Capitolul 21

469 37 2
                                    

Capitolul 21
Zeita dragostei

Lucy P.O.V
Natsu nu a reactionat deloc bine cand i-am vorbit despre schimbarea partenerilor.
-Tipul nou este mai bun decat mine sau cum ? a intrebat el enervat. 
-Nu, nu este asta, dar Nashi are mai mare nevoie de tine.
-Dar tu nu il cunosti deloc pe Loke si arata dubios.
-Nu este adevarat, doar ca tu esti gelos.
-Si Sting se va supara daca voi face asta.
-Haide, Natsu, tie nu iti este frica deloc de el.
-Dar nu vreau sa ai probleme si din cauza lui. Ai uitat ?A promis ca se razbuna. Ce memorie ai tu, Lucy ?
-Tu esti cel care uita multe lucruri !
-Si Nashi-chan nu cred ca ar fi de acord sa ne schimbam, ea nu vrea sa ne desparta.
-S-a certat cu Sting, o sa fie de acord. Nu mai e Nashi pe care o stiai. O sa fie bine, Natsu.
Si am mintit. Tinand cont ca Sting nu mai avea partenera, cele trei sirene au inceput sa se certe pe el asta enervandu-l la culme pe vampir. Pe de alta parte, Loke s-a tot dat la mine facandu-mi complimente si chestii de acest gen sau asa a crezut Natsu care spumega de furie. Oare considera cumva ca eu l-as lasa pe el pentru un tip ca ala ? Tinand cont ca avem o relatie interzisa, poate se gandeste ca vreau sa ne despartim Pe bune ? Adica, i-am dat sange si acum sa il abandonez ? Nici gand. Vreau ca relatia noastra sa urce la un alt nivel. Dar cum daca el este atat de invidios ? Mai ramane doar sa ma acuze de infidelitate. Pe de alta parte, Minerva inca nu a renuntat la visul ei. Doar cauta o oportunitate de atac. Iar acum stie foarte bine ca Nashi este usor de manipulat.
-Lucy, de ce iti faceai ochii dulci cu Loke in ora ? ma intreaba Natsu vizibil iritat.
-Poate el imi facea mie sau poate tu erai prea gelos.
-Relatia noastra nu poate continua asa !
-Ce vrei sa spui cu asta ? Te desparti de mine ?
-Nu. Doar ca eu sunt vampir, tu, zeita. Cerul ar face orice ca sa ne desparta. Poate ca l-au trimis pe Loke pentru asta. Lucy, m-am hotarat. Vreau sa fiu om ca sa putem avea o relatie si nimeni sa nu poata spune nimic.
What ? Ce este in capul lui ? Ce ar zice ceilalti vampiri daca ar auzi asta ? S-ar face de rusine, desigur. Nu pot sa accept ca el sa-si sacrifice viata pentru mine. Nu s-ar descurca ca om si multi tipi s-ar razbuna pe el si eu nu l-as putea proteja. Totusi, are dreptate. Nu exista alta solutie. Este timpul pentru o adunare in podul lui Zeref. Cand el nu este acolo, bineinteles. 
End P.O.V

Natsu, Lucy, Gajeel, Levy, Gray, Juvia, Sting si Nashi se stransesera cu totii sa dezbata acest subiect. Doar nu credeti ca blondul avea sa o piarda din ochii o clipa pe rozalia sa, nu ? 
-Aud bine ce vrei tu sa faci, Natsu ? a intrebat acesta. Vrei sa te transformi in om ? Esti un vampir pur-sange, nu ar trebui sa te joci cu asta. 
-El are dreptate, Natsu, a spus si Gray. Daca nu vei mai fi vampir, Sfantul Vladnik te va da afara. Te-ai tacanit de tot, ochii inflacarati ?
-Dar este asa de dragut ca Natsu este pregatit sa faca sacrificiul asta pentru Lucy ! a comentat Levy. Tu ai face ceva pentru mine, Gajeel ?
-Salamander este un idiot. Nici macar nu stie cum sa se tranforme in om. El doar se lauda.
-Nu m-am gandit la asta, dar voi gasi o cale si atunci toata lumea o sa vada cat o iubesc pe Lucy.
-Atunci de ce nu o pui pe iubita ta sa te tranforme ? l-a intrebat Sting in timp ce ii mangaia parul lui Nashi.
-Lu-chan deabia isi poate controla puterile, a spus Levy. 
-Ce vrea el sa faca este o prostie, a mai zis Gray. Ce ar zice parintii tai despre asta, Natsu ? Ce ar zice Igneel ?
-Igneel ar vrea sa fiu fericit. Iar fericirea mea e alaturi de Lucy.
-Salamander, pe tine te-a orbit iubirea sau cum ? Vrei sa te calce astia in picioare si nu stii cum sa o spui ?
-Nu imi pasa de ce credeti voi ! Eu voi face asta !
-De ce nu cereti ajutorul zeitei dragostei ? a intrebat Levy.
-Zeii nu prea se ajuta intre ei, a spus Lucy. Iar Natsu este un vampir. Avem nevoie de cineva cu un suflet curat si bun care sa ne poata ajuta. 
Toti si-au intors privirile spre Nashi. 
-Nashi-chan, pe tine te-ar asculta, nu-i asa ? a intrebat-o Natsu.
-Eu nu inteleg nimic din ce spuneti voi aici, dar daca vreti sa va ajut, o voi face cu placere. 
Lucy a inceput sa-i explice ce vor ei defapt de la ea. Nu era mare lucru, dar Nashi isi pierduse memoria. Trebuia sa mearga la templul zeitei dragostei doar ca ei nu puteau sa o lase singura. Sting a spus imediat ca va merge el cu ea si nimeni nu avea voie sa comenteze. Totusi, dintre toti cei prezenti, in el nu avea Lucy incredere. Dar ce ar fi putut castiga din asta ? Nu stia. Asa ca se stabilise ca cei doi sa mearga a doua zi la templul zeitei inainte de ore. 
Si poate ca totul ar fi mers foarte bine daca ceva nu ar fi dat totul peste cap. 
Nashi s-a rugat cu ardoare la zeita pentru fratele sau. Dorea sa primeasca o cale ca el sa fie om si zeii sa poata accepta relatia sa cu Lucy. De cand incepuse totul, zeita dragostei vazuse ce se intamplase si sustinuse mereu dragostea adevarata. Asa ca de ce sa nu o ajute pe Nashi ? 
-Cine esti tu ? a intrebat-o Nashi. 
-Eu sunt o creatura superioara tuturor,o creatura foarte rar vazuta pe pamant,cu toate ca nu ma consider cine stie ce fandosita,chiar daca multi credeti asta,ce o mai lungesc atat,sunt o zeita, la naiba!
-De ce esti aici ?
-Nici macar eu nu mai stiu.
-Zeita, ai venit sa ma ajuti pe mine ? 
-Nuuu. Am venit sa fac pe Cupidon si sa infing sageti in fund necunoscutilor. Normal ca am venit sa te ajut pe tine.

Blood or Love? ~In curs de editare~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum