Capitolul 17

431 40 2
                                    

Zeref

Cineva il salvase pe Natsu. Deodata atacatorul s-a prabusit la pamant fara viata. Un nou musafir si-a facut aparitia in scena.
-Tu cine mai esti ? l-a intrebat Natsu.
-Eu sunt Zeref, zeul intunericului si vampir, ca si  tine, de altfel. Ma bucur sa te vad din nou, Natsu ! i-a spus aceasta zambindu-i prietenos. 
-De unde ma cunosti ?
-Asta este o poveste lunga. Esti bine ?
-De ce sa nu fiu ? Dar de ce esti aici ? Ce vrei de la mine ? 
-Eu doar am venit sa te salvez, i-a mai spus Zeref continuand sa zambeasca, iar ochii sai exprimau bunatate si blandete ceea ce nu ar fi trebuit vazut la un asemenea zeu. 
-Daca esti vampir, cum de esti zeu si invers ?
-Ah. E complicat, a spus Zeref intristandu-se. Un zeu mi-a luat ceva drag, iar eu l-am ucis pentru a ma razbuna. Am fost blestemat sa-i iau puterile. De asemenea, fiind vampir, nu pot merge in Olimp. Asa ca voi ramane aici pana cineva ma va ucide si voi ajunge in iad. Ai putea face asta, Natsu ? Nu, nu esti inca destul de puternic pentru asta. Dar sa lasam asta, ia-o pe Nashi si hai sa plecam. Devine din ce mai periculos pe aici.
-Nu voi pleca de aici ! Nu o voi lasa pe Lucy ! Nu o pot abandona pentru ca ea are nevoie de mine ! Nu am sa plec de aici fara ea !
-Dar tu esti un vampir si ea o zeita. Niciodata nu veti putea sa fiti impreuna, a spus Zeref zgaltindu-l nitel si parand ca stie despre ce vorbeste. Academia e atacata din cauza asta. Daca nu plecam, prietenii tai vor muri.
-Ii voi proteja. Pot face orice pentru Lucy.
-Dar cerul nu va permite aceasta relatie ! Orice s-ar intampla, cineva o sa fie ranit. Uite, daca plecam, cat stai departe de ea, nu vei pati nimic. Si Nashi o sa fie mai fericita. Sunt multi vampiri care ar vrea sa-i bea sangele. 
-Dar si tu esti unul, idiotule ! 
-Eu sunt un zeu si nu prea am nevoie de sange, i-a spus Zeref devenind serios. Nu i-as face niciodata rau lui Nashi. Si nici tie. Eu vreau sa va ajut, ma simt dator fata de voi. 
-Ti-am zis, nu voi pleca fara Lucy. Acum scuza-ma, dar trebuie sa o gasesc si sa ma impac cu ea.
Zeref nu a mai putut sa spuna nimic. Nu putea sa-l oblige pe Natsu si stia foarte bine asta.
Intre timp, Nashi incepuse sa o caute pe Mavis. Daca voiau sa castige razboiul, ea trebuia sa reuseasca sa faca acea uniune. Nu-i mai pasa deloc de Sting care incepuse sa o enerveze din ce in ce mai tare. Lucy avusese dreptate. Sting umbla cu tot felul de fete pentru sange si placeri carnale. In schimb,  ea  nu insemna nimic pentru el. Sting doar ii be sangele fara  sa-i pese. Nu manifesta niciun sentiment fata de Nashi. Nici macar nu incerca sa o minta ca tinea la ea cu adevarat. 
Lucy reusise sa-l gaseasca pe Natsu, iar rozaliul era si el fericit sa o intalneasca. 
-Natsu, toate astea se intampla numai din cauza mea.
-Nu e adevarat ! E vina mea ca  sunt un pacatos !
-Natsu, bea-mi sangele ! Eu te las, te rog, fa-o ! Salveaza-i pe toti ! Te implor ! Te voi ierta de toate pacatele ! Voi face ceva ! i-a spus aceasta plangand.
-Lucy, esti sigura de asta ?
-Nu putem face altfel. Nu vreau sa te pierd. Nu vreau.
Asa ca el a trebuit sa fie de acord. Imediat si-a cufundat coltii in pielea ei fina. Acesta nu si-a mai putut controla dorinta de a-i gusta sangele si a lipit-o de perete, iar apoi i-a sarutat usor buzele si i-a mangaiat gatul cu degetele. El nu a vrut sa o lase asa usor si dupa ce i-a dat parul auriu, care ii statea in cale, la o parte, a inceput sa ii sarute gatul atat de firav ce parea ca s-ar rupt la cea mai mica lovitura. Ea a inceput sa geama de placere si si-a bagat mainile in parul lui rozaliu tragandu-l usor atunci cand acesta facea miscari bruste cu limba. In cele din urma si-a infipt usor coltii in gatul ei si un firicel subtire de sange i-a alunecat oprindu-se in zona bustului. Natsu nu a asteaptat prea mult. I-a curatat cu buzele acea pata, iar apoi a revenit din nou asupra gatul ei. Nu putea sa-i reziste. Amandoi voiau mai mult. Atractia era maxima. El i-a indepartat imediat camasa si ar fi facut mai mult daca un vanator nu si-ar fi facut aparitia. Uitasera complet de ei.
Natsu a reusit sa-l termite imediat datorita noilor sale puteri. Trebuia sa-si ajute prietenii. Rozaliul i-a facut semn lui Lucy sa ramana acolo in siguranta, dar ea l-a oprit spunand ca vrea sa mearga cu el. 
-Lucy, trebuie sa o gasesti pe Nashi si sa te asiguri ca e bine. Ma voi descurca. Nu iti face griji.
Ea a fost obligata sa se lase convinsa de el. Nashi era si ea importanta. Cum putea sa uite de ea ?
Rozalia o gasise pe Mavis balansindu-si picioarele pe unele dintre grinzile liceului. Trebuia sa incerce din nou uniunea cu ea ca sa-si poata salva prietenii. Se suparase cu Sting, dar el mai avea acces la mintea ei. Ea stia asta. Aflase de legatura asta si isi daduse seama ca din cauza lui luase prima ei nota sub 9 la necromantie. Totusi, trebuia sa incerce. Si in plus, Sting nu avea timp sa intre in capul ei. Lupta incepuse si trebuia sa fie atent. 
Pe de alta parte, Erza incepuse sa cedeze in fata lui Jellal. El o inselase din nou. Cum de candva au fost prieteni ? Si poate ca totul s-ar fi terminat daca Natsu nu ar fi intervenit sa o salveze. Ea o facuse de mai multe ori si trebuia sa vina si randul lui, nu ? 
Cand Gray a primit o lovitura incercand sa o salveze pe ea, Juvia si-a dat seama ca trebuie sa lupte mai mult pentru cel ce il iubeste si sa-si arate adevaratele puteri. Parte proasta era ca inca o inimica isi facuse aparitia in scena. Meredy. Totusi, Juvia nu avea sa renunte atat de usor. In schimb, Gajeel si Levy faceau echipa perfecta. Ea le dadea praf magic in ochii, iar el se asigura ca nu se vor mai ridica de jos. 

In primul rand, am pus acest capitol pentru ca nu stiu cand voi mai avea timp sa fac asta si in plus, am observat ca s-au strans repede voturi si pareri.  In al doilea rand, mai sunt 2 capitole din sezon.

Blood or Love? ~In curs de editare~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum