Cursa imposibila
-Dar ce facem cu zombie ? a intrebat Gray. Am incercat sa-i si inghetam, dar au trecut pana si prin acea tehnica.
-Poate as putea incerca sa-i controlez, a incercat sa spuna Nashi.
-Nu ! Nu te las sa faci asta ! Nu vreau sa imi pierd printesa vampir.
-Sau am putea sa le dam foc, a sugerat Levy.
-Natsu ! au zis toti in cor.
Bingo. Cam tarziu oameni buni, dar va iert. Dar stiau ei unde putea sa fie Natsu atunci ? Pierdusera de mult notiunea timpului. Asa ca s-au impartit in 3 perechi si au pornit sa-i caute. Este evident care sunt acestea, nu ?
Interesant era faptul ca aparusera mai multi zombie si se cam raspandisera cam prin toata scoala. Sa dam vina pe Zeref ? Evident.
Asa ca toata lumea fugea de zombie si nimeni nu banuia de unde aparusera. Natsu o luase pe Lucy in brate si se ascunsesera in baia baietilor. Nu intrebati.
-De unde pot sa vina ei, Natsu ? l-a intrebat Lucy. Atatia zombie... asta e prea ciudat. Nici macar un necromant nu ar putea aduce atatia.
-Nu-ti face griji, Lucy, te voi apara, orice ar fi.
In urmatoarea clipa, Sting si Nashi intra si ei in baie, blondul tinand usa din cauza acelor creaturi care ii urmarisera pana acolo.
-Natsu-nii, te-am gasit ! a spus Nashi fericita sarindu-i in brate.
-Putin ajutor... a spus Sting care deabia mai putea tine usa.
-Nashi, ce e cu acest zombie ? a intrebat-o Lucy.
-E vina mea, a recunoscut rozalia incepand sa planga.
Sting s-ar fi dus sa o consoleze, dar avea alta problema. Chiar daca Natsu incercase sa-l ajute, zombie erau prea multi. Trebuiau sa faca ceva.
-Ma voi lupta eu cu ei, a spus rozaliul. Voi fugiti...
-Dar Natsu... a incercat sa spuna Lucy.
-E un vampir, se va descurca, a intrerupt-o Sting.
Totusi, blonda nu era prea sigura, dar nimic nu il putea impiedica pe Natsu sa lupte contra celor care incercau sa-i atace sora. Ea ii fusese alaturi mereu si i-ar fi intins o mana de ajutor daca ar fi avut nevoie. Pe de alta parte, atunci cand ea fusese aproape de moarte, el nu stiuse pe cine sa aleaga, iar daca Sting nu ar fi salvat-o, ceva rau s-ar fi intamplat. Regretase mereu ca nu a fost in stare sa faca nimic impotriva Minervei. Fusese slab si nu mai trebuia sa se repete. De data aceea era gata sa-si apare sora cu pretul vietii sale. Asta inseamna sa fii cu adevarat inflacarat ! Sentimentele lui Natsu il faceau mai puternic si asta s-a vazut de-a lungul timpului. Si de data asta era pregatit sa-si arate cu adevarat focul interior si sa invinga. Flacarile destinului au inceput sa arda fara sa-si dea seama. Totul a fost prea brusc. Dar Natsu stia ce trebuia sa faca ca doar se antrenase foarte mult pentru asta. In cateva secunde, zombie au inceput sa arda si a ramas doar cenusa in urma lor. Cei prezenti erau impresionati. Sting se simtea invidios. Inca o data, Natsu era mai bun ca el. Totusi, nu avea sa se mai lase mai prejos din cauza acestui lucru. Nashi se simtea dezamagita de ea. Nu putuse stapani tehnica. Cum avea sa reuseasca sa invinga ? Cum putea sa fie asa de slaba ?
O data termina problema cu zombie, ei au trebuit sa o roage pe Ultear sa puna usa la loc asa cum era gandindu-se ca asa vor scapa basma curata. Totul s-a terminat cu bine, nu credeti ?
Din perspectiva lui Nishi
Este timpul. Sunteti pregatiti de actiune. Sa dam startul la competitie. Sunteti deja inflacarati ?
Sfantul Vladnik se indreapta cu pasi repezi spre locul unde va avea loc competitie. Cata lume ! Nu putem vedea nimic ! Dar nici ei pe mine, hi, hi, hi. Vedeti avantajul, nu-i asa ?
Zeul cel mare se urcase pe scena si ura deja bun venit celor ce aveau sa participe la competitie.
-Creaturi de pretutindeni si zei, v-am invitat astazi azi pentru prima zi a celei mai mari competitii care a existat vreodata.
E cupa mondiala de fotbal si eu nu stiu ? Cum ar fi o echipa cu creaturi supranaturale ?
-Astazi vom avea parte de o competitie stransa. Dupa cum vad, multe creaturi s-au strans pe aici pentru a castiga. De asta m-am gandit la un mod prin care sa reducem numarul lor. Poate o sa va surprinda asta, dar am pregatit o intrecere doar pentru creaturile inferioare noua, zeilor. Oricum, noi suntem putini, in comparatie cu voi. Si pana la urma, noi facem regulile aici si voi trebuie sa le respectati. Dar am sa revin. Ceea ce v-am pregatit este o cursa. O cursa in care doar zece participanti se vor califica mai departe.
Toata lumea a ramas socata auzind asta. Si de asta este bine sa te gandesti de doua ori inainte sa te arunci in groapa cu lei.
-Totusi, primii doi nu vor participa la runda urmatoare si se vor califica imediat in a treia a runda. Asa ca dati toti ce puteti. Cursa incepe intr-o ora. Sper sa fiti pregatiti. Folositi tot ce aveti pentru a castiga.
Trebuie sa spun ca nu toti cei de la Sfantul Vladnik aveau sa participe in competitie, dar venisera tot felul de tipi din intreaga tara. Creaturi rele sau bune. Cum puteau Levy si Juvia sa le faca fata lor ? Ele doar isi doreau sa lupte alaturi de Gajeel si Gray cu toata forta lor.
-Lu-chan, ce vom face noi ? a intrebat-o Levy pe prietena sa care avea norocul sa lipseasca in acea runda.
-Imi pare rau ca nu va pot ajuta. Daca as fi participat, ar fi fost mai bine. Dar sunt sigura ca va veti stradui si Gajeel si Gray nu va vor lasa in urma.
Intre timp, Natsu, Gajeel si Gray incepusera o cearta de toata frumusetea.
-Salamander, daca consideri ca vei castiga ,visezi.
-Eu sunt un vampir ! i-a zis rozaliul.
-Ochii inflacarati, nu te da mare ! O sa te intrec imediat.
-Oh. Baieti, toata lumea stie ca eu voi castiga, s-a bagat Sting in discutie. Cand doi se bat, al treilea castiga.
Din pacate, asta a dus chiar la o lupta adevarata intre cei patru.
-Juvia isi doreste asa mult sa castige aceasta proba !
-Si eu vreau la fel, Lu-chan, a zis si Levy sigura pe ea.
-Si eu imi doresc asta la fel de mult ca voi, a spus Lucy si le-a imbratisat.
Insa, Nashi era cea ce isi facea cele mai multe griji. Daca nu castiga, ce sanse avea sa treaca mai departe. Luase hotararea sa participe si nu se gandise deloc ca poate avea loc si o asemenea cursa. Vampirii erau mult mai rapizi, iar dupa ei urmau varcolacii care nu puteau sa fie neglijati. Ce putea face ea impotriva lor ?
-O scrisoare de la Nishi-chan, i-a spus zeita dragostei dandu-i un plic si zambindu-i.
Nashi ramasese socata vazand ca primise o epistola intr-un moment asa crucial. Ce putea sa scrie in ea ? A deschis-o repede, iar in scurt timp a vazut adevarul.
-Asta e oribil ! a spus ea speriata si a rupt scrisoarea. Trebuie sa castig cu orice pret ! Nu ma pot da batuta !
Poate ca va intrebati ce scria acolo. Ei bine, asta este un secret, momentan.
Toti erau pregatiti sa arate tot ce aveau mai bun. Eu stateam la umbra unui palmier, cu o sapca trasa pe cap, cu parul strans si cu Notio, Yuki si zeita dragostei langa mine. Daca va amintiti, Nashi a zis candva ca am pile printre zei. Normal ca nu a mintit.
-Ce scria in scrisoarea aia ? m-a intrebat zeita dragostei.
-Eh. Nimic interesant.
Dupa cum am promis, am adus un capitol mai lung decat celelalte. Sper sa va placa si nu uitati sa lasati o parere ^^
CITEȘTI
Blood or Love? ~In curs de editare~
FanficSa darui totul, sa sacrifici totul fara speranta de rasplata; asta inseamna iubire. - Albert Camus Sfantul Vladnik, aici orice creatura isi are locul. Lucy Heartifilia nu stie insa ce cauta in acest loc sinistru. Fiecare clipa ii da fiori. Si totusi...