Victoria e chiar drept inainte
Nimeni nu-si putea da seama cine poate castiga intr-o astfel de confruntare. Amandoi foloseam flacarile si toata lumea stia ca Notio era aproape la fel de rapid ca un vampir.
Lucy tremura gandindu-se la cum fusesera la un pas sa arda de vii din cauza brunetului. Ce putea sa faca Natsu impotriva lui ?
Lupta a inceput, iar in scurt timp ei au realizat ca erau aproximativ egali. Chiar daca foloseau flacarile, adversarul nu ar fi fost ranit asa ca lupta avea sa fie decisa de cine stia sa se bata mai bine. Pana la urma, Natsu fusese antrenat de mic pentru asa ceva, dar si Notio avea destula experienta. Asa ca si-au impartit maini si picioare ceva timp. Dupa o lupta in care fiecare secunda conta, iar in final, Natsu a iesit invingator. Totusi, nu putem nega si ca Notio s-a descurcat foarte bine. Am uitat sa precisez ca uraste sa piarda ? Asa ca nu are cum sa fie de mirare ca a izbucnit in plans. Dorise sa castige ca sa o poata invia pe Aki, pamanteanca pe care o iubise candva, dar ea murise pentru ca el nu fusese acolo sa o protejeze. Natsu i-a intins mana sa se ridice.
-De ce nu ma ucizi ? l-a intrebat Notio.
-Nimeni nu merita o asemenea soarta. Si tu nu te-ai gandit deloc ca poate exista o alta varianta de a o invia pe ea ?
-La ce te referi ?
-Tu nu ai auzit de necromanti, asta e ciudat. Sora mea este si ea unul, ea te-ar putea ajuta cu siguranta.
-De ce imi faci o asemenea oferta ?
-De ce sa nu fiu dragut cu tine ?
-Pentru ca am vrut sa te omor, idiotule.
-Cand s-a intamplat una ca asta ?
-El chiar are o memorie mai proasta decat a unei pisici.
Din perspectiva lui Nishi
A doua zi, Nashi s-a trezit cu un cadou din partea personei mele. De cand fac eu cadouri ? Nu ma intrebati ca nici eu nu stiu.
-O sabie de lemn ? a intrebat Nashi mirata vizibil dezamagita vazand ce primise.
Daca considerati cumva ca nu pot face cadouri calumea, asteptati si o sa vedeti.
Era timpul pentru luptele pe perechi. Ce avea sa se intample ? Vor putea pamanteni sa invinga zeii si sa simta gustul dulce al victoriei ?
Nashi nu isi revenise complet dupa ziua de ieri si mai insistase sa ii dea si sange lui Sting ceea ce putea sa aduca lucruri prea bune.
Destinul a facut ca prima lupta sa aiba loc intre Lucy & Nashi si Loke. Dupa cum stiti, el a fost la Sfantul Vladnik drept un elev obisnuit. Dar defapt era un spion trimis de zei. Lucy se simtea dezamagita ca a avut incredere in el.
In timp ce Loke invatase multe despre ele, Nashi si Lucy nu stiau nimic despre el. Nici macar ce fel de zeu era. Dar aveau sa afle cat de curand.
-Ma bucur sa te vad din nou, Lucy, a spus el zambind.
-Si eu ma bucur ca pe mine nu ma observa nimeni, a zis si Nashi bozumflandu-se.
-Nashi, am un presentiment rau in legatura cu lupta asta.
-Nu stim absolut nimic despre el, dar stie totul despre noi.
-Oh. Eu nu m-am prezentat pana acum. Cred ca ar trebui sa o fac, nu ? Sunt Loke, zeul leu si de asemenea, logodnicul lui Lucy.
Pamantenii erau socati. Natsu fierbea de furie, iar Gajeel si Gray il tineau cu greu, chiar si asa el reusise sa-l loveasca pe Sting din greseala.
CITEȘTI
Blood or Love? ~In curs de editare~
FanfictionSa darui totul, sa sacrifici totul fara speranta de rasplata; asta inseamna iubire. - Albert Camus Sfantul Vladnik, aici orice creatura isi are locul. Lucy Heartifilia nu stie insa ce cauta in acest loc sinistru. Fiecare clipa ii da fiori. Si totusi...