Capitolul 30

335 28 2
                                    

-Vreau doar sa fiu o buna necromanta. Trebuie sa citesc cartea asta. Cat poate sa fie de greu ?

-Vrei sa participi la concurs ?

-Da. Adica... am o dorinta care vreau sa o indeplinesc.

-Si care este aceea de ce nu sunt prea indiscret ?

-Imi vreau familia inapoi.

-Atunci... cred ca te pot ajuta eu. Sa intampla sa stiu cateva lucruri despre necromante. Te voi antrena eu.

-Chiar vrei sa faci asta pentru mine ? Dar de ce ?

-Iti sunt dator. Si tie si lui Natsu. Dar crezi ca te poti descurca ? Vei reusi sa faci fata ?

-Voi face orice pentru visul meu.

Zeref i-a zambit de parca se simtea mandru de ea.

-Pentru inceput, cred ca trebuie sa intarim legatura ta cu Mavis. E vorba doar de antrenament. Si cred ca ai nevoie de mai mult sport. Trebuie sa fii in conditii fizice foarte bune pentru competitie. Nu o sa fie usor. Crezi ca poti face fata ?

-Bineinteles. Voi face tot ce imi spui.

Timpul trecea. Natsu se antrena cu Gray si Gajeel, dar inca nu putea sa-si foloseasca puterile. Sting incerca sa foloseasca ce a invatat pe Rogue, dar fara succes. In schimb, Lucy reusise un control mai bun si chiar reusise sa aprinda o faclie cu puterile sale. Dar cel mai mult se straduia rozalia care era supusa la antrenamente drastice de catre Zeref. Deabia il mai vedea pe Sting. Si asta nu ii prea placea blondului. Totusi, antrenamentul greu daduse roade. Mavis si Nashi aveau o conexiune mai buna, conditia rozaliei se imbunatise. Era timpul pentru urmatorul pas.

-Stii ca poti aduce zombie la viata doar folosindu-ti sangele ? a intrebat-o Zeref.

-Nu inteleg...

-Este vorba despre un fel de vraja pe care o pot face necromanti. Poti convoca zombie din pamant si ii pot controla dupa pofta inimii. Crezi ca poti face asta sau ar fi prea greu ? Si in plus, poate sa fie periculos. Poate ca ei sa nu te asculte. Iar este vorba despre antrenament, dar tu ai avansat destul de mult. 

Nashi reusi sa duca aceasta tehnica la indeplinire, dar ceva neasteptat s-a intamplat. Nu putea controla zombie pe care ii invocase si asta se arata a fi o problema destul de mare tinand cont ca o alesesera ca viitoare victima. Dar ce putea face ea ? Zeref nu voia sa intervina. Ea trebuia sa se descurce de una singura . Daca nu putea sa faca asta cum avea sa reuseasca sa invinga acele creaturi infioratoare ?

-Nu crezi ca esti cam dur cu ea ? l-a intrebat Mavis.

-Ea trebuie sa inteleaga ca daca nu va deveni cu adevarat puternica, nu va putea castiga concursul.

Totusi, Nashi era speriata cu adevarat de ce i se intamplase. Toate incercarile de ai opri au dat gres. De luptat nici nu se putea pune vorba. Era invinsa din start. Iar singura solutie i s-a parut fuga. 

Intre timp, in alta parte a liceului, Natsu, Gray si Gajeel se antrenau de zor. Trebuia cumva ca rozaliul sa invete sa foloseasca focul, nu ? Si elevii primisera cateva zile libere pentru a se putea antrena corespunzator. Dar nici Sting si Rogue nu se lasau mai prejos. Aici ar fi trebuit sa fie mai usor tinand cont ca blondul stia cam ce trebuia sa faca. Cum putea el sa stea linistit cand Nashi avea probleme ? Nu uitati de legatura lor. Asa ca nu este de mirare ca el a aparut atunci cand ea avea cea mai mare nevoie. Ce putea sa faca ea inconjurata de zombie si neavand pe unde scapa ? Desigur, Sting a venit ca un erou pentru ea si i-a invins numaidecat pe atacatori.

-Ti-a fost dor de mine, Nashi ? a intrebat el ranjind stiind ca ei nu se mai vazusera, fata in fata , de cateva zile.

Rozalia i-a zambit fiind bucuroasa sa-l vada. Totusi, lupta nu se terminase. Zombie se reasamblasera singuri si voiau sa porneasca un nou atac. Doar ca, Sting devenise si el o tinta.

Blood or Love? ~In curs de editare~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum