Capitolul 36

225 20 5
                                    

In urma cu zece ani

-Natsu-nii, de ce nu m-ai lasat acolo ? De ce te-ai intors dupa mine ?

-Doar nu voiam sa te las prada strainilor, nu ? Esti sora mea, cum te-as putea abandona ?

-Suntem gemeni, dar tu esti vampir si eu un amarat de om.

-Nu e vina ta pentru asta si ar trebui sa profiti de toate avantajele pe care le ai. Tu nu ai nevoie de sange, nu trebuie sa musti alte persoane de gat pentru a-ti astampara foamea. Si in plus, tu nu vei ajunge in Iad. Esti norocoasa. Zeii ti-au dat o sansa si trebuie sa profiti de ea.


Dupa zece ani

-Ai pierdut, Nashi, i-a spus Minerva apropindu-se amenintator de ea.

Dar in urmatoarea clipa rozalia a lovit-o pe bruneta in burta acesta dansu-se inapoi, dar degeaba, a mai primit un picior in fata si apoi cativa pumni. Minervei nu-i venea sa creada ca inca mai putea lupta. Nashi se ridicase de jos si parea foarte hotarata sa castige.

-Poate ca nu sunt buna de nimic, dar nu am sa renunt sa lupt, nu am sa-mi pierd umanitatea atat de usor. 

Nashi a facut din nou uniunea cu Mavis si a incercat sa o loveasca pe Minerva, dar aceasta s-a ferit. Timpul se scurgea repede, mult prea repede. Cine avea sa castige si cine avea sa piarda ?

„Daca vreau sa castig, ar trebui sa folosesc acea tehnica, dar e prea riscant si nu stiu daca va merge. Dar daca nu voi incerca, ce se va intampla ?"

Mai avea o farama de putere si voia sa-l invoace pe regele zombie chiar daca nu mai facuse asta niciodata pana atunci. Totusi, parea sa fie singura sa sansa. Daca il controla pe el, toti zombie ar fi venit de partea ei. Totusi, altfel, toti ar fi fost in pericol din cauza ei, dar ce mai conta ? Asa ca nu a mai stat pe ganduri. Nashi a actionat repede si dorindu-si atat de tare sa castige, regele zombie i-a ascultat rugaciunea. Spre deosebire de ceilalti, el era mult mai mare si parea foarte inspaimantor. Pana si Elfman a venit sa i se inchine. Nu uitati, era si el un zombie. Lui Mirajane si Lisannei i-au cazut fata cand l-au vazut acolo.

-Daca esti barbat, te vei supune regelui nostru.

Chiar daca Minerva era puternica, nu a putut rezista armatei de zombie care era foarte bine pregatita sa o doboare. Sa spuna mersi ca nu i-au mancat creierul.

Astfel, Minerva a pierdut spre socul spectatorilor si telespectatorilor. Si parca nu a fost indeajuns, un zombie a tuns-o nitel.

-Ce crezi ca faci ? Cine te crezi sa-mi faci mie una ca asta ?

Apoi regele zombie a salutat-o respectuos pe Nashi si a plecat impreuna cu armata sa. Bine, Elfman a ramas la suprafata, normal.

Chiar daca castigase, rozalia parea ca nu se mai putea misca si cine credeti ca a fost primul care a sarit sa o ajute. Sting, bineinteles. Si-ar fi dorit sa o imbratiseze, dar mirosul de sange era mult prea imbatator si il ademenea prea tare ca si restul vampirilor. Totusi, ea avea nevoie de ajutor asa ca a incercat sa se controleze si a luat-o in brate sa o duca la infirmerie.

-De ce ma ajuti, Sting ?

-N-am mai vorbit despre asta, Nashi ? Ar trebui sa faci o baie sau toti vampirii vor sari pe tine.

-Si tu nu poti permite ca altii sa se atinga de hrana ta, nu-i asa ?

-Ti-am mai zis, nu este vorba doar despre asta. Esti foarte slabita, a fost o lupta grea, nu vreau sa patesti ceva.

A asezat-o pe unul dintre paturile din infirmerie si i-a oferit din sangele lui, dar ea nu a fost de acord.

-Nashi, esti slabita, ai pierdut mult sange. Te pot obliga foarte usor, sa stii ?

Asa ca ea a trebuit sa accepte asta chiar daca isi imagina ca el sigur urmareste ceva daca era dragut cu ea.

-De ce ai facut asta, Nashi ? De ce ai vrut atat de mult sa castigi ? Ce vrei tu defapt ?

-Niciodata nu am avut o familie cu adevarat si eu chiar doresc sa o cunosc si sa stiu de ce m-a abandonat.

-De ce nu mi-ai spus asta pana acum ?

-Pentru ca toata lumea a crezut ca eu imi urasc parintii si nu vreau sa-i vad niciodata, dar ei imi lipsesc, imi lipsesc cu adevarat.

*plange*

-Nu-ti face griji, Nashi, ii spune acesta stergandu-i lacrimile. Voi castiga concursul pentru tine.


Din perspectiva lui Nishi

Coincidenta face ca urmatoarea lupta sa fie chiar pentru Sting. Cu cine credeti ca avea sa se confrunte ? Yuki, originalul Yuki, fratele lui Notio, tipul blond cu ochii rosii. Va amintiti de el ? In comparatie cu Notio care era zeul focului, Yuki era zeul ghetii. Asta ar trebui sa fie ciudat, nu ? Si sa nu uitam ca erau firi complet opuse. Totusi, fiind gemeni, puterile lor trebuiau sa fie egale, nu-i asa ?

Yuki era o persoana mult prea calma, fapt ce avea sa-l enerveze pe Sting. Insa blondul trebuia sa castige pentru Nashi si pentru persoana sa, bineinteles. Si in plus, pana la urma, Yuki era un om prea bun ca sa raneasca pe cineva. Asa ca nu va puteti mira ca Sting a castigat confruntarea. 

Notio mai avea putin si il lua la bataie daca zeita dragostei nu l-ar fi tinut. I-a spus ca nu e in stare de nimic si ca va demonstra ca el este mult mai puternic.

Urmatoarea lupta avea sa aiba loc intre Natsu si Notio. Ei aveau ceva lucruri de regrat de data trecuta. Fiecare avea un vis. Fiecare lupta pentru ceva. Fiecare voia sa castige. Doar unul insa avea sa poata simti gustul dulce al victoriei. Toti luptasera din greu pana atunci si baietii buni invinsesera mereu. Ma rog, Sting e exceptia care confirma regula. 

Cum putea Natsu sa piarda ? Dar se lupta cu un zeu, un zeu adevarat, un zeu rau, afemeiat, pervers, viclean, fotbalistic si...

Publicul : Gata ! Am inteles !

Si eu care credeam ca nu sunteti lamuriti prea bine in legatura cu persoana sa. Natsu era un vampir, un vampir care putea sa foloseasca focul, dar ce sanse avea impotriva unui zeu ? Sting invinsese ca pentru ca Yuki era un zeu prea bun ca sa raneasca prea tare pe cineva. In schimb, Notio era un sadic si toata lumea stia cel mai bine asta. 

-Ma bucur ca o sa termin cu tine azi, a spus Notio cu ranjetul sau demonic.

-Deja ma simt inflacarat !

-Te voi ucide, Natsu Dragneel, si voi primi cu siguranta o medalie pentru asta.


Hey. Chiar nu ma asteptam sa aduc mai repede acest capitol. Multumesc pentru voturi.

Ce credeti ca s-a intamplat cu familia lui Natsu si a lui Nashi ? De ce au fost ei abandonati ?

Blood or Love? ~In curs de editare~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum