Capitolul 24

384 39 2
                                    

Lucy P.O.V

M-am saturat. M-am saturat de fitele ei. De ce trebuie sa se intample mereu ceva ? De ce nu poate viata mea sa fie frumoasa ? Ce s-a intamplat ? Nu, nu m-am certat cu Natsu. Ceea ce s-a intamplat intre noi aseara… Ce conteaza asta ? Nimeni nu va stii despre asta. Bine, doar zeii. Cred ca au murit de ciuda cand au vazut ce faceam. Dar nu asta e problema mea. Nashi. Acea fetita nu mai gandeste deloc limpede. Sting i-a spalat creierul. Cum a indraznit sa fure mancare de la cantina pentru el ? Spre ghinionul ei, Minerva a prins-o si i-a reprosat asta, cu rautatea sa obisnuita. A trebuit sa o scap de ea sau cine stie ce se putea intampla. 

-Nashi, ce-a fost in capul tau ? De ce continui sa te vezi cu Sting chiar daca stii foarte bine ce a facut ? am intrebat-o eu.

-Ce iti pasa tie ce fac eu ?

-Nashi, sunt prietena ta si vreau sa te ajut. Locul tau nu este langa Sting.

-De unde stii tu unde este locul meu ? Acum ca esti prietena lui Natsu, crezi ca imi poti da lectii sau cum ? Eu fac doar ce vreau ! Sa-ti intre  asta bine  in cap, daca vrei sa mai stai pe aici !
Va vine sa credeti ca ma ameninta ? Si chiar s-a dus sa manance cu Sherry si celelalte fete cool.

-Nu-mi vine sa cred, le-am spus eu prietenelor mele infingand furculita in salata.

-Sherry stie ca Nashi o sa fie vampir si vrea sa se puna bine cu ea, m-a informat Levy. Si ai grija cu furculita aia sau Natsu o sa creada ca vrei sa-l omori.

-Baieti, vreti sa vedeti cum mananc cartofi cu nasu ? isi intreba Natsu prietenii.

-Ochii inflacarati, maturizeaza-te ! Nu mai esti un copil.

-Salamander e mai tacanit ca niciodata. Ce-ai baut aseara ?

-Ce va pasa voua ? V-am intrebat eu ce ati facut aseara ?

-Daca spui asta, inseamna ca ai facut ceva, a ajuns la concluzia asta Gray.

-Salamander, pe cine ai jefuit aseara ?

-De ce as jefui pe cineva, idiotule ?

Am oftat. Cum pot sa am un astfel de iubit ? Ma bucur ca nu mi-a dat din sangele lui. Oricum, lui i se pare ca a pacatuit destul. 

-Lu-chan, tu iar vrei sa te desparti de Natsu ? Ce vei face daca va casatoriti ? O sa divortati si o sa va impacati ca aia de la televizor ?

-Deabia ne-am impacat si daca ma despart de Natsu, nu o sa fie bine. Deja am pacatuit cu el.

-Ce-ai facut cu Natsu aseara ? a intrebat Levy care avea o privire care arata clar ca se gandeste la ceva pervers.
Am rosit. Cum puteam sa-i spun asta ?

-Hey, nu trebuie sa vorbim despre asta acum, am incercat sa schimb subiectul. Trebuie sa ii redau memoria lui Nashi cat mai repede, dar ea trebuie sa-si doreasca asta.

-Lasa pe mine, Lu-chan. Tu doar stai aproape de mine si vei vedea. 
Nu ma intelegeti gresit, am incredere in ea, dar cum poate sa reuseasca ceea ce eu nu pot ? Oh. Nashi este si suparata pe mine pentru ca nu sustin relatia ei cu Sting, dar eu am dreptate. Este un escroc sentimental. Se gandeste doar la persoana lui. Sper sa nu il mai vad pe aici. 

-Elevi, a inceput Laxus care se catarase pe o masa si batea din palme ca sa fie auzit, directorul m-a rugat sa va anunt ca zilele astea vom avea inspectie. O zi buna !

-I-inspectie ? intreb eu speriata.

-Lu-chan, nu ai de ce sa iti faci griji. Trebuie doar sa asculti de profesori si sa te prefaci ca esti prietena cu toti. Sa para ca suntem scoala preferata. Si nu avem voie sa ne folosim puterile, iar vampirii nu pot sa mai muste pe nimeni in interiorul scolii. Minerva o sa fie draguta cu tine. Sa nu te miri de ce. Oh. Dar Nashi nu stie despre asta. Cine stie ce poata sa faca ? Acum am un plan. Ii voi spune ca daca nu isi recapata memoria, inspectorul o sa vada asta si o va inchide in spital, singura, fara Sting, fara Natsu, fara nimeni.

-Asta m-ar speria pana si pe mine. 

-Lu-chan, este si normal. Ca tot vine vorba de speriat, stii cum a inceput Sting sa se teama cu adevarat de Nashi ? De obicei, vampirii sunt invinsi de foarte putine persoane si printre ei nu se pot numara specile slabe. Totusi, intr-o zi, destinul a decis ca Nashi si Sting sa se confrunte pe campul de lupta. In timp ce Minerva si ceilati erau siguri de victoria lui, iar noi aveam in minte tot felul de scenarii oribile, Nashi era foarte sigura pe ea. Eu credeam ca s-a tacanit de frica. In schimb, Sting era in culmea fericirii. 

-Juvia isi aminteste foarte bine acel moment.

-Si eu care credeam ca te holbai la Gray, a spus Levy ceea ce a cam suparat-o pe Juvia. 

-Nashi chiar a reusit sa-l infranga ? intreb eu socata. Dar cum ? Eu credeam ca sunt singura persoana care am facut-o.

-L-a lovit in zona sensibila, spune Levy ranjind. Cred ca nu au trecut nici 30 de secunde. De atunci, numai fetele sa lupta cu Nashi. Oricum, Sting s-a facut de ras, din nou. Dar nu a renuntat, dar si-a luat-o de fiecare data.

-Oh. Cred ca a fost chinuitor pentru el. Dar Nashi a mai castigat vreo lupta de atunci ?
Privirea lui Levy ma face sa constat ca nu. Oare ce note are rozalia la materia asta ? Nu am vazut-o sa lupte de cand am aparut eu pe aici. Imi pare rau pentru ea. O sa ajut sa-si recapete memoria si totul o sa fie bine. Sting o sa ramana singur. Ar trebui sa-mi fie mila de el, stiu asta. Nashi l-a facut de ras de prea multe ori chiar daca poate ca ea l-a placut mereu. Totusi, ma intreb ce este cu aceasta inspectie. Sa fie ceva cu adevarat normal pe aici sau trebuie sa-mi fac griji pentru asta ? Orice s-ar intampla, am prieteni care sa-mi fie alaturi si cel mai important, il am pe Natsu. 

Eu doar sunt aici sa va amintesc ca orice parere conteaza  :)) Apropo, multumesc pentru voturi ^^

Blood or Love? ~In curs de editare~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum