Capitolul 28

332 32 4
                                    

Capitolul 28
Focul poate ucide

Cand Notio a fost lovit, s-a clatinat un pic, dar asta nu l-a oprit sa se intoarca spre vinovat. Natsu statea chiar in fata lui spumegand de furie.
-Cum indraznesti sa o atingi pe Lucy, gunoiule ? l-a intrebat rozaliul prinzandu-l de guler.
-Oi, oi, tu stii cine sunt eu de ai tupeul sa faci asta ? Sunt un zeu, afurisitule. Un zeu, m-ai inteles ? 
-Natsu, ce ai facut ?! i-a reprosat Lucy gandindu-se ca iar au dat de belea.
-Nu-mi pasa cine naiba esti, dar te-ai atins de Lucy, perversule, si nu vei scapa nepedepsit. 
-Eu cred ca o sa fie invers, vampirule, a spus Notio ranjind. O sa te arunc pe fereastra !
-Nu ma deranjeaza. Pot supravietui.
-Afurisitule, daca nu mori, eu o sa fiu facut de rusine. Dar sa te duci doar tu pe lumea cealalta, e prea plicsitor. Nu mai bine iti tin prietenii tai companie ?
-Ce vrei sa spui cu asta ? a intrebat Lucy speriata.
-Ardeti in flacarile iadului ! a spus Notio si atunci un incendiu a izbucnit.
Blondina era de-a dreptul speriata vazand flacarile care ii inconjurau, iar pe Notio ranjind malefic si disparand printre ele. Ce sanse aveau de supravietuire ? Natsu era un vampir si nu se putea lupta cu focul. Lucy nu stia sa-si foloseasca puterile. Erau ca si pierduti ! 
-Lucy, trebuie sa te salvezi ! Sunt sigur ca e o gura de aerisire pe aici. Te voi ajuta sa ajungi acolo. 
-Natsu, nu pot pleca fara tine.
-Lucy, te iubesc si nu vreau sa mori din cauza mea. Trebuie sa traiesti ! Ai o viata inaine !! 
-Dar nu te pot pierde, Natsu ! Nu pot trai fara tine dupa tot ce a fost intre noi. Vreau sa mor aici si acum daca asta inseamna sa fim pe veci impreuna. Nu te pot pierde. Ar fi prea greu pentru mine.
-Lucy, imi pare rau ca m-am purtat oribil cu tine. Sunt un iubit groaznic si de asta trebuie sa pleci si sa-ti traiesti viata.
-Orice s-ar intampla, voi sta cu tine pana in ultima clipa. Te iubesc, Natsu.
-Si eu te iubesc, Lucy.
Blonda se arunca in bratele lui si cei doi se imbratiseaza strans parca pentru ultima data.
-Natsu, nu am mai iubit niciodata pe nimeni asa cum te iubesc pe tine. Viata asta a fost asa de noua pentru mine. Ti-am cauzat atatea probleme si imi pare rau.
-Nu e vina ta, Lucy. Eu sunt idiotul care face tot felul de prostii fara sa gandeasca. Dar nu regret ceea ce am facut cu tine. Te iubesc si te voi iubi mereu chiar si daca voi fi chinuit de zei pentru pacatele mele. 
-Nu voi lasa ca asta sa se intample, Natsu, a spus Lucy izbucnind in plans. Eu trebuie sa platesc, nu tu.
-Lucy, eu am vrut sa am aceasta relatie cu tine chiar daca nu stiam ca esti o zeita. Imi asum toate astea. Nu vreau ca tu sa fii ranita din cauza mea. Nu vreau sa mori acum. De asta inca iti zic, trebuie sa te salvezi, Lucy. Du-te si cauta-o pe Nashi ! Sunt sigur ca ea inca traieste. Trebuie sa va ajutati una pe alta, ca pana acum. V-ati descurca de minune ca o echipa, deci, te rog, pleaca chiar acum. 
-Natsu, stiu ca nu poti accepta adevarul, dar nici chiar daca Nashi ar fi vie, nu as pleca de aici. Ea s-ar putea descurca si singura. Si in plus, mai este si Zeref care o poate salva. Cred ca a si plecat in cautarea ei.
-Lucy, daca nu vei pleca, te voi lua pe sus si te voi duce spre o iesire unde sa fii in siguranta. Nu meriti sa mori ! Eu sunt un vampir. Oricum, tot o sa ajung acolo.
Si poate ca discutia ar mai fi decurc ceva timp daca cineva nu ar fi inghetat flacarile care mocneau necontenit.
-G-gheata ?! s-au mirat cei doi.
-Nu trebuie sa-mi multumiti, a spus o voce prea bine cunoscuta.
-Gray, ne-ai salvat ! a spus Lucy foarte fericita.
-As fi preferat sa va las sa va mai certati, dar am zis ca ati putea sa fiti raniti.
-Rivala in dragoste ! a spus Juvia din spatele lui Gray. Si Juvia a fost salvata de Gray-sama.
-Dar tu nu esti o sirena ? Nu te puteai salva si singura ? a intrebat-o Lucy.
-Tu vrei sa ii distrugi relatia Juviei cu Gray-sama !
-Fetelor, nu e momentul sa va certati. Trebuie sa evacuam cladirea, a spus Gray.
-Inainte de asta… PUNE CEVA HAINE PE TINE ! i-a strigat Lucy.
-Lucy adora sa-l vada pe Gray-sama dezbracat, Juvia stie asta. Nashi-chan nu era asa.
-NU ESTE ADEVARAT ! a incercat sa se apare Lucy.
In cele din urma, cladirea a fost evacuata si cu totii reusisera sa se salveze. Minerva era de-a dreptul nervoasa.
-Cine a facut sa izbucneasca acest incendiu ?
-A fost un zeu, Minerva, nu e vina noastra, a comentat Lucy.
-Ah. Deci, recunosti ca mi-ai dat foc la rochie intentionat.
-Ce tot spui ? Nu a fost vina mea.
-Asa spun toti. Acum ca nu mai e Nashi, tu vrei sa ma distrugi pe mine, nu ? Stiu foarte bine ca ai legatura cu asta.
-Recunosc asta, dar eu nu am facut nimic, a fost vorba doar despre un zeu cam nervos. 
Si parca nu era indeajuns, a aparut si Laxus.
-Care dintre voi, idiotilor, l-a suparat pe Notio ? Spune-ti sau va exmatriculez pe toti !
-Este vorba doar despre o neintelegere, a incercat sa spuna Lucy.
-Cineva o sa fie pedepsit. Stiti cati bani am platit pentru renovari dupa lupta lui Natsu si a lui Gajeel cu Sting si Rogue ?
-Nishi mi-a spus ca ati luat banii de la Sabertooth, a comentat Natsu.
-De ce trebuie sa stii tu asta ? De ce nu ai uitat si chestia asta ? a intrebat Laxus de-a dreptul nervos.
-Si in plus, a spus Nishi de pe scaunul sau confortabil si cu o ceasca de ceai in mana, daca va amintiti dumneavoastra bine, la a 17 a aniversare a lui Nashi, ati luat de la Sting 2000 de yeni, 2000 de yeni pe care trebuia sa-i primesc eu.

Multumesc pentru voturi si pareri. Sincer, nu ma asteptam sa pun asa de repede continuarea. Si daca va era dor de Nashi [ chiar daca banuiesc ca nu] apare din urmatorul capitol :)) 

Ce credeti despre Notio ? Ii va lasa el pe Natsu si Lucy in pace sau va continua sa le faca probleme ? 

Si nu uitati, orice parere conteaza ^^ O zi buna. 

Blood or Love? ~In curs de editare~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum