Lectia de necromantie
Lucy P.O.V
Ceea ce s-a intamplat intre mine si Natsu, nu conteaza, trebuie sa ignor asta si sa ma prefac ca totul e normal. Ziua la Sf. Vladnik incepe cu ora de optional. Ce inseamna asta ? Fiecare specie poate sa-si imbunatateasca puterile intr-o clasa speciala. De asemenea, poti sa mergi si la orele altora pentru a invata mai multe despre celelalte creaturi supranaturale. Cei mai multi aleg sa mearga sa-i vada pe vampiri. Ce poate sa fie in capul lor ? Personal, eu am ales sa vad cum se descurca Nashi. Mi se pare cea mai sigura ora pentru mine. Si Levy, Juvia si Wendy sunt de acord cu mine. Si in plus, am auzit ca ele sunt prietene cu ea. Din ce mi-a spus Levy, Nashi pare sa nu se teama de nimic. Se cearta cu oricine incearca sa-i faca rau altcuiva. Si nimeni nu atinsese nici macar cu un deget, pana atunci. De-a lungul timpului, Nashi niciodata nu a lipsit de la ora sa. Vrea sa-si inteleaga puterile pe deplin si sa fie o buna necromanta. Nu isi doreste sa depinda de Natsu. Levy mi-a spus ca ea uraste vampirii, dar nu inteleg care sa fie motivul. Pana la urma, familia ei este formata din vampiri, nu ? Oh. Scoala asta trebuie sa fie plina de mistere. Levy mi-a spus ca trebuie sa ma feresc de vampiri, demoni si de Minerva daca nu vreau sa ma bag in probleme fara rost. Astazi o sa am parte de o sedinta de spiritsm. Da. Nashi o sa incerce sa invoce o fantoma. Dar este ceva ciudat aici. Se ce suntem supravegheati de un vampir ? Daca vrea sa ne muste ? Nashi m-a asigurat ca o sa fie bine. E un profesor, nu ne va face rau. Numele sau este Laxus Dreyar, nepotul directorului. Si se presupune ca rozalia trebuie sa primeasca nota pentru ceea ce va face. Cum poate un vampir sa faca asta ? Poate sa-i spuna: “Da-mi niste sange si vei primi nota maxima.”
Eu cred in ea. Trebuie sa ne prindem de mana in jurul unui cerc, sa inchidem ochii si sa ne concentram, iar in mijloc este Nashi care incearca sa invoce spiritul. Se presupune ca a mai facut asta si inainte, dar fara succes.
Eu ma gandesc doar la Natsu si la ce s-a intamplat intre noi cand ne-am intalnit. Dar trebuie sa mi-l scot din cap pentru Nashi. Nu poate sa faca asta si fara mine ?
Ma simt bantuita de acel moment. Atunci cand buzele mele si ale lui Natsu s-a lipit intr-un sarut atat de perfect, iar apoi limba lui a inceput sa-mi exploreze pana si cele mai ascunse locuri ale gurii. Atunci am simt ca vreau mai mult. Am inceput sa ne sarutam si cu mai multa ardoare. Nu mai imi pasa ca era un vampir si trebuia sa-mi fie frica de el. Ma simteam atrasa de el si nu puteam sa explic asta. Oare ce simtea el ? Voia doar sa ma atraga doar ca pe o prada ? Dar atunci parea ca nu era totul numai un joc. Totul arata atat de real. Nu se poate sa fi fost doar o iluzie, nu ? Atunci am avut aceleasi sentimente unul fata de celalalt . Si poate ca am fi continuat daca Gray nu si-ar fi facut aparitia. Nici pantalonii nu ii mai avea pe el acel demon sexy. Natsu spumega de furie, iar Gray era socat de ceea ce vazuse. I-am lasat sa se bata linistiti si am luat-o la sanatoasa in cautarea lui Wendy.
Nu stiu ce simt cu adevarat pentru Natsu. El este un vampir. Nu pot iubi o asemenea creatura ? Oare Nashi ar putea ? Oh. Am uitat complet de ce trebuia sa fac. Se pare ca invocarea s-a terminat. Oare ce s-a intamplat ? E timpul sa vad singura asta.
-O f-fantoma ! tip eu speriata.
-Lucy, dar ce credeai ca faceam aici ? m-a intrebat Nashi care era fata in fata cu spiritul. Ne facem manichiura sau cum ?
-Eu sunt Mavis, se prezinta musafira noastra. Eu am fondat aceasta scoala.
Da. Eu am observat mai greu ca era vorba despre o fata.
-Oh, Nashi, a inceput Levy, tu chiar ai reusit sa aduci pe cineva cu adevarat puternic aici.
-Despre ce vorbesti ? a intrebat rozalia.
-M-am documentat si stiu sigur ca ea este o vrajitoare. Buna, desigur.
-Uite, Lucy, asta o sa fie o lectie pentru tine, mi-a spus Nashi. Fantomele sunt de doua tipuri : bunuri si rele. Ele pot poseda doar necromanti asa ca daca ne intalnim cu un spirit rau, este aproape imposibil sa scapam.
-Si cum de nu ti-e frica ca ea te va poseda ? o intreb eu.
-Daca ar fi vrut, ar fi facut-o deja. Pe de alta parte, si demonii pot poseda, doar ca ei sunt mai avantajati. Singurele specii pe care nu le pot poseda sunt vampirii si zeii.
-Si atunci cum de nu va temeti sa aveti demoni in scoala ?
-E foarte simplu. Ei ii pot poseda doar pe cei care au ura in sufletul lor. Pe de alta parte, Minerva e atat de rea, incat si demonii fug de ea, ma informa Nashi chicotind.
-Juvia ar vrea ca Gray-sama sa o posede pe ea, spune Juvia visatoare.
-Tu vrei sa te posede in alt fel, ii spune Nashi razand.
End P.O.V
*Ora pentru vampiri*
Sting si Rogue duc o lupta de antrenament, dar ceva pare sa il enerveze pe blond.
-Nashi a indraznit sa aiba ganduri perverse cu altcineva inafara de mine !
-Si de ce iti pasa asa de mult ? Esti gelos cumva ? il intreba Rogue.
-Cum de esti interesat de asta ? Acum ca am impartit sange, avem o conexiune, pot sa ii citesc gandurile cand vreau si cand nu vreau. Asta o sa ma ajute sa ma asigur ca nimeni nu se va atinge de ea.
Lucy P.O.V
-Chiar este Minerva atat de rea ? intreb eu.
-Nu vrei sa o intalnesti, spune Levy. Se ia de oricine i se pare ca poate sa fie calcat in picioare. Nashi a fost singura care a fost in stare sa se puna cu ea. Si asta a enervat-o la culme, iti spun. Ea impreuna cu Sting, Rogue, Rufus si Orga fac grupul tipilor rai din liceu. Daca stai departe de ei, sunt sanse mari sa absolvi. Dar daca il superi chiar si pe unul dintre ei, nu o sa fie de bine. Nashi se pricepe la asta si uite ce a patit. Daca ceilalti vor afla, toata lumea va rade de ea si nu va mai conta ca ea este sora lui Natsu. Sting nu e timpul care sa strige asta in gura mare doar daca il enerveaza cineva.
CITEȘTI
Blood or Love? ~In curs de editare~
FanficSa darui totul, sa sacrifici totul fara speranta de rasplata; asta inseamna iubire. - Albert Camus Sfantul Vladnik, aici orice creatura isi are locul. Lucy Heartifilia nu stie insa ce cauta in acest loc sinistru. Fiecare clipa ii da fiori. Si totusi...