Capitolul 25

345 35 7
                                    

Rapitorul cel misterios

In acea seara, cineva a batut la usa lui Sting, iar blondul s-a dus repede sa deschisa. Era Nashi, bineinteles. Atunci cand el a vrut sa o sarute de bun venit, ea l-a respins.

-Esti un mincinos, Sting ! i-a strigat cu mine. Te-ai jucat cu mine ! Ai profitat ca mi-am pierdut memoria !

-Nu inteleg ce vrei sa spui, Nashi.

-Ba intelegi foarte bine. Ai baut licoarea aia doar ca Natsu si Lucy sa nu fie impreuna si de asta ai vrut sa ma faci sa fiu impotriva blondinei. Cum ai indraznit sa spui vorbe urate despre ea si sa spui ca Natsu va muri din cauza ei ? Ai incercat sa ma instigi impotriva ei si am mers, dar eu mi-am recapatat memoria si mi-am dat seama de greselile facute. Te urasc, Sting. Nu vreau sa te mai vad niciodata.

Ea a plecat, iar el nu a putut sa o opreasca. Ii venea sa sparga totul prin casa pentru ce se intamplase. Totusi, mai avea trei dorinte. Trei dorinte pe care le putea folosi.

Lucy P.O.V

Am reusit ! Levy a fost geniala. Trebuie sa recunosc asta.

-Nashi-chan, o sa fie inspectie in scoala ! a informat-o Levy cu un aer ingrijorat.

-Si ce e cu asta ? a intrebat-o Nashi indiferenta.

-Daca o sa vada ca ti-ai pierdut memoria, o sa zbori de aici.

-Si ce conteaza asta ?

-O sa te inchida intr-un spital si nimeni nu o sa te mai poata vedea. Absolut nimeni.

-Ce pot sa fac ? a intrebat rozalia ingrijorata.

-Trebuie sa vrei sa-ti recapeti memoria.

-Pai... da, imi doresc asta cu adevarat.

Prin urmare, Nashi si-a revenit, a incheiat totul cu Sting, pentru totdeauna. Am reusit sa scapat de un idiot din grupul Minervei. Daca o tinem tot asa, ea va ramane singura. Cine sa urmeze ? Sa-l trimitem pe Rogue dupa el, ca doar sunt prieteni ? 

-Lucy, mie chiar imi pare rau ca am fost rea, mi-a spus Nashi. Nu imi vine sa cred ca eu am crezut ca ma iubeste ! Nu imi vine sa cred ca o sa fiu vampir din cauza lui ! Nu imi vine sa cred ca mi-a placut cand ma musca ! Apropo, cum mai e relatia ta cu Natsu.

Levy a chicotit.

-A trecut chiar la un nou stadiu, a informat-o ea pe rozalie.

-Te-a cerut de sotie ? a intrebat Nashi nedumerita.

Fetele au zambit auzind ce avea in cap prietena noastra.

-Nu, nu, si sa nu ii dai idei ca vreau sa ma casatoresc cu el, te rog.

-Atunci ce s-a intamplat ? Ati facut schimb se sange ?

-Nashi, ti-a dat Sting din idiotenia lui sau cum ? am intrebat-o eu. Vrei sa ne omoare zeii pe amandoi ? 

-Oh. Dar nu inteleg la ce se referea Levy. Ce ai facut cu Natsu, Lucy ?

Ma privea insistent si asta ma enerva. Dar ce voia ? Sa strig in gura mare totul ?

-Nu pot sa-ti spun, e ceva intim.

Levy a chicotit din nou si imi doream sa zboare si ea prin camera si sa se loveasca putin ca sa nu mai ii dea apa la moara.

-LUCY, TE-AI CULCAT CU NATSU-NII ?! a strigat Nashi in gura mare.

Perfect. Toata lumea s-a uitat spre noi. Am murit de rusine si imi venea sa dispar si sa nu ma mai intorc. Cum a putut sa faca una ca asta ? M-am suparat pe ea atunci, dar si-a cerut atatea scuze apoi incat m-am simtit datoare sa o iert pentru ca deabia isi revenise. Si asa a aflat toata lumea ce facusem cu Natsu si ca nu eram o fata chiar asa cuminte. 

Dar lumea nu a susotit mult despre mine. Aparuse o noua veste prin Sfantul Vladnik. Se spunea ca prin zona umbla un tip care rapea si ucidea fetele noaptea. Dar era doar un zvon. Oricum, m-am mutat la Natsu. Ca sa fiu mai in siguranta, nu de altceva. Nashi sta cu noi, nu suntem singuri. Dar ea are camera ei, nu aveti de ce sa va faceti griji. Viata mea pare prea fericita, nu ? Eu i-am despartit pe Sting si Nashi, nu ? Rozalia se descurca bine cu relatia asta, dar a trebuit eu sa comentez. Ce aveam eu daca ea era fericita cu el ? De ce spun asta ? Pentru ca Nashi pare mai trista de atunci chiar daca nu o arata si eu sunt de vina. Si nici macar nu stiu cum sa o ajut. Sa ii gasesc un nou prieten ? Dar de unde ? Nu vreau sa mai chinuie pe cineva. Sting e om acum si daca nu a cautat-o, nu ii pasa de ea. Ca tot a venit vorba de prietena mea, inca nu a ajuns acasa. Sper ca este in regula cu asta si ca zvonul ala nu e adevarat. Nu poate sa se descurce de una singura in fata unui tip rau. Nu toti sunt usor de batut, asa ca Sting. Perfect. M-a pus cineva sa stau in aceiasi casa cu ea ca sa incep sa-mi fac griji. A stat cu Juvia sa faca nu stiu ce proiect. Si asta doar pentru ca nu au fost atente la ora profesorului Happy. Pe vremea cand Nashi isi pierduse memoria. Juvia se uita mereu dupa Gray, stie asta toata lumea. Si ca nu ia doi, trebuie sa faca un proiect despre pesti. Sincer, profesorul asta e obsedat. Cred ca ar manca-o pe Juvia daca ar putea. Si in plus, este o pisica si elevul lui preferat este Natsu. Mda. Nu ca s-ar pricepe la materia lui, dar se cunosc de mult si datoria rozaliului a ajuns pisica asta la Fairy Tail. Nu ca ar invata el la materia lor. Ne preda biologie, daca va vine sa credeti. Numai profesori ciudati. O sa o sun pe Juvia sa o intreb de Nashi.

-Alo ? Juvia, Nashi este langa tine ? 

-Nashi a plecat acum cateva ore.

-A plecat acum cateva ore ? Dar nu a ajuns inca. Ce se intampla aici ?

-Juvia crede ca a fost rapita. Juvia se teme pentru Nashi. Daca o sa vrea sa o rapeasca si pe Juvia. O sa vina Gray-sama sa o salveze ?

Multumesc pentru voturi ^^ Cine credeti ca este rapitorul misterios ? 

Blood or Love? ~In curs de editare~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum