Lupta incepe
Lucy P.O.V
-Dar intre tine si acel varcolac ce e ? o intreb eu vrand sa contraatac.
-Suntem doar prieteni. El a fost singurul care mi-a intins o mana de ajutor cand aveam nevoie. Chiar daca a vrut sa ma ucida candva. Pe atunci nu era la Sfantul Vladnik. Pe atunci era un proscris. Si Juvia la fel. Dar oricine se pune cu liceul nostru, plateste pentru asta. Natsu a reusit sa-l infranga. Apoi el s-a alaturat academiei noastre impreuna cu Juvia.
-Cand Juvia a fost batuta de catre Gray-sama si-a dat seama ca viata ei trebuita traita alaturi de el. El nu a omorat-o pe Juvia si i-a intins o mana plina de bunatate. Juvia a fost asa fericita.
-Lu-chan, stii foarte bine ca Minerva si grupul ei au fost mereu pusi pe rele. Nu stiu care dintre ei mi-a pus piedica, dar am cazut si toti cei care erau prin jur au inceput sa rada de mine. Atunci vrajitoarea aia mi-a spus ca locul meu e acolo jos si ca niciodata nu voi reusi sa ajung la inaltimea ei. Si in plus, Sting mi-a spus “Zano, ai grija sa nu ramana nicio pata pe jos. “ Iar atunci nu era Nashi sa ma ajute. Credeam ca voi muri acolo de rusine, dar a aparut Gajeel : “Ce naiba se intampla aici si de radeti aici, idiotilor ? Iar tu, ridica-te de acolo ! Ii lasi pe astia sa faca ce vor cu tine ? “ Poate ca s-ar fi luat si de el daca nu ar fi marait un pic la ei. El mi-a intins mana sa ma ridic si asta chiar a insemnat mult pentru mine. Nu si-a cerut scuze pentru ca mai avea putin si m-ar fi omorat candva, dar eu tot l-am iertat. Si chiar daca mi-ar placea de el, eu nu am nicio sansa ca el sa aiba aceleasi sentimente pentru mine. Sunt doar o zana si el un varcolac. Natura nu ne vrea impreuna.
-Hey, incepe Nashi, ar trebui sa fii optimista ca Juvia. De asta ai tu nevoie de ajutorul meu.
-Juvia l-a iubit pe Gray-sama din prima clipa in care l-a vazut. Gray-sama o sa fie al Juviei intr-o zi.
-Oricum, a inceput Nashi, de-a lungul timpului, au fost tot feluri de lupte prin zona asta. De exemplu, Natsu a reusit sa-i bata pe Sting si Rogue de unul singur.
-Hey, intervine Levy, asta s-a intamplat doar pentru ca i-a pus piedica lui Gajeel cand au inceput sa se certe.
Oh. Chiar mi-am gasit vampirul minunat sa ma protejeze. Daca Natsu l-a batut pe Sting, nu ar vrea el cumva sa-si ia revansa pentru asta ? Poate de asta i-a baut sangele lui Nashi ca sa castige.
-De asemenea, Natsu-nii si Gajeel au facut echipa atunci cand Laxus a vrut sa-l dea jos pe director. El isi dorea o scoala numai cu cele mai puternice creaturi si asta inseamna ca noi am fi zburat de aici. Dar ei au reusit sa-l infranga, iar Laxus a realizat si el greseala sa. A fost suspendat un pic, dar a revenit si nu ne mai facem griji in legatura cu el.
Aflu din ce in ce mai multe informatii despre Natsu si imi dau seama ca el ar fi cel mai potrivit sa ma protejeze de toate aceste creaturi inspaimantatoare din Sfantul Vladnik. Oare pot sa am sentimente cu adevarat pentru el ? De unde stiu eu ca nu vrea doar sa ma atraga spre el ca sa ma poata musca ? As putea eu sa ma incredere intr-un vampir ? Si de ma uit la el cum rade cu prietenii sai si imi vine sa rosesc ? Imi place asa de mult zambetul lui. Face parte din latura sa umana. Asta este unul dintre lucrurile care m-au atras imediat la el. La inceput am zis ca este un tip rau, credeam ca nu pot scapa de el, dar m-am inselat. Doar a vrut sa ma sperie. Si chiar de atunci mi-a spus ca ii plac fetele ca mine. Dar in ce fel ? De ce trebuie eu sa fiu atrasa tocmai de un vampir dintre toate creaturile de pe pamant ?
-Nashi, S.O.S, i-a soptit Levy, Minerva vine incoace si are un zambet malefic, vrea sa ne faca de ras.
End P.O.V
La masa baietilor populari, Gray mirosea conflictul care va avea loc.
-Natsu, de cand nu a mai fost o bataie pe la Sfantul Vladnik ? Te simti inflacarat ?
-Salamander, sa nu cumva sa te duci fara mine acolo ca te bat. Nu am uitat inca ca mi-ai pus piedica atunci.
-Despre ce vorbesti ? a intrebat Natsu care nu prea avea o memorie prea buna.
Sting si restul grupului de tipi rai au ramas la masa asteptand ca Minerva sa arunce scanteia. In mod normal, blondul nu ar fi lasat-o pe vrajitoare sa faca asta, dar se simtea atat de nervoasa pe Nashi incat nimeni si nimic nu putea sa o opreasca.
-Nashi, ce mai faci draga mea ? a inceput Minerva cu un glas dulce.
-Ce vrei, Minerva ? Spune repede si cara-te de aici !
-Si eu care voiam sa par draguta ! Dar ce s-a intamplat cu tine, Nashi ? Nu ti-a placut cum te-a muscat Sting ?
Si bomba a fost aruncata. Gray il tinea pe Natsu cu greu sa nu se duca sa o ia la bataie pe vrajitoare. Inca nu parea sa fie momentul pentru asta. Totusi, ea ii facuse de ras sora si trebuia sa plateasca pentru asta.
-N-ai auzit, Nashi ? Nu ti-a placut cum te-a muscat Sting ? Sau ti-a luat prea mult sange ?
Toata lumea se uita la scandalul care era pe cale sa izbucneasca. Susoteau intre ei fara sa le pese cine ii vedea. Lucy nu putea suporta asta. Asa ca a intervenit asta.
-Lasa-o pe Nashi in pace !
Dar nu a fost o ideie buna. Zambetul Minervei a disparut, iar privirea ei s-a intors spre ea.
-Tu cine se presupune ca esti ? Tipa cea noua ? Oh. Cu siguranta da daca au reusit sa te ia de partea lor aceste ratate.
-Nu sunt niste ratate ! Sunt prietenele mele !
Lucy se ridicase in picioare si era gata sa se ia la bataie cu Minerva ca sa o apere pe Nashi. In schimb, rozalia ii spunea sa inceteze.
CITEȘTI
Blood or Love? ~In curs de editare~
FanfictionSa darui totul, sa sacrifici totul fara speranta de rasplata; asta inseamna iubire. - Albert Camus Sfantul Vladnik, aici orice creatura isi are locul. Lucy Heartifilia nu stie insa ce cauta in acest loc sinistru. Fiecare clipa ii da fiori. Si totusi...