asta le-ar putea pune in pericol. Oh. Sper ca exista o specie care nu-si poate arata puterile decat in conditii foarte speciale. Nu vreau sa se afle adevarul. Ce ar spune Natsu despre asta ? Levy mi-a spus ca el facea parte din grupul baietilor populari alaturi de Gajeel, Gray, Lyon [demon], Hibiki[vampir], Ren[vampir], Eve[vampir] . Pe partea cealalta, exista si grupul fetelor populare format din Sherry [vampir], Chelia [inger], Jenny[vrajitoare], Kagura[vrajitoare], Milliana[pisica], Erza[vrajitoare], Mirajane[vrajitoare], Lissana[familiar]. Totusi, din cauza unor certuri mici intre ei si acestea s-au despartit : tipi populari[ Natsu, Gajeel, Gray, Lyon] , tipi cool, tipe populare[Kagura, Milliana, Erza, Mirajane, Lissana] si tipe cool. Iar eu acum fac parte din grupul ratatelor. Nu e minunat ? Nici macar Nashi nu a putut schimba asta. A Sfantul Vladnik este intretinut cu banii directorului. Prin urmare, primim mancare pe gratis in orice cantitati vrem. Nu ca as manca eu prea mult. Dupa asta avem o ora de experimente ceea ce inseamna ca am incurcat-o. De obicei, profesorul face grupe de cate doi si de cele mai multe ori ele sunt formate dintr-un baiat si o fata, nu de alta, dar vrea sa le mai dam cateva palme dupa ceafa ca sa se trezeasca. De parca as avea eu curajul sa fac asta. Si acum e perfect. Ora 12 si asta inseamna ca trebuie sa iau masa. Astfel voi da ochii cu toti elevii acestei scoli minunate si printre ei se afla si Sting. Doar nu credeti ca am uitat ca i-am dat una in cap, nu ? Daca afla, sunt ca si moarta. Nu e bine sa te pui intre vampiri si mancarea lor. Asta am invatat-o de la Nashi. Ea a patit-o din cauza ca m-a salvat pe mine ieri.
-Hey, Lucy ! aud vocea rozaliei de langa mine.
-Oh, Nashi, tocmai ma gandeam la tine, ii spun eu zambindu-i.
-Voiai sa imi spui ca ti-ai dat seama ca nu e locul tau langa noi, fetele prostute, nu ?
-Nu e vorba de asta. Nu am sa va parasesc. Si in plus, cine ar vrea sa ma primeasca pe mine ? Apropo, unde ai fost ?
-Nu conteaza. Si daca ti-ai facut griji pentru mine, l-am avut pe Natsu langa mine, raspunde ea destul de rece.
Oh. Nu ma asteptam ca aceasta cantina sa fie chiar asa plina. Se vede foarte bine ca cei slabi trebuie sa se supuna celor puternici. Nu conteaza daca esti in fata la rand, daca vreo specie mai buna vrea sa manance mai repede, trebuie sa te supui. Asta este o nedreptate. Inca un motiv pentru care nu am ce cauta aici. Eu am fost crescuta intr-un alt mediu. Intr-un mediu cu oameni politicosi si care nu voiau sa te muste de gat. Totusi, Sfantul Vladnik asigura elevilor sai o mancare variata. Pot sa mananc un hamburger si nimeni nu se va uita la mine ciudat. Nashi se uita la mine ca la extraterestrii, dar ea nu poate intelege cum este sa ti se restrictioneze ceva. Ea poate face ce vrea, cand vrea. Uite, Levy ne face cu mana. Se pare ca ea cu Juvia si Wendy sunt deja la o masa si ne asteapta.
-Ce faceti, fetelor ? ne-a intrebat ea cand ne-am asezat.
Nashi sta in mijloc, eu in dreapta ei, iar Levy pe partea stanga. La cealalta parte a mesei sunt celelalte doua. Presupun ca asa se aseaza mereu, nu ?
Tocmai au trecut Natsu si Gajeel pe langa noi, iar rozaliul mi-a zambit parca vrand sa ma salute astfel . Mi se pare mie sau Levy a mirosit ceva ? Nashi nu trebuie sa afle ca m-am sarutat cu fratele ei.
-Ce este intre tine si Natsu ? ma intreaba Levy.
-Ce tot spui ? Suntem doar colegi, atata tot, incerc eu sa ma apar.
-Juvia l-a auzit pe Gray-sama cand spunea ca Natsu-san si Lucy s-au sarutat.
Nashi e atat de nervoasa la aflarea acestei noutati incat ma infricoseaza.
-Te-ai sarutat cu Natsu-nii ? ma intreaba ea.
-El m-a sarutat. Nu stiu ce vrea de la mine, dar nu-ti face griji, voi sta departe de el. Ca tot vine vorba de asta, ce face el aici ? incerc eu sa schimb subiectul.
-Crezi ca vampirii nu pot manca si ei ceva normal ? ma intreaba Nashi surprinsa ca pot sa fiu atat de inculta. Oricum, ei isi iau masa inainte sa vina la scoala de pe la vreun om care le atrage interesul. Sau vin aici si se hranesc cu unul dintre ingeri, ingerii sunt foarte darnici, sa stii si tu. De asta o si protejez pe Wendy. Pe de alta parte, unii vampiri au relatii cu vrajitoare si ele le dau din sangele lor. Hm. Totusi, mai sunt si tipi nebuni ca Sting care vor mult mai mult si incearca noi arome mai delicioase.
-Iar Natsu ? o mai intreb eu curioasa.
-Nu stiu ce mananca Natsu-nii, dar el nu se foloseste nici de ingeri si nici de vrajitoare. Si in plus, el nu prea paraseste scoala prea des. Nu l-am intrebat niciodata. Nu ma priveste asta. Sa faca ce vrea atata timp cat asta nu le afecteaza viata prietenelor mele.
-Dar nu schimba subiectul, Lu-chan, imi spune Levy cu un zambet malefic. Stiu foarte bine ca este ceva intre tine si Natsu.Imi cer scuze ca am pus atat de tarziu acest capitol, dar pur si simplu nu vazusem cele 3 pareri si chiar nu ma asteptam ca cineva sa lase un comentariu la aceasta poveste :)) Va multumesc !
CITEȘTI
Blood or Love? ~In curs de editare~
FanficSa darui totul, sa sacrifici totul fara speranta de rasplata; asta inseamna iubire. - Albert Camus Sfantul Vladnik, aici orice creatura isi are locul. Lucy Heartifilia nu stie insa ce cauta in acest loc sinistru. Fiecare clipa ii da fiori. Si totusi...