Vampir contra vampir
-Mai bine ti-ai asculta prietena si ai tacea. Ea stie foarte bine ca nu e bine sa ma supari.
-Si de asta faci toate astea ? Pentru ca s-a opus tie ? Stii, mie nu imi pasa ce voi pati. Nashi nu a facut nimic si nu merita tratata in felul asta. Daca ai planuit cu Sting toate astea, nu vei reusi sa faci nimic. Nashi va avea mereu pe cineva langa ea. Si toata lumea stie de ce sunteti in stare ca sa obtineti ce vreti. Lumea nu trebuie sa va creada toate balivernele voastre.
-Oh. Tu esti noua aici si nu stii ce inseamna sa-ti bea sangele un vampir daca nu esti inger sau vrajitoare.
-Dar Nashi nu a vrut asta ! Sting a prins-o in capcana ! Ce putea sa faca ea ca sa se salveze ? De ce profitati de faptul ca oamenii sunt slabi ? De ce faceti una ca asta ? De ce nu puteti sa va intelegi unii cu altii ?
Minerva era de-a dreptul furioasa, iar spectatorii chicoteau pe la colturi.
-Si crezi ca cuiva ii pasa de toate astea ? a intrebat-o de Minerva. Dar de ce sa zic numai de ea ? Tu te-ai sarutat cu un vampir.
In acel moment, Lucy a vrut sa ii dea o palma, dar a fost oprita de Sting.
-Mrrrr !
-Oh. Si tu esti salvatorul ei pe un cal alb, nu ?
Toata lumea a ramas socata auzind acele vorbe. Toti stiau ca sa insinuiezi ca putea sa fie ceva intre ei doi insemna ceva foarte rau. Poate ca Lucy ar fi incurcat-o daca nu si-ar fi facut aparitia Natsu.
-Dupa ce ca i-ai necinstit onoarea lui Nashi-chan, acum ai curajul sa o atingi pe Lucy, a spus rozaliul de-a dreptul nervos.
Sting nu a mai avut timp sa spuna nimic caci a zburat in peretele de vizavi. Scandalul incepuse. Gajeel si Gray au vrut sa i se alature lui Natsu, dar Rogue si Rufus i-au oprit. Nashi ramasese inca socata de ce putuse sa faca Lucy. De asemenea, isi facea griji pentru Natsu ? Ce putea sa fie in capul lui ? Sting era mult mai putenic de cand ii bause sangele. Numai atat asteptase ca sa inceapa lupta. Natsu se afla in dezavantaj. Dupa cateva minute de lupta, Sting a preluat controlul. De ce se bagase rozaliul intr-o astfel de lupta ? Lucy nu putea sa priveasca asta. Natsu era cazut la pamant.
-Terminati, baieti ! a incercat ea sa spuna bagandu-se intre ei.
-Inca ai curajul sa comentezi, omule ? o intreba Sting. Da. Ea este un om si ascunde asta de noi toti. Nici macar prietenele lui nu stiau asta.
Ce putea sa spuna Lucy ? Stia ca, intr-o zi, secretul ei va iesi la iveala. Totusi, spera sa nu fie asa curand. Lumea incepuse deja sa susoteasca si aveau niste priviri infricosatoare. Ei il crezusera foarte usor pe Sting. Oare asta se intampla si de obicei ? Sau era vina sa ca nu se aparase ?
Natsu s-a rugat de jos si a spus :
-Nu-mi pasa daca Lucy este om sau nu, nimeni nu are voie sa o atinga. Voi lupta pentru ea cu oricine asa ca incepeti sa ma atacati.
-Singurul tau oponent sunt eu, a spus Sting pregatindu-se de atac.
Lucy stia ca nu putea sa-i opreasca si toti aflasera ca ea era om. Trebuia sa fuga cat mai repede de acolo.
Nu au apucat cei doi sa-si faca urmatoarea miscarea caci au fost inghetati.
-Va purtati ca niste copii ! le-a spus Erza care incercase astlfel sa aplaneze conflictul. Suntem intr-o scoala, purtati-va ca atare ! Nu e momentul sa incepem sa ne luptam intre noi.
Si cine sa o contrazica pe ea ? Pana la urma, era respectata si temuta de majoritatea celor din Sfantul Vladnik. Totusi, aplanarea acestui conflict nu prea i-a placut Minervei. Dupa ea, Sting trebuia sa castige lupta si sa arate tuturor cat de puternic a devenit. Astfel, respectul celor din jur ar fi crescut considerabil.
Natsu realiza ca Lucy plecase asa ca a mers imediat sa o caute. Unde putea sa fie ?Lucy P.O.V
Am sa plec de aici. Cat mai departe. De ce am acceptat eu sa raman aici ? Sunt un om. E cu siguranta o greseala. Nu asta e locul unde trebuia sa fiu. Nu vreau sa crez o certa intre cei de aici. Nu vreau ca Natsu sa fie ranit din cauza mea. Oh. Perfect, Lucy. Ai inceput sa plangi si nici macar nu stii daca e pentru ca esti o idioata sau pentru ca te-ai indragostit de acel vampir.
End P.O.VCineva i-a sters lacrimile si cand a ridicat privirea a vazut ca musafirul nepoftit era chiar Natsu.
-Lucy, imi pare rau ca nu am fost in stare sa te protejez azi. Poate ca tu consideri ca nu trebuia sa o fac, dar nu voiam ca ei sa te umileasca si pe tine. Ce le pasa lor daca te-am sarutat ? Parca nu le ajunge ca vor sa ii distruga viata lui Nashi-chan. Nu stiu daca esti om sau nu, dar mie chiar nu imi pasa.
-Dar cum ramane cu ceilalti, Natsu ? a intrebat Lucy printre lacrimi. Ei nu cred ca sunt de acord cu tine.
-Ii voi face sa fie. Si in plus, eu nu cred ca ai ajuns degeaba la Sfantul Vladnik. Tu esti o persoana speciala si eu nu vreau sa te pierd. Ai avut curajul sa ma infrunti privindu-ma in ochii si asta chiar inseamna ceva. In plus, ai aparat-o pe Nashi-chan azi si chiar iti multumesc. Ei ii place sa faca lucrurile astea singura si Sting si gasca lui se folosesc de asta. Nashi are nevoie de cineva care sa fie alaturi de ea. Si tu esti potrivita pentru asta. Dar in acelas timp, eu vreau sa ramai pentru mine. Lucy, poate ca la inceput m-ai enervat, dar am inteles ca esti o persoana draguta in comparatie cu celelalte fete de aici. Ma simt atras de tine. Si nu, nu e vorba de sange aici. Nu am nevoie de el. Te vreau doar pe tine.
Lucy l-a mangaiat pe fata si s-a aruncat in bratele lui.
-Natsu, imi e frica ca vei avea probleme din cauza mea. Nu pot sa permit asta. De asta vreau sa parasesc Sfantul Vladnik si sa incerc sa te uit, dar oare e posibil asa ceva ?
CITEȘTI
Blood or Love? ~In curs de editare~
FanficSa darui totul, sa sacrifici totul fara speranta de rasplata; asta inseamna iubire. - Albert Camus Sfantul Vladnik, aici orice creatura isi are locul. Lucy Heartifilia nu stie insa ce cauta in acest loc sinistru. Fiecare clipa ii da fiori. Si totusi...