Viitorul suna rau
Lucy P.O.V
Am decis sa raman la Sfantul Vladnik. Nu pot sa ma despart de Natsu. Simt ceva pentru el si nu pot nega asta. Si nu pot sa o abandonez pe Nashi. Are nevoie de mine in aceste momente grele. Poate ca Natsu are dreptate. Trebuie sa fie un motiv pentru care am ajuns aici. Poate ca sunt si eu o creatura magica si nu am realizat asta pana acum. Ce gluma buna ! Oh. Iar acum facem experimente si cand ma gandesc ca o sa trebuiasca sa-i vad iar mutra Minervei, as vrea sa nu ma duc. Dar o voi proteja pe Nashi. O sa fiu alaturi de ea. Trebuia sa il rog pe Natsu sa ma conduca la laborator . Si in plus, cu cine o sa fac eu echipa ?
*poc*
De cine pot sa ma ciocnesc ? Nu era absolut nimeni pe aici. Hm. Stai… asta e o pisica. O pisica imbracata as putea sa spun. Asta e o vesta ?
-Domnisoara, tu nu vezi pe unde mergi ?
-Tu cine mai esti ? il intreb eu uitand sa fiu respectuoasa.
-Sunt Lector, profesorul tau de experimente !
-Ah. Ma scuzati, domnule profesor. Sunt noua pe aici si nu sunt obisnuita cu pisici vorbitoare.
El mi-a facut semn sa intru in casa si sa incetez cu scuzele penibile. M-am ars. Dar faptul ca un motan e profesor demonstreaza ca e cineva mai slab ca mine aici. Este !
-Hey, Lucy, spune Natsu, hai sa faci echipa cu mine.
Ce e in capul vampirului asta ? Vrea sa afle toata lumea ca suntem oarecum impreuna si cum ramane cu Nashi ?
-Oh. Biata de tine, Nashi !i-a spus Sting rozaliei. Natsu-san te-a parasit. Asta inseamna ca va trebui sa faci echipa cu mine, a continuat acesta ranjind si apucand-o de mijloc.
Nu pot sa sa permit una ca asta. Nashi nu merita asta.
-Natsu, cum ramane cu sora ta ?
-Se descurca ea. Suntem intr-o ora, Sting nu ii va face rau. In plus, el ii vrea doar sangele.
Cum poate Natsu sa fie atat de rece ? E vorba de sora lui. Sting s-a aplecat deasupra lui Nashi si ii sopteste ceva la ureche.
-Oare ce s-ar intampla daca am combina sangele nostru, Nashi-chan ? Oh. Stai… tu esti dovada vie a acestui lucru, nu ? o intreaba el ranjind seducator.
Nu pot sa ma uit cum Nashi este chinuita de acel vampir. Nu e corect. Levy face echipa cu Gajeel, Juvia cu Gray. De ce Nashi nu poate sa aiba pe cineva ca ei ? Oh. Ce cauta Laxus aici ?
-Nashi Dragneel e chemata pana jos, spune el tinand o hartie in mana.
Rasufla usurata. Sting e nervos.
-Tu ai planuit asta, nu ? o intreaba el. Nu vei scapa de mine !
-Pot sa ma duc pana la toaleta ? intreb eu profesorul cu gandul sa o urmez pe Nashi.
-Stai… m-a oprit Natsu. Daca pleci si tu, eu o sa trebuiasca sa fac echipa cu Sting.
-Descurca-te !
De ce isi face el atatea griji ? Si unde o sa mearga Nashi ? Cum de a aparut asta tocmai la momentul potrivit ?
-Unde mergi ? o intreb.
-La Nishi-chan, imi raspunde ea.
-Cine e Nishi-chan ?
End P.O.VPivnita Sfantul Vladnik ascunde multe secrete. Si printre care si un loc unde fiintele supranaturale vin sa-si afle viitorul la numai 2000 de yeni. O nimica toata, nu credeti ? Iar partea buna este ca poti avea parte o reducere, doar daca vrea Nishi-chan. Si Nishi-chan nu prea vrea asta.
-O prezicatoare, i-a raspuns Nashi simplu. I-a facut reducere lui Natsu-nii cand s-a dus la ea. I-a prezis ca va intalni o fata speciala si ca va trece prin multe greutati din cauza ei. Si uit-o aici.
-Si de ce te-a chemat ?
-Hm. Cred ca stie ca ii voi aduce un nou client daca vin, adica pe tine. Unii spun ca are pile printre zeitati de stie tot ce se intampla. Dar asta nu e treaba noastra.
Lucy isi imagina ca persoana aceea trebuie sa fie foarte in varsta si a fost mirata sa constate ca Nishi-chan era mai tanara decat ea. Citea o carte de parca nici nu stia ca cele doua isi vor face aparitia.
-Ar trebui sa te bucuri ca te-am salvat, Nashi, a spus ea nelasand cartea din mana. Necromantii sunt niste persoane interesante, dar pacat ca unii dintre ei nu pot sa-si controleze puterile. Foarte pacat.
-Faci referire la mine ?
-Ce tot spui ? Eu ziceam de fata din cartea asta. Si o sa-mi spui cine este prietena ta ?
-Stii foarte bine cine este.
-Si ea de ce e aici daca eu te-am chemat doar pe tine ? Vrea sa-i prezic viitorul ? Dar daca nu vrea, nu vrea, eu nu pot sa o oblig.
-Da, vrea, a raspuns Nashi simplu incercand sa o opreasca pe Lucy sa mai zica ceva.
A lasat cartea jos incat sa i se vada doar ochii.
-Lucy Heartfilia. Ar trebui sa fiu onorata sa o am aici ? Nu conteaza. De cand a venit aici a inceput sa agite apele. Si i-a suparat pe Sting si Minerva. Dar asta nu e la fel de rau cu ce va urma. Prietenii tai vor avea probleme si o sa fie numai vina ta. Si asta doar pentru ca vei realiza adevarul. Vei afla de ce esti acum in Sfantul Vladnik. Va trebui sa fii curajoasa ca totul sa fie bine. Trebuie sa-ti ajuti prietenii. Trebuie sa-i ajuti chiar si pe cei pe care ii urasti pentru ca din cauza ta toti vor suferi. Ai grija la razbunarea lor ! Nashi, tu nu vrei sa iti prezic ceva ?
-Nu, multumesc, a spus rozalia intinzandu-i niste bacnote.
-Nu vrei ceva despre parintii tai ?
-Nu vreau sa aud de ei atat timp cat m-au abandonat.
-Ce pacat ! Chiar cand isi vor face aparitia si ei in viata ta, hi, hi, hi.
Nashi nu a mai zis nimic. Pur si simplu a luat-o pe Lucy si au plecat. Blonda incepea sa inteleaga care era motivul pentru care ura vampirii. Considera ca daca parintii sai nu ar fi fost vampiri, nu ar fi abandonat-o. Chiar daca nu arata, in interior asta o chinuia pe Nashi. Lucy stia asta foarte bine. Ar fi vrut sa o ajute, dar nu isi dadea seama ce ar putea sa faca pentru ea.
CITEȘTI
Blood or Love? ~In curs de editare~
FanficSa darui totul, sa sacrifici totul fara speranta de rasplata; asta inseamna iubire. - Albert Camus Sfantul Vladnik, aici orice creatura isi are locul. Lucy Heartifilia nu stie insa ce cauta in acest loc sinistru. Fiecare clipa ii da fiori. Si totusi...