Timpul isi relua cursul normal, dar Minerva se trezi fara pumnal. Natsu era salvat si un nou personaj isi facuse aparitia in scena.
-Nu e frumos sa ameninti pe cineva cu o asemenea arma, a spus o voce de femeie. De ce sunt oamenii asa rai in zilele noastre ? Daca nu veneam eu, Natsu ar fi fost mort. Ah. Nu era pe nimeni care sa-l protejeze. Imi vine sa plang numai cand ma gandesc la asta.
Cei trei o privira cateva secunde. Nu o cunosteau. Totusi, Natsu se simtea de parca avea o legatura speciala cu aceasta femeie care il salvase. Prima oara o facuse Zeref, acum ea ? De ce il ajutau pe el ?
-Eu sunt zeita bunatatii, a spus ea deodata. Nu puteam sa stau si sa privesc asta fara sa fac nimic. Poate ca asta ii va supara pe ceilalti zei, dar nu pot concepe ca voi sa suferiti din cauza lor. Stiti, poate nu par, dar eu chiar va inteleg. Va inteleg cu adevarat. Iar aceasta fata trebuie pedepsita pentru tot ce a facut pana acum. Nu o pot lasa sa continuie asa chiar daca sunt zeita bunatatii. Fiecare trebuie pedepsit pentru faptele sale rele. Pe cele pe care le-a comis cu adevarat, nu cele pe care ti le pun in carca zeii. Ei nu pot intelege niciodata pe muritori. Se vor gandi mereu doar la propria persoana. M-am saturat sa tac. M-am saturat sa va vad suferind. Si eu am fost un om ca voi candva. Poate ca asta ar explica totul, nu ?
-Stai... daca acum esti zeita, inseamna ca ai omorat pe cineva ? a intrebat Natsu.
-Idiotule, a spus Lucy, e zeita bunatatii, nu poate ucide pe cineva.
-Mama mea a fost om, iar tatal meu a fost zeu. Aceste relatii sunt permise pentru ca zeii mereu isi fac proprile reguli ca ei sa aiba de castigat. Din pacate, el a fost ucis de fratele sau, iar eu a trebuit sa-i iau locul chiar daca asta nu fost ceea ce imi doream. Voiam doar sa stau cu noua mea familie, sa fiu fericita, dar nu, zeii nu au putut permite asta. Au trebuit sa distruga totul, sa-mi ia totul ca sa le fie lor bine. Dar eu i-am iertat, dar cand vad ce se intampla acum, mi se face greata. Daca voi doi ati muri, nimic nu s-ar schimba pentru ei. Eu nu voi sta sa privesc. Rugaciunile voastre au fost ascultate. Cred in dragostea voastra adevarata si nu am sa va las sa luptati singuri pentru ea.
-Dar de ce ne ajuti cand toti ceilalti sunt impotriva noastra ? a intrebat-o Lucy.
-Pentru ca nu vreau sa pierdeti totul asa cum s-a intamplat cu mine. Pe mine nu a avut cine sa ma ajute atunci. Dar eu voi fi aici pentru voi.
-Tu esti o zeita, nu-i asa ? a intrebat Minerva. Daca te voi ucide, voi deveni nemuritoare.
-Este o nebunie curata sa crezi ca poti ucide un zeu asa de usor. Si chiar daca vei face asta, consecintele sunt prea mari. Vei primi nemurirea, dar nu crezi ca nu mai exista sanse sa ti se intample ceva rau ? Nu conteaza ca esti zeu sau orice alta fiinta, moartea va veni oricum sa te viziteze pana la urma. Din pacate, eu n-am de gand sa mor prea curand. Pentru fericirea familiei mele de care nu am putut sa fiu niciodata alaturi. Altfel as fi fost de mult cenusa. Am reusit sa fiu puternica si sa rezist pana acum si asa voi face si in continuare.
-Ce stii tu ? *se napusteste asupra ei cu pumnalul si ii produce o mica zgarietura pe umar din care incepe sa curga un mic firicel de sange*
Natsu nu se simtea deloc tentat chiar daca nu luase masa de ceva timp. Asta poate parea ciudat, nu ?
-Atat poti sa faci ? Nu ma poti ucide si stii foarte bine asta, ar trebui sa renunti si sa incerci sa mergi pe calea cea buna sau vei avea numai probleme din cauza asta.
Rufus, Orga, Rogue si Sting isi fac aparitia in scena.
-Domnita, esti bine ? a intrebat-o Sting parca un pic ingrijorat.
-O sa fiu bine dupa ce ea va muri.
-De ce naiba vrei sa te lupti cu ea ?
-Ca sa devin nemuritoare, normal.
-Intai Nashi si acum o zeitate, te-ai scrantit la cap sau cum ?
Rufus si Orga il privira ciudat de parca isi semnase sentinta la moarta.
-Nu pot sa spun ca are dreptate, dar ar trebui sa lasati alta pe alta data, a intrat in discutie si Rufus.
-Este o nebunie sa te bati cu un zeu aici, a continuat Sting. Nu poti sa o ucizi batand din palme.
Intre timp, Nashi isi facuse si ea aparitia in scena asteptand parca ca totul sa se linisteasca.
-Poate ca ai dreptate, nu pot ucide o zeita... dar o pot ucide pe ea *arunca pumnalul spre Nashi*
Sting & Natsu : Naaaaashiiiiii !
Dar strigatele lor nu o puteau salva.
Hey. Din nou va las in suspans, dar asta nu se va mai intampla si in ultimul capitol al sezonului. Asa ca postati in comentarii ce intrebari ati dori sa le puneti personajelor din poveste, oricat de multe vreti. Si nu uitati ca orice parere conteaza ^^
Sayonara.
CITEȘTI
Blood or Love? ~In curs de editare~
Hayran KurguSa darui totul, sa sacrifici totul fara speranta de rasplata; asta inseamna iubire. - Albert Camus Sfantul Vladnik, aici orice creatura isi are locul. Lucy Heartifilia nu stie insa ce cauta in acest loc sinistru. Fiecare clipa ii da fiori. Si totusi...