Capitolul 14

465 42 3
                                    

Planul

Lucy P.O.V 
Tot ce vreau in aceasta dimineata este sa ma indop repede cu ceva si sa fac proiectul cu Nashi. Fetele par foarte tacute azi. Defapt, asta este prima zi cand eu imi fac aparitia aici la ora sapte. 
-Lu-chan, am auzit ca te-ai despartit de Natsu.
Nashi s-a inecat cu mancare. Bravo, Levy. Mai e putin si o omori de tot pe biata fata de parca nu-i ajunge ca trebuie sa se lupte cu vampirul acela rau.
-Lucy, te-ai despartit de Natsu-nii ? Dar de ce ?
-Suntem din doua medii total diferite. Am zis ca este mai bine asa. O sa fie bine. Vom trece peste asta.
-Natsu-nii nu cred ca a realizat asta pana acum 
-Nashi, dar ce s-a intamplat cu tine aseara ?
-Am ramas sa il astept pe Sting sa se trezeasca.
-Ce face ? De ce, Nashi ? Mergi singura in gura vampirului ? 
-Nu voiam sa ai probleme din cauza mea. Am vorbit cu el si a inteles.
-Daca i-ai dat niste sange, normal ca a inteles.
-Lu-chan ! imi striga Levy care considera ca am intrecut masura. 
Defapt, poate are dreptate. Sting se foloseste de Nashi. Ar trebui sa fiu mai intelegatoare. Oare mi s-a urcat zeitivitatea la cap ? Nu. Nu pot sa fiu o persoana ca Minerva. Ce comparatie fac si eu ! 
End P.O.V

Sting le spusese prietenilor ei ce era Lucy defapt. Cum sa aiba el habar ca asta o ajuta pe Minerva ? Da. Bruneta era hotarata sa gaseasca o cale sa-i bea sangele si sa devina nemuritoare. Cum sa se gandeasca Sting ca informatia o ajutase pe vrajitoare ?

Lucy P.O.V
-Juvia crede ca vrei sa il furi pe Gray-sama Juviei.
-Ce tot spui acolo, Juvia ? o intreb eu. Vrei sa cad din lac in put ? Nu vreau sa ii fac probleme lui Natsu si de asta m-am despartit de el. 
-Cum ramane cu sentimentele tale ? ma intreaba Nashi care se vede clar ca este impotriva despartirii mele de Natsu. 
-Dar cu ale tale ? Sting te foloseste ca pe o papusa si tu nu faci nimic ca sa opresti asta.
-Lu-chan ! m-a mai strigat o data Levy dandu-si seama ca iar am intrecut masura.
-Nu te priveste ce fac eu cu Sting si ce nu fac, imi reproseaza rozalia. Eu nu te-am intrebat niciodata nimic de tine si de Natsu. Eu doar incercam sa va ajut, dar tie nu iti pasa. 
Ce persoana groaznica am putut sa devin daca am inceput sa ma cert cu Nashi. Suntem prietene si ea doar vrea sa imi ofere sprijinul sau. Azi avem prima ora lupte. Sunt o zeita, dar nu stiu sa-mi controlez puterile. Oare cum am reusit sa o salvez pe Nashi atunci ? As mai putea face asta inca o data ? Trebuie sa-mi accept soarta. 

*Mai tarziu*
Cu totii suntem imbracati corespunzator de parca ne-am duce la razboi. Oricum, Sfantul Vladnik a purtat destule lupte de-a lungul timpului si a castigat mereu. Sper doar ca nimeni sa nu aiba nimic cu bietul Natsu care mi-a baut sangele pentru ca eu l-am obligat. Totusi, am o presimtire rea. Profesorul nostru este iar un motan pe nume Panther Lily. 
-Deci, dupa cum stiti, fiecare elev trebuie sa obtina o nota la aceasta materie. Si nu uitati, nu conteaza daca pierdeti sau castigati, ci modul cum luptati. 
Asa spune mereu, dar cei care pierd nu au primit niciodata vreo nota buna la materia asta. 
-Prima lupta din aceasta zi este : Sting Eucliffe vs. Lucy Heartifilia.
Ce spune motanul ala acolo ? E nebun sau cum ? Cum vrea ca eu sa lupt cu un vampir ? Si mai ales unul pe care l-am dat cu capul de toti peretii ? Ma uraste ! De asta si ranjeste sigur de victorie.
-Bafta ! ii spune Nashi chicotind. 
Ce este cu ea ? Eu sunt cea care are nevoie de noroc, nu el. 
End P.O.V

Lupta incepe. Lucy se ghemuieste speriata intr-un colt al arenei.
-Te rog, nu ma lovi ! spuse ea punandu-mi mainile in cap cand vede ca vampirul se apropie ranjind de ea.
Dar deodata acesta a inceput sa se invarteasca prin aer si a fost izbit de un perete, asta lasandu-l inconstient. Socul spectatorilor era prea mare. Cum de se intamplase una ca asta ? Minerva zambea fericita de ce vazuse. Asta confirma spusele lui Sting. Rogue si Rufus s-au dus sa-l ajute pe Sting sa se ridice. Inainte erau convinsi ca prietenul lor va castiga cu siguranta. Bine ca nu au pariat. Pana si profesorul ramasese cu gura cascata vazand scena. Urmatoarea lupta a fost intre Natsu si Gray. 
-Sting, a spus Minerva, daca vrei sa te razbuni pe acea blondina, ar trebui sa ne aliem. Daca ma ajuti, iti voi da din sangele ei.
-Oh. Nu, multumesc. Imi ajunge sangele lui Nashi. Nu am nevoie de noi probleme pe cap. Nu vreau sa ma alerge zeitatile ca sa ma omoare. Sunt prea tanar si frumos sa ajung deja in iad. Dar tot am sa ma razbun, dar de unul singur. Orice vrei sa faci, te sfatuiesc sa nu o ataci direct, altfel vei pati ca mine. Gaseste o alta modalitate. Si daca reusesti, fa-o sa sufere si din partea mea. Fa-o sa planga si sa ceara indurare.

Lucy P.O.V
Perfect, Lucy ! Acum toata lumea o sa afle ca esti o zeita. Toti or sa vrea sa fie prieteni cu tine. O sa ajungi o mare vedeta in Sfantul Vladnik. Poate chiar Minerva o sa vrea sa ma ia in grupul ei ca are nevoie sa dea niste oameni cu capul de pereti. Nu le voi mai baga in seama pe Nashi si grupul ei. Ce soarta cruda ma asteapta ! De ce nu puteam eu sa raman la scoala de domnisoare si sa am o viata normala ? Acolo doar imi faceam griji ca am teme si ca trebuie sa invat. Dar aici totul e cu mult mai complicat. Sunt cea mai puternica fiinta din academie. Daca as vrea, as putea sa-l bat chiar pe Natsu. Si pe Minerva. Pe ea chiar as vrea sa o chinui nitel. Hm. Nashi cred ca si-a dat seama cine sunt eu defapt dupa ce a vazut modul in care am salvat-o. De asta chicotea cand i-a urat bafta lui Sting. Stia ca voi castiga. 

Ma gandeam sa fac o noua poveste, dar nu stiu daca sa inventez noi personaje sau sa mai fac una cu Sting, Nashi si cei din Fairy Tail. Voi ce ziceti ? [ Stiu ca am mai pus aceasta intrebare si la cealalta poveste, dar poate mai sunt si alti cititori aici.]

Blood or Love? ~In curs de editare~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum